Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за старт - стоп системата на ДВГ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво мислите за старт - стоп системата на ДВГ.

    Въпроса не е точно за това дали се губи повече време докато тръгнете на светофара ,а относно щаденето на стартера и акумулатора.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    За моето шофиране на личния автомобил е безмислена. Полезна би била за градския транспорт, за таксиметрови автомобили, ама иначе какво печелиш, особенно сега при зимни условия. Иначе предполагам си е натоеварващо за акумулатора, за стартера и дори за самия фвигател е отрицателен ефекта, единствено екология.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Повече икономия, след това екология.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        То е ясно, че всяко едно от двете си има определен брой зареждане/разреждане и паления. Всичко е въпрос на сметки от човека който ползва дадения автомобил. Аз само си ползвам "свободни ръце" ключ/карта не вадя от джоба. Натискаш бутона и чакаш двигателя да запали, отново натискаш и гасиш.

        Коментар


          #5
          Миналата година на карах една ланчия с такава система, еми според мен силно не приложимо за задръстванията в София. Работеше по следния начин: спираш, изключваш от скорост, пускаш съединителя и гасне. Натискаш пак съединителя и пали. Ако обаче стои повече от 60 сек изгасена и пали сама. Ако климатика е включен обаче не гасне изобщо. Иначе си гасне без значение дали е загряла или не.Така и това сега като си го представя по цариградско от орлов мост до окръжна в "леко" задръстване на първа и свят ще му се завие от палене и гасене Иначе кола с такова нещо, би трябвало да бъде съобразена от гледна точка на заряд, лесно палене и т.н.

          Коментар


            #6
            Ако е направена и да гаси фаровете след като изгасне и съвсем случайно има полицай дебнещ в храстите... ходи му обясни, че имаш старт/стоп

            Коментар


              #7
              Tочно сега зимата,до като стигна на работа и гасне на светофар по-3 пъти съм умрел от студ.Или съм си ударил някъде щото парното не духа и е потно стъклото
              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

              Коментар


                #8
                Е, стига де, нали за това има фукция "изключена" - като не ви кефи директно я спирате

                Коментар


                  #9
                  Kuku написа:
                  Е, стига де, нали за това има фукция "изключена" - като не ви кефи директно я спирате
                  То тая екстра струва 2-3-5 бона и да седи изключена....
                  И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                  Коментар


                    #10
                    Kuku написа:
                    Е, стига де, нали за това има фукция "изключена" - като не ви кефи директно я спирате
                    Има да, ама все пак такава екстра и да не я ползваш Иначе като изгасне сама, фаровете остават да светят, един дерт по - малко по родните пътища. Абе според мен е яка тази система, защото очевидно води до икономия на гориво, но трябва да е леко по - умна за да е ефективна в много градски условия.Иначе ако си караш в малък град, с нормален трафик (не като софийския мисля), че има само ползи от нея.

                    Коментар


                      #11
                      Добре де ама като работи климатика не работи, сигурно като работи парното - пак. Е то значи кога да го ползвам? А и отвън като си се чува доста грозно. Кажете как е отвътре, че не съм карал такова модерно нещо.
                      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                      Коментар


                        #12
                        Лятото имаше тест драйв на Рено в София и карах едно Клио с такава система и беше доста удобно. Изобщо няма забавяне в потегляне и тн. В момента в който докоснеш съединителя е готова да излети. Колкото до износване на акумулатор, стартер и тн, предполагам инженерите са ги решили тези проблеми.
                        BMW E46 coupe
                        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

                        Коментар


                          #13
                          style34 написа:
                          Добре де ама като работи климатика не работи, сигурно като работи парното - пак. Е то значи кога да го ползвам? А и отвън като си се чува доста грозно. Кажете как е отвътре, че не съм карал такова модерно нещо.
                          Като работи парното не знам как е, че аз я карах колата като беше за климатик. Въпроса ти за отвътре не го разбрах? Вътре има само един бутон да го спреш. Или питаш самата система как е направена?

                          Коментар


                            #14
                            Emo91 написа:
                            Лятото имаше тест драйв на Рено в София и карах едно Клио с такава система и беше доста удобно. Изобщо няма забавяне в потегляне и тн. В момента в който докоснеш съединителя е готова да излети. Колкото до износване на акумулатор, стартер и тн, предполагам инженерите са ги решили тези проблеми.
                            Същите наблюдения и от мен. Вероятно защото и аз съм карал същия модел Колкото до натоварването на акумулатора - просто проверете с какъв акумулатор са автомобилите с такава система.
                            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                            Коментар


                              #15
                              Алтернатор, стартер, акумулатор - всичко по запалването е подсилено

                              Коментар

                              Working...
                              X