Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Самолетните дири, HAARP и контрола на мисли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    [quote="jenshen73"][quote="chaveto"]
    jenshen73 написа:
    Сега ако ми кажеш, че това си го виждал в БГ с очите си ще си ударя гъза от тавана.
    chave изобщо немога да разбера защо смяташ че минаването на звуковата бариера е нещо чак токова събитие бил съм на демонстрации на ескадрили на САЩ Буревестниците така и на Сините Ангели .. .. аз самият съм любител на авиацията и астрономията и изобщо всичко което може да лети .. или е свързано с физика на вселена .. просто любител далече съм от професионалистите но минаването на звуковата бариера не е никакво събитие особено за хора които живеят в близост до Военна база като Безмер между другото за всеки който му е интересно ето един сайт за следене на въздушния трафик по света :http://www.flightradar24.com/42.48,26.5/7ако клилнете върху самолетче ще видите данните от транспондера курса .. височината и модела на самолета.. изобщо всичко което се излъчва.. много от тези самолети на всичина от по 10 000 метра редовно си оставят следи .. и разбира единствената опасност от тези следи .. е друг самолет да не попадне в турболентния им поток .. това би разтърсило доста .. и може да доведе до проблеми но нищо повече
    Lancia Lybra 1.8i

    Коментар


      [quote="^3DAttack"][quote="jenshen73"]
      chaveto написа:
      jenshen73 написа:
      Сега ако ми кажеш, че това си го виждал в БГ с очите си ще си ударя гъза от тавана.
      chave изобщо немога да разбера защо смяташ че минаването на звуковата бариера е нещо чак токова събитие бил съм на демонстрации на ескадрили на САЩ Буревестниците така и на Сините Ангели .. .. аз самият съм любител на авиацията и астрономията и изобщо всичко което може да лети .. или е свързано с физика на вселена .. просто любител далече съм от професионалистите но минаването на звуковата бариера не е никакво събитие особено за хора които живеят в близост до Военна база като Безмер между другото за всеки който му е интересно ето един сайт за следене на въздушния трафик по света :http://www.flightradar24.com/42.48,26.5/7ако клилнете върху самолетче ще видите данните от транспондера курса .. височината и модела на самолета.. изобщо всичко което се излъчва.. много от тези самолети на всичина от по 10 000 метра редовно си оставят следи .. и разбира единствената опасност от тези следи .. е друг самолет да не попадне в турболентния им поток .. това би разтърсило доста .. и може да доведе до проблеми но нищо повече
      И аз съм фен и то голям, не ами огромен. Бтв в Безмер са дозвукови, тук при нас на Графа са чукачките и като минат звука над Родопите се огъват стъклата в Пловдив.

      Коментар


        ^3DAttack написа:
        chaveto написа:
        ^3DAttack написа:
        пак се връщам на това че сигнала може да се проследи .. и той е бил следен от руснаците и от радиолюбители .. (бил е следен от всички) и то не само от луната но и по пътя от земята към луната и после по обратния път .. така че теорията за изпращане на ретранслаторче просто издиша отсякъде
        Защо да издиша, ретранслатора се движи от земята към луната. Нека да го следят колкото си искат.
        е как да не издиша защо смяташ че може да се засича сигнала който идва от ретранслатора ама не и този който отива към ретранслатора .. говорим чисто хипотетично защото е абсурдно .. ако направиш подобна глупост .. първи които ще ревнат са радиолюбителите които ще те разобличат че мамиш а разбира се и тия които те следят .. няма как да се извърши подобна измама.. да не говорим че мисиите не са една цели 7 плюс един провален и едно обикаляне само на луната без кацане ... това толкова екипажи .. дублиращи екипи .. наземни екипи .. подържащ персонал .. няма как да запазиш подобна тайна колкото и да се стараеш все един ще се разприказва близо половин век по късно
        Сигналът който идва нали се сещаш, че няма да е просто обикновен аналогов сигнал на някаква си "любителска" честота.Този който се разприказва ще бъде изкаран луд...... и накрая сам ще си посегне на живота за да затвърди това, че не е добре с главата.

        Коментар


          Mupo написа:
          Да бе в зората на изследването на космоса, Аполо 11 е носел робот. Ти въобще провери ли кога е летял този космически апарат? Представяш ли си какво би представлявал робот през 60-те на миналият век, колко ще тежи. Имаш ли въобще бегла представа, какво значи да пратиш 1 кг. маса на Луната? chave, Пак ти казвам, лисват ти първите няколко класа от образованието. Отиди и вземи безплатни курсове за обучение, даже може да запишеш отново от 4-8 клас. После държавата била виновна, оная тиква вярно го каза - много ни е лош материала. Той материала си е добър, но явно не е имало кой да налива в главите, на голяма част от хората.
          А защо да не носи робот? Това, че ти не можеш да си го представиш в ограничената..... е твой проблем.И да те попитам колко души има екипаж, колко тежи всичко което е за тях. Костюми, кислород, вода, храна, цялата техника като цяло която е направена за човека и още куп неща които са излишни ако няма хора.Можеш ли така на ум да сметнеш грубо какво би тежало цялото оборудване и какво би тежал един робот.

          Коментар


            jenshen73 написа:
            chaveto написа:
            jenshen73 написа:
            Хехе, толкова страници тема и само Чавето се пъне да ни докаже колко трезвомислещ е, а ние колко напръскан-контролирани сме. Ама щото 2 самолета оставяли различни по трайност следи в небето... Лошо няма, ама четене и мислене му е майката. Който в чувал и/или виждал МиГ-21 как минава звуковата бариера - знае
            Нищо не се опитвам да ви доказвам. Извади цитат в който се опитвам да ви доказвам каквото и да било.И какво казваш за 21-цата и звуковата бариераСега ако ми кажеш, че това си го виждал в БГ с очите си ще си ударя гъза от тавана.
            Чаве, редно е да си удариш задника в тавана. Пропускаш на колко години съм - когато бях войник, в село Равнец край Бургас имаше авиобаза, ежедневните тренировки се правеха над село Братово в което служех аз. И да, виждал съм и чувал съм преминаването на звуковата бариера от Миговете.
            Малко се съмнявам точно по онова време когато си бил в казармата да си виждал такова нещо. Защото това не може да се направи навсякъде в БГ. А като се направи и при тази скорост ще му е трудно на самолета да остане в границите на БГ а това по онова време не можеш и да си го помислиш да се случи.Това говоря по времето когато си бил в казармата, не в наши дни Колегата където е гледал в щатите... съм съгласен с него, но там хората го правят това на места където няма да има щети...... защото се чува едно БУМ и се "огъват стъклата" както беше написано от човек който се занимава с това

            Коментар


              chave не си прав .. всички пилоти на Миг29 са минавали звуковата бариера .. това не означава че като я минат летят по 1 час със свърхзвукова скорост .. то самия Миг29 като го знам как харчи ще ти свърши горивото за минути но всеки боен пилот на подобен самолет я е минавал ..това за щетите които би нанесъл ударът също не е точно така .. има си правила .. неможе да минеш звуковата бариера на малка височина защото ще отнесеш наказание не че няма откачалки де но не си мисли че все едно да обучваш състезателен пилот за Ф1 караш Ферари ама да го караш само с 80 км в час защото няма достатъчно дълга писта .. и да очакваш че после като отиде на състезание ще стане първи .. Разбира се това сравнение не е много точно защото прехвата както BVR така и в Dogfight не опира само в скорост но съм убеден че всеки пилот летял на Миг21 или Миг29 е минавал скороста на звука иначе колегата Airfan е прав в Безмер са Su25 ако не са ги съкратили вече които са дозвукови ама те целта им не е да прехващат самолети а да са еквивалент на A-10 Airfan ако случайно те интересува имам Instrument Flying HandbookPilot’s Handbook of Aeronautical KnowledgeStudent Pilot GuideWeight-Shift Control Aircraft Flying Handbookдоста добре се справям с Microsoft Flight Simulator и DCS
              Lancia Lybra 1.8i

              Коментар


                chaveto написа:
                ...Малко се съмнявам точно по онова време когато си бил в казармата да си виждал такова нещо. Защото това не може да се направи навсякъде в БГ. А като се направи и при тази скорост ще му е трудно на самолета да остане в границите на БГ а това по онова време не можеш и да си го помислиш да се случи.Това говоря по времето когато си бил в казармата, не в наши дни Колегата където е гледал в щатите... съм съгласен с него, но там хората го правят това на места където няма да има щети...... защото се чува едно БУМ и се "огъват стъклата" както беше написано от човек който се занимава с това
                Приятелю, в много сериозна и дълбока заблуда си относно това, което съм виждал, чувал и правил. През 1991-1993та, когато бях войник бях планшетист - водех курсовете на самолетите за бойния командир на пускова установка Нева. Съответно обучението ми беше в село Братово до Бургас, а в Равнец бяха летците - доста често в тренировъчните си полети минаваха звуковата бариера, дори се е случвало да водим бойните им полети и познай - пилотите ни бяха толкова добри, че НИКОГА не са напускали пределите на българското въздушно пространство. През 1994, като вече щатен военнослужещ (сержант) бях на бойно учение "изнасяне на запасна позиция", като обчението беше планово и бяха включени самолети от Авиобаза Балчик (която вече не съществува). Самолетът, който трябваше да ни "открие" визуално мина на нескромните 300 метра над позицията ни, а знам разстоянието защото АЗ го водех, получавайки освен координатите му, а и височината му. Нормално е да не са ти ясни тия неща - само с четене не става - трябва и да се види. П.П. В Равнец последно на въоръжение бяха МиГ-29...
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  ^3DAttack написа:
                  chave не си прав .. всички пилоти на Миг29 са минавали звуковата бариера..........
                  Спора е за Миг 21, но това няма значение. Съвсем нормално е всеки един пилот да го направи това нещо, но за малко.Всезнайкото се опитва да ме убеди в това, че е застанала една група хора на земята и Миг 21 е минал и той е видял какво се получава след/върху/около него..... самият самолет. Това няма как да се случи.
                  Който в чувал и/или виждал МиГ-21 как минава звуковата бариера - знае Smile
                  А затова какво е виждал на екраните... пред него не ми се говори.Защото там където съм служил са преследвали НЛО и то няколко пъти, а какви други изцепки е имало с техниката просто не ми се говори

                  Коментар


                    ^3DAttack написа:
                    chave не си прав .. всички пилоти на Миг29 са минавали звуковата бариера .. това не означава че като я минат летят по 1 час със свърхзвукова скорост .. то самия Миг29 като го знам как харчи ще ти свърши горивото за минути но всеки боен пилот на подобен самолет я е минавал ..това за щетите които би нанесъл ударът също не е точно така .. има си правила .. неможе да минеш звуковата бариера на малка височина защото ще отнесеш наказание не че няма откачалки де но не си мисли че все едно да обучваш състезателен пилот за Ф1 караш Ферари ама да го караш само с 80 км в час защото няма достатъчно дълга писта .. и да очакваш че после като отиде на състезание ще стане първи .. Разбира се това сравнение не е много точно защото прехвата както BVR така и в Dogfight не опира само в скорост но съм убеден че всеки пилот летял на Миг21 или Миг29 е минавал скороста на звука иначе колегата Airfan е прав в Безмер са Su25 ако не са ги съкратили вече които са дозвукови ама те целта им не е да прехващат самолети а да са еквивалент на A-10 Airfan ако случайно те интересува имам Instrument Flying HandbookPilot’s Handbook of Aeronautical KnowledgeStudent Pilot GuideWeight-Shift Control Aircraft Flying Handbookдоста добре се справям с Microsoft Flight Simulator и DCS
                    Преминаване на звуковата бариера се прави само при облитане на самолет. И не всеки пилот на изтребител е минавал скоростта на звука. И не бъркайте летенето на форсаж със свръхзвуковата скорост.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      никой не го бърка .. но на съвременните 5 поколение изтребители Ф22 Ф35 със суперкруз .. крейсерската скорост е свръх звукова .. така че нищо необичайно няма в това обичайния гръм от минаването на звуковата бариера е нещо наълно обичайно и не го изкарвайте че е едва ли нещо което може да се види (по скоро чуе) един път в живота защото е смешно
                      Lancia Lybra 1.8i

                      Коментар


                        chaveto написа:
                        Mupo написа:
                        Да бе в зората на изследването на космоса, Аполо 11 е носел робот. Ти въобще провери ли кога е летял този космически апарат? Представяш ли си какво би представлявал робот през 60-те на миналият век, колко ще тежи. Имаш ли въобще бегла представа, какво значи да пратиш 1 кг. маса на Луната? chave, Пак ти казвам, лисват ти първите няколко класа от образованието. Отиди и вземи безплатни курсове за обучение, даже може да запишеш отново от 4-8 клас. После държавата била виновна, оная тиква вярно го каза - много ни е лош материала. Той материала си е добър, но явно не е имало кой да налива в главите, на голяма част от хората.
                        А защо да не носи робот? Това, че ти не можеш да си го представиш в ограничената..... е твой проблем.И да те попитам колко души има екипаж, колко тежи всичко което е за тях. Костюми, кислород, вода, храна, цялата техника като цяло която е направена за човека и още куп неща които са излишни ако няма хора.Можеш ли така на ум да сметнеш грубо какво би тежало цялото оборудване и какво би тежал един робот.
                        Безумно прав си. Ограничен съм от Вселената, в абсолютно класическият и вид,а най-вече от планетатанаречена Земя. Провери ти с неограничената си мисловна клетка, кога е първият патент на робот, какво е можел да прави, къде е можел да го прави, каква маса е имал. После разшири търсенето в какво е това рефлекционна решетка, как се сглобява, как се монтира, колко голяма е поставената на Луната и т.н. за теб маловажни неща. Нещата по които се опитваш да спориш, лично аз съм ги проверявал със собсвените си ръце и очи миналият век. Кажи сега ТИ какво си проверил извън книгите, компютъра и телевизията. Бих ти доказал колко прост си в твърденията си, но форумните правила го забраняват. Жив и здрав да си и се моли да почнат отново космическите експериментални програми. Току виж заменили кучетата и маймуната с малко по-висш организъм. Така не се бях смял отдавна. Направи ми седмицата да знаеш

                        Коментар


                          [quote="jenshen73"]
                          chaveto написа:
                          ... АЗ го водех, получавайки освен координатите му, а и височината му. Нормално е да не са ти ясни тия неща - само с четене не става - трябва и да се види. П.П. В Равнец последно на въоръжение бяха МиГ-29...
                          напълно съм съгласен с теб .. само вмятам че воденетот наземни станции е остаряло и като цяло май само източни държави го правят .. сега незнам как е .. вече сме в нато .. но когато ти си бил определено е било така
                          Lancia Lybra 1.8i

                          Коментар


                            Mupo написа:
                            .......
                            Вярно си ограничен в мислене... щом си мислиш, че нещо трябва да е патентовано за да може да се използва...

                            Коментар


                              Съжалявам... Мислех да пропусна, но не се стърпях... (намерено по лицекнигата) ============
                              Ж А Л Б Аот Христо Йорданов Цанков, живущ в гр. Дупницател.: 0896/******срещуслужителката в прес-центъра на МО, Диана ИвановаУважаеми г-н Министър-председател,На 11.12.13 посетих Министерството на отбраната във връзка с множество подадени от мен сигнали по ел. поща, за масирани аерозолни пръскания от натовски самолети над Дупница и целия регион. На вътр. тел. 20953 се свързах с пресцентъра на Министерството, конкретно със служителката на пресцентъра, Диана Иванова, и поисках да узная дали моите сигнали са стигнали до знанието на Министъра на отбраната и защо не получавам никакви отговори. С голяма изненада научих от същата служителка, че моите ел. писма не са били предавани на Министъра на отбраната, а препращани към ВВС, откъдето пристигнал отговор, че нямало аерозолни пръскания от натовски самолети на датите, посочени в моите сигнали. Диана Иванова заяви също, че отговор от Министерството бил изпратен на моя е-мейл, на което аз отвърнах изненадан, че не съм получавал никакъв отговор. Попитах Диана Иванова как точно се казва службата, където е препращала моите сигнали и кои са лицата, които са й казали, че няма аерозолни пръскания, но тя не можа да даде адекватен отговор. След това започна да нервничи и да се държи с мен непочтително и дори арогантно. Заяви, че съм заблуждавал хората с моите твърдения и сигнали и че с моите въпроси й губя времето, за което тя щяла да подаде жалба до моите работодатели. В тази връзка ме попита къде работя и на кой адрес трябва да изпрати своята жалба срещу мен. Отвърнах й, че работя като народен просветител в Обществената народна просвета, която е Интернет, и че може да пусне жалбата си в групата "Аерозолни престъпления" във Фейсбук. Диана Иванова с готовност заяви, че ще го направи и че ще напише жалбата си на стената на групата. С това нашият разговор приключи и тъй като той е записан (има основания да се счита, че вътрешните разговори в Министерствата се следят и записват), нека отговорните служители прослушат записа на нашия разговор, за да се убедят, че всичко изложено по-горе е истина.Във връзка с гореизложеното желая да заявя, че съм възмутен от поведението на служителката Диана Иванова и нейното отношение към мен. Тя е извършила и престъпление по служба като целенасочено не е уведомявала Министъра на отбраната относно моите многократни сигнали. Не вярвам също на твърденията й, че ми е бил изпратен отговор по е-мейла след като аз не съм получил такъв. Налице е опасен прецедент да се укрива от Министъра на отбраната важна информация, касаеща националната сигурност на държавата. И тъй като не вярвам, че моята жалба ще стигне по каналния ред до него, затова я изпращам в Министерския съвет, заедно с няколко важни документа и материали. Моля Министър-председателя да бъде лично запознат с настоящата жалба и да се разпореди тя да стигне до Министъра на отбраната.ИСКАНИЯ:1. Да получа писмен отговор от Министерския съвет във връзка с настоящата жалба, както и писмен отговор от Министерството на отбраната във връзка с моите множество подадени сигнали по ел. поща, на адрес:2600 Дупница, Христо Йорданов Цанков, тел. 0896/******ДО ПОИСКВАНЕ2. Служителката в пресцентъра на МО, Диана Иванова, следва да бъде уволнена заради извършено тежко престъпление по служба - умишлено укриване на информация от знанието на Министъра на отбраната и заради своето арогантно отношение към мен.3. Да бъдат прекратени аерозолните пръскания в атмосферата на България, извършвани от натовски самолети, които поставят в реална опасност живота и здравето на хората и причиняват тежки поражения върху природната среда. Нека да не бъдат тиражирани повече лъжи и манипулации от правителствените и военни кръгове в страната, че няма аерозолни пръскания над България и по света, защото ще бъде платена жестока цена! Желая само да припомня, че след моето 3-то отворено протестно писмо срещу аерозолните престъпления, изпратено на правителството на Бойко Борисов, на 11.03.2011 г. се случи силното земетресение, което причини цунамито и ядрения инцидент във Фукушима. Страшните последици от този ядрен инцидент тепърва ще започнат да се усещат в световен мащаб. Нека да припомня също, че на 22.05.2012 се случи и силното земетресение в Перник, причинило големи щети на страната ни, материални и финансови. Днес е абсолютно доказана връзката между аерозолните химически следи (chemtrails), квалифицирани от законопроект на САЩ като оръжие, и драматичното увеличение на опустошителни природни бедствия и аномалии в световен мащаб. Всичко това, което се случва пред очите ни, има строго определени цели, известни само на един малък елит, наричащ себе си "Илюминати" и командващ структурите на Новия световен ред - НАТО, ЕС, МВФ, СБ, ООН, ЦРУ, ФБР, НАС и т.н. Нека управляващите в България да не превръщат българските граждани в заложници на безумната политика, цели и интереси на този елит, покланящ се на Луцифер, сиреч Сатана!ПРИЛОЖЕНИЯ:1. Оригиналният текст на законопроекта от 2001 г. на конгресмена Денис Кучинич, наречен "Закон за защита на космическото пространство", разпечатан от официален интернет-сайт за правителствени документи на САЩ, GovTrack.us. В този законопроект химическите следи са квалифицирани като оръжие, което следва да бъде забранено.2. Презентация на български във връзка с горния законопроект, озаглавена "ВАЖНО !!! ВЪРХОВНО ДОКАЗАТЕЛСТВО ЗА ТАЙНИТЕ АЕРОЗОЛНИ ОПЕРАЦИИ !!!".3. Оригиналният текст на патент от 1991 г. на Американското патентно ведомство, описващ технология за разпръсване в стратосферата на металите алуминиев оксид и ториев оксид, с цел "борба срещу глобалното затопляне" (всъщност целта е съвсем друга).4. Презентация на документалния филм "С какво ни пръскат от небето".5. Копие от писмо на Агенцията за закрила на детето, изпратено до Христо Цанков, изх. No. 89-00-294/12.11.2013, във връзка с изпратени мои сигнали за аерозолни пръскания над Дупница и региона, заведени с вх. No. 89-00-294/09.10.2013 и 89-00-326/01.11.2013.6. Разпечатка на някои от моите последни сигнали, адресирани до Комисията по отбрана към НС и изпратени също на МО по ел. поща, както и на МВР, ДАНС, МЗ, МОСВ, НС и др.ВАЖНИ ЛИНКОВЕ В ИНТЕРНЕТ:1. ГРАД ФЕЪРФАКС, КАЛИФОРНИЯ, ПРИЕ РЕЗОЛЮЦИЯ ЗА ЗАБРАНА НА АЕРОЗОЛНИТЕ СЛЕДИ (chemtrails) НАД ТЕРИТОРИЯТА СИ!ОФИЦИАЛНИЯТ САЙТ НА ГРАД ФЕЪРФАКС - РЕЗОЛЮЦИИ:http://www.town-of-fairfax.org/packe...2.htmlЛИНК ЗА СВАЛЯНЕ НА РЕЗОЛЮЦИЯТА:http://www.town-of-fairfax.org/pdfs/...ne%20Reso.pdf2. Аерозолният геноцид над Дупница 31.10.2013 (фотоалбум)!https://www.facebook.com/hi.tsankov/...684514&type=13. Цялата истина за аерозолните пръскания - Интервю с пилота от гръцките авиолинии, Т.Казнесис: "Пръскаме ви на всеки 4 дни!"http://www.youtube.com/watch?v=oBzOY8c_WcUС почитание: Христо Цанков, SSG

                              Коментар


                                ^3DAttack написа:
                                никой не го бърка .. но на съвременните 5 поколение изтребители Ф22 Ф35 със суперкруз .. крейсерската скорост е свръх звукова .. така че нищо необичайно няма в това обичайния гръм от минаването на звуковата бариера е нещо наълно обичайно и не го изкарвайте че е едва ли нещо което може да се види (по скоро чуе) един път в живота защото е смешно
                                Системата суперкруз поддържа свръхзвукова скорост на безфорсажни режими. А и на запад има определени зони, където се минава скороростта на звука. Едва ли над насени райони думкат по цял ден.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                                Коментар

                                Working...
                                X