Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Покупка на джип-моля за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А каква е разликата м/у тезиАWD = All Wheel Drive (задвижване на всички колела)4WD = Four Wheel Drive (четири задвижващи колела, т.е. двойно предаване)нещо немога да разбера, АWD значи ли че при 4 колела се припокрива с 4WD и АWD се отнася за повече от 4 колела.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      http://www.digitaltrends.com/cars/wh...eel-drive/Ей тук едно филмче обяснява.

      Коментар


        #18
        кола

        И при двете все ще имаш 4х4 едното винаг на по новите при нужда =сами се превклюватИначе караш само с предноИли на по старите ръчно се пуска4х4
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #19
          Re: кола

          kluchar написа:
          И при двете все ще имаш 4х4 едното винаг на по новите при нужда =сами се превклюватИначе караш само с предноИли на по старите ръчно се пуска4х4
          Почетох и понаучих нещичко. AWD прави контрол и разпределя натоварването на колелата на всяко, колкото му трябва във всеки момент, това е грубо казано.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            Я

            Никъде в темта не е споменато за Нисан Терано... Много подходящ за товарене и не много тежък офф-роуд. Първоначалната цена не е много висока - колкото на един Фрилендър или Дискавъри... Двигателя е с ангренажни зъбни колела и не се сменяват, т.е.спестяваш едни 4-500лв за смяна на ремък. Повечето фабрично имат климатик и ел.джамове. Приличен разход (10 - 14 /100 дизел), какъвто мога да "постигна" и с очиларката при малко повече натискане по магистрала...Другия джип, на който бих се доверил е Тойота Ленд Крузър 3.0 дизел... много истински джип и за товарене и за офф-роуд, но първоначалната цена и последващо обслужване е по - скъпо.Колегата не е споменал колко обемни са тези 200-400кг и дали ще се возят и хора заедно с товара... ако не - и една обикновена баничарка върши работа за пренасяне на товар по чакълест терен. Щом е чакълест терена значи няма проблем с кал, но не е споменато дали ще се ползва при сняг и лед... Ако да - приготви едни 15 хилки за истински джип, с истинско 4х4, много мегдан за товарене и с мноооого малко екстри - G-Wagen. Минуса е първоначалната цена и разхода на гориво, но ако имаш намерение да го ползваш дълги години и караш под 10 хил км годишно истински си заслужава...
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #21
              кола

              На много големи коли го хвърляте колегата а кой ще слага гориво
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Темата е стара В четвъртък отивам да гледам един Jeep Grand Cherokee 5.2 V8, дано да е моя...От 3 месеца ровя джипове, тези машини просто нямат аналог при критериите цена/дизайн/екстри, да не кажа и поддръжка.
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #23
                  M5kov написа:
                  Темата е стара В четвъртък отивам да гледам един Jeep Grand Cherokee 5.2 V8, дано да е моя...От 3 месеца ровя джипове, тези машини просто нямат аналог при критериите цена/дизайн/екстри, да не кажа и поддръжка.
                  Джип от 90 и някоя си година, 220 коня... Няма ли нещо по-ново и икономично?
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #24
                    Аз май и тема пусках, но и тук ще напиша два реда.Вече над половин година бащата се радва на Nissan X-trail Т30, бензин с газ, 60л бутилка на мястото на резервната гума, 2.0 литра 140к.с. атмосферка, истински японски мотор, не на рено.Мотора е с верига, до колкото знам е и с вариатор, 2 ламбда сонди, като минуса тук според мен е, че катализатора е от типа вградени в изпускателния колектор, тоест при една смяна всичко е комплект и цената е дебела.Колата е с три режима по отношение на задвижването, които освен, че компютъра ги ползва автоматично според условията на пътя така ги има и ръчно чрез бутони на таблото, няма допълнителни ръчки за блокажи и т.н. при скоростния лост:1-во положение -2 WD-Двигателен е предният мост;2-ро положение AUTO - Това е според "зора " на колата т.е 4х4 се включва според "олекването" на някое от колелата;3-то положение LOCK - "заключване" на диференциалите т.е 50/50 заден -преден мост;Окачването е независимо, возията е доста приятна, със сигурност вози по меко от пунто Разхода е около 8-12л според зависи градско-извънградско, което за 140к.с. си е направо приказка, то пунтото ми харчи повече Другия плюс е, че Жипката е има няма около 1400кг, което за джип с 4 врати, сиреч дълга база си е доста ниско тегло според мен /предните калници са пласмасови/До тука бащата е дал само едни 160лв за датчик на коленовия вал и си взе джанти със зимни гуми, другото е само газ и бензин
                    punto HGT

                    Коментар


                      #25
                      И аз ги заглеждам, но това табло в средата направо ме отвращава.

                      Коментар


                        #26
                        Всичко друго до ~10 000 лв. е със спартанско ниво на оборудване. Има разни ленд роувъри с въздушно окачване и тем подобни, но те са толкова наблъскани с електроника и скъпи за поддръжка, че няма как да си причина подобно нещо, а и са от същите години.Колкото по-нерационално изглежда дадено возило, толкова повече ме привлича Мога да кажа, че мотор с подобен обем си е доста икономичен - 17-20/100 газ или към 20 лв./100 км, което хич не е зле.Парадокса е, че преди да се спра на това, гледах разни Алфи, Крома и доста други, които пред него изглеждат като детски играчки, да не говорим за поддръжка За годините си, дизайна е страхотен.По мотора няма сложни електроники, има доволно място за ремонти, с верига е и всичкото периферия е изнесено отгоре.Намирането обаче си е чист късмет... В рамките на 2 седмици отмъкнаха 3 читави оферти, няма много време за чудене Ето едно ревю, от което ми потекоха лигите по модела:http://adv-bulgaria.com/forum/main-c...-v8-limited-lx
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #27
                          ls1 написа:
                          И аз ги заглеждам, но това табло в средата направо ме отвращава.
                          Така е в средата е, но уредите са под ъгъл и са ориентирани към шофьора, малко е странно при първо сядане зад волана, но ти трябва точно едно кръгче и се свиква доста бързо.При Т31 са както трябва, но там цената е доста повече
                          punto HGT

                          Коментар


                            #28
                            За Субару Форестър какво Ви е мнението?

                            Коментар


                              #29
                              Аз също ще купувам джип, макар че някои финансови приключения ме отдалечиха засега от целта. Не съм ловец, не съм рибар, джипът със сигурност няма да ми трябва за офроуд, а ще го ползвам като семейна кола. Просто искам малко повече сигурност зад волана, да гледам на пътя малко по-отвисоко и да мога, когато се наложи, да мина през места, които са невъзможни за лека кола. Бюджет - до 6500 лв. Задължително 4 врати, до 150 к.с., защото не ми се плащат безумни данъци. Засега се оглеждам само за Hyundai Terracan (това ми е фаворитът) и Santa Fe, макар че сантафе-то ми е леко странно с тези извити врати, все едно са удряни. Други опции са ми Nissan X-trail (с това много странно и грозно табло в средата) и Jeep Cherokee (след 2000 г.), макар че последните два са ми малко над бюджета. За хюндаите разбрах, че не са особено скъпи откъм поддръжка, но масово страдали от дюзи. Мнения за другите два джипа?
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #30
                                Забрави за дизелов Jeep От тези новите само 4.7 V8 220 к.с. е хубав, но за сега държат цени, въпреки, че пак са по-евтини от конкуренцията от същите години.
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X