Както някои вече разбраха, други даже видяха - купихме си Крома. Нафта, 1.9 мултиджет, 16 клапана, 150 к.с.Изборът на екземпляр беше определен от цената, дори (грях ми е на душата), бяхме решили, че ако тая кола не ми хареса нещо, ще взимаме едно Пежо 307 SW или една Алфа 156 от колега.Не сме гледали нито една друга Крома, с изключение на една 2.4 автомат, но тя беше с почти 3 хил. лв. по-скъпа и съответно - не по джоба ми.Качих се, покарах малко из двора на автокъщата, поседях малко в нея, огледах, опипах - и си казах - това е мойта кола.След изминати вече почти 1500 км мога да кажа, че не съм сбъркал.Колата е просторна, усещането е леко като при джип (което леко подвежда, защото колата е ниска отдолу).Двигателят изобщо не се чува в купето при нормални обороти.Обслужването е съвсем поносимо, дори под очакванията ми - смяна на агренажен ремък, ролки и водна помпа с труда ми струваха 380 лв - в известен сервиз в Ямбол. Пистовият ремък и външните ролки били като нови и не ги смениха.Предстои да сменя масла и филтри.Разходът, измерен по бордови компютър е абсолютно еднакъв с измерения по колонка от пълно до пълно - 6.5/100 комбинирано - 300 км градско в София и 400 км магистрала.Сега съм направил второ засичане - 500 км магистрала, 100 км извънградски нормален път и около 30 км в София - средния разход засега е 5.8/100. (През по-голямата част от пътя - с 4 човека и багаж).Пробвах и да карам с 90 км/ч на автопилот - за изминатите 80 км по този начин раходът беше 5.1/100.Колата има доста екстри, макар да е базов модел плюс навигация. Всичко по нея работи, с изключение на преден десен мигач - докато беше в сервиза нещо ѝ направиха, и от тогава не работи мигача. Не е от крушката. Светна ми и еър-бега, след сервиза. Предполагам, че са бутнали някоя букса. Тепърва ще го гледам. Но през първите 700 км не светеше нищо.А, и не иска да извади диска, който е вътре в плеъра. Щрака си нещо, но не го вади. Не съм я измил още, затова и не бързах с похвалването, ама някои хора нямат търпение
Качвам няколко снимки както е така, мръсна. На пролет като я измия - пак.
Жената се сдоби пък със Ситроен С2 - кола за из града. Много пъргава, маневрена, икономична, изненадващо широка вътре и удобна, с екстри като на лимузина (климатроник, бордови компютър, управление на радиото от волана, датчик за дъжд и др.). Но тя да се хвали повече.
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар