Случка с мобилен оператор Globul.Аз - Желая номер .......... да премине от х абонаментна програма към абонаментна програма Generation Globul 10,99 лв.Оператор - Добре ,но по-добре първо да я направим предплатена и след 30 дни към програмата за да се позлзват промоциите за апарати.Аз - Искам да платя 12 лв. Смяна на собственост и да стане по-бързо.Оператор - не ме слушате и няма да ползвате промоционални цени.Аз - Добре съгласен съм.Оператор - Дължите 6 лв. За предплатената карта със същия ви номер и 3 остатъчна сметка.Аз - Добре преглътнах го.Аз - Чакам 30 дни и през това време заредих още 6 лв. За да може детето поне да набира.Оператор - Вече изминаха 30 дни можете да се явите в офиса за да оформим документите.Аз - отивам в офиса и се започва 1.9.90 първоначална някаква си такса във формата на 60 мин. Към всички национални оператори.2.11.00 предплащане на първата вноска.3.Невъзможност за изплащане на апарат поради непълнолетие на картопритежателя.Равносметка:Вместо да платя 12 лв. Смяна на собственост и повече да не се занимавам платих 6+3,90+6+9,90+11=всичкото това е равно на това ,че взех един алкател на твърда сума 99 лв. Т.е. спестих 20 -25 лв. ,но с тези скрити такси и суми дразнят.Da-da ,internity и Germanos изобщо не са запознати какво можеш да правиш с картите си ,колко карти можеш да имаш какво ли още не.Това се случва в Казанлък ,но не вярвам някъде другаде да е по различно.С две думи разочарован съм наскоро от оператора на който ползвам услугите от 13 години.Да допълня ,че днес имах работа и с Виваком ,но там нямаше никакво увещаване и предлагане на услуги които не са ми нужни.с мтел не ми се е налгало да се срещам от 2001 година и не знам изобщо как се държат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Случка с мобилен оператор.
Collapse
X
-
От тая такса от 9.90лв ще ти приспаднат неизговорените минути от първата вноска до изравняването. Примерно аз бях сключил новия договор на 8-мо число, но стария се нулираше на 18-то и от тая такса 9.90лв ми бяха останали минути и първия месец платих по-малко доколкото си спомням. Сега може да са го направили по друг начин, може да ти прехвърлят минутите, за да не губят пари.. знам ли...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
donnna написа:Споко, няма да си първия, нито последния... Аз с ДСК съм така - там повече няма да стъпя! 12 г. ядоха бял хляб покрай мен....Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
щото не си бил във Виваком в Ямбол, където ми изредиха цялата си гама услуги, а аз исках само да спра договор, който изтича след по-малко от месец.... Мисля, че е по-скоро до хора. Винаги посещавам един офис на Глобул, защото съм доволна от него, докто не взеха един нов служител, който до последно ми предлагаше изгодна нова карта с безплатни минути и безплатен домашен телефон, за които поне 4 пъти казах, че не искам.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Моите впечатления са, че трябва да се ходи във фирмените магазини, например в магазин на Мтел, а не Хенди, магазин на Глобул, а не Интърнити/Германос. И другото нещо, задължително трябва при смяна на плана да си прегледа човек 2-3сметки назад и да види с кога колко е говорил. Около мен непрекъснато се оплакват колко много имат да плащат. Казвам влез си виж стигат ли ти минутите... Не можели да се занимават... И спирам да говоря...
Коментар
-
В този ред на мисли да попитам - значи е можело да минеш от абонаментен план Х към предплатена услуга?Да речем сега съм на Прима, подписвам едногодишен договор на план УУ и след една година мога пак да мина на Прима?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:В този ред на мисли да попитам - значи е можело да минеш от абонаментен план Х към предплатена услуга?Да речем сега съм на Прима, подписвам едногодишен договор на план УУ и след една година мога пак да мина на Прима?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
тмобилен оператор
Всички са ИЗМИКЯРИ едни повече други по малко В ХЕНДИ при преподписване на договор с Мобилел ни дадоха УЖ подарък Една карта с 100 минути /Подарък/ а тя била нов № с такса 12.90 всеки месец и после да се отървем от нея платихме общо 24 лв щото не е спират веднага а след един месец
Коментар
-
В офисите на всички подобни се държа отвратително с персонала, възможно най-арогантно. Почти всички в Плевен ме познават по физиономия и не се опитват да ми предлагат нищо, доволни са да свърша и изляза. И на мен не ми харесва тази роля, но ми спестява време и нерви.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Имах този месец взимане-даване с мтел и виваком. От виваком:ПРодавач: Ползвате ли интернет?Аз: Не ме интересуваПРодавач: На каква такса сте ?Аз: Човек не ме занимавайИ до там, при мтел за прехвърляне на една прима на друго име, пак същата сцена само, че: Продавач: На каква тарифа ще минавате?Аз: Каквато искам.Мразя когато отивам да плащам фактури, да ме почват ама ползвате или интернет, телевизия, колко пъти правите секс в месеца и така.
Коментар
-
Re: тмобилен оператор
kluchar написа:Всички са ИЗМИКЯРИ едни повече други по малко В ХЕНДИ при преподписване на договор с Мобилел ни дадоха УЖ подарък Една карта с 100 минути /Подарък/ а тя била нов № с такса 12.90 всеки месец и после да се отървем от нея платихме общо 24 лв щото не е спират веднага а след един месецВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Понякога бъркаме наглостта на даден консултант със тази на даден оператор.Миналата година ми запалиха телефона за коледната промоция с фиксиран нет на Мтел +Телевизор,лаптоп или телефон.От обажданията по телефона изобщо не ми стана ясно каква е цялата "врътка" и категорично им отказах и ги помолих да не ме безпокоят повече с оферти.След 20 дена отидох да си плащам сметката на каса и пак ме емнаха с тая оферта.Понеже от доста години се познавам с консултантката и винаги ми е давала съвети относно плановете които са ми изгодни, я попитах де е "врътката". Обясни ми с ясни и прости думи ,че избраният от мен уред остава за мен след изтичането на договора и така вече малко над година съм с нов нет у дома и 32 инчов телевизор който ще ми излезе без пари след още 11месеца.На старият си доставчик плащах по 20 лв на месец повече от 5 години и една стотинка не съм видял отстъпка.Сега плащам по 30 лв за нет,телевизия и една карта със 100 минути към всички оператори и ще ми остане един телевизор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар