Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Самолетните дири, HAARP и контрола на мисли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    jenshen73 написа:
    Как познах само. Докато моето бойно поделение край Варна (в което служих на Родината) все още функционирашe знаех винаги, когато правеха тренировки с Венера-та. Нашата беше настроена на 6 секундни интервали и смущаваше всички предавания във Варна с един хубав джвръът-джврръът, а по телевизорите минаваха диагонални черти придружени с тоя брум. А не е особено мощна - само някакви си 180kW. За сравнение ОБОРОНАТА е "скромните" 730kW...
    За Венера-та се бъркаш, тя беше "само" 2000-2500W (по спомени). В моето бойно имаше Венера, Христо и Слон, които не бяха за тренировки, а на графици по няколко пъти на ден. Никога не са смущавали телевизор или радио, като изключим самотните и тихи нощни обходи на карула, на които се чуваше как звънти металното хале, ако си на 2-3 метра от него и Венера-та е на график... Единственото за което пускаха аларма за да се разкараш от пътя на лъча беше Слон-а. Това за което говориш най-вероятно е нещо което се казваше лъч, светкавица, мълния или нещо такова ми се върти в главата, пускали се много рядко ми казваше моя командир, май само 2-3 са в България и наистина са много мощни и направо смилали радио/телевизия по пътя на лъча.едит: И аз съм в грешка, с нулите... Венера не е 2.5кВ, а 260кВ. http://en.wikipedia.org/wiki/P-18_radarТова за което говорех е Комета - http://wikimapia.org/19120205/bg/%D0...BE%D0%BD%D0%B0. А такова съм виждал на живо като ни водиха на стрелби по баирите около Сливница, до София. Голямо животни, ей....

    Коментар


      #62
      Буба, баш Венерата си смущаваше всичко в обхват. Ще ме прощаваш, но съм служил хем като войник, хем като старшина на нея. Някак си я познавам от първа ръка. Вярно, като старшина бях "Старши оператор на система Пароль", но тя е втората система към Венера-та. Т.е. като попадне летателно средство в обхвата на Венера-та системата Пароль го пита "Свой/Чужд" и един транспондер връща информация ако е свой. За СЛОН-а е нормално да се вземат предпазни мерки - излъчваната импулсна мощност е 1.4 до 1.8 мегаВата. Вързана котка на антената изтича като плазма на земята. Не питай от къде знам, идиоти в Братово имаше на корем, а там СЛОН-овете бяха 2.Христо-то, П-37 и П-37МВ са с мощности съотвено 5х700kW и 6x700kW, достатъчно мощни да причинят доста електромагнитни неудобства в обхват. В Братово има и система за ранно известяване (или поне имаше, но бригадата вече не съществува и мога да го спомена), чиято мощност е над мегават и половина и с обхват от над 1000км. По спомени - по мое време на територията на РБ оперираха две такива системи, просто не помня имената, но антените бяха разположени на доста голяма площ, не бяха мобилни.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #63
        Брех и в нашето поделение имало 2 харпа Слон и Венера, не съм запознат в детайли и с двете, ама ми беше направило впечатление, че на могилката дето беше слона трева не вирееше

        Коментар


          #64
          Аз служих в такова поделение, бях планшетист. Към хасковското поделение беше - в Любимец. Сега не съществува. Ама съм давал и караули. Най яко беше като си дневна смяна на вишката и Христото работи - цялата вишка бръмчеше като се обърне радара към нея. Понякога получаваха просветление че е вредно за нас и ни сваляха от вишката. Ама рядко. После се чудим защо трудно забременяват жените ни. Макар че имаше мит че на такива като мене им се раждат само момичета, ама явно не е верен с моите две мъжки Никога няма да забравя нощните пеперуди с размера на дланта ми. Никъде другаде след това не съм виждал толкова големи. В Хасково имаха и Венера, и Комета. Кометата като се врътнеше към града и в първите блокове телевизорите ползваха само радарен сигнал за няколко секунди.
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #65
            И какво общо с темата имат вашите спомени от казармата?

            Коментар


              #66
              chaveto написа:
              И какво общо с темата имат вашите спомени от казармата?
              Спомените ни от казармата са доказателства срещу тезите, че Хаарп е оръжие за масово полудяване Но как да схванеш, като ние сме те облъчвали :P
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #67
                Вчера летях със самолет и ми направиха впечатление едни странни неща, като тръби, близо до двигателита на самолета ... обаче за 10 часа полет, не видях нищо да пръска ... обаче пък при предния полет не помолиха да затворим щорите на илюминаторите, явно тогава са пръскали! П.П. Сега малко по-сериозно: Имам чувството, че всички вярващи в пръскането са отсъствали от първите часове по физика в училище ... Смешно е, технически грамотни хора, да вярват толкова убедено в някакво илюминатско и рептилианско господство, което ни промива мозъците ...
                I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                Коментар


                  #68
                  Виждам, че повечето не сте за психиатрия и не сте отсъствали от часовете по физика.Като е така хайде кажете защо остават въпросните следи след самолетите с часове а едно време това го нямаше. Имало е дни когато като започнат да шарят и цялото небе става една мъгла.Не искам обаче отговор това е нормално, не си внимавал в часовете по физика...... Хайде един да обясни както сте толкова отворени защо се получава..... и защо преди време го нямаше.

                  Коментар


                    #69
                    Ти сериозно ли искаш да обясняваме защо се получават следите?И кога е това "едно време", защото аз наближавам четиридесетте и си спомням дирите на самолетите от моето детство!Даже имаше песничка:"Самолет, номер пет, давай газ за Бургас!"
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #70
                      chaveto написа:
                      Виждам, че повечето не сте за психиатрия и не сте отсъствали от часовете по физика.Като е така хайде кажете защо остават въпросните следи след самолетите с часове а едно време това го нямаше. Имало е дни когато като започнат да шарят и цялото небе става една мъгла.Не искам обаче отговор това е нормално, не си внимавал в часовете по физика...... Хайде един да обясни както сте толкова отворени защо се получава..... и защо преди време го нямаше.
                      Човече, ако не се бъзикаш те съветвам приятелски спешно да потърсиш специализирана помощ.
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #71
                        добре де, защо не искате да отговорите а само нападате и давате диагнози за хора които не познавате.

                        Коментар


                          #72
                          chaveto написа:
                          добре де, защо не искате да отговорите а само нападате и давате диагнози за хора които не познавате.
                          Защото ако си средно нормален, средно интелЕгентен индивид от човешката раса - би следвало сам да си отговориш.
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            #73
                            chaveto написа:
                            добре де, защо не искате да отговорите а само нападате и давате диагнози за хора които не познавате.
                            Чаве, цепиш се по всякакви теми, правейки се на компетентен. Беше пуснато мнение с връзки, които ако прочетеш ще дадат отговори на много от твоите въпроси. И да, няма бог. Няма и нищо ненормално.Междувпрочем по-старите самолети не оставят толкова видими дири, докато по-новите с по-модерни двигатели имат повече водна пара в изгорелите газове и оставят по-трайни дири. Ето ти да четеш, вярвам ще се справиш с английския:
                            pplk написа:
                            Ах, нима?http://www.airliners.net/photo/Boein...-LR/0855967/L/ Баси секретността, баси чудото :D :D :DЕто ти и обяснение http://contrailscience.com/contrail-or-chemtrail/
                            Steliyan's Life!
                            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                            Коментар


                              #74
                              jenshen73 написа:
                              ...Междувпрочем по-старите самолети не оставят толкова видими дири, докато по-новите с по-модерни двигатели имат повече водна пара в изгорелите газове и оставят по-трайни дири...
                              Това е така и с автомобилите. Идва от двигателите и от ГОРИВОТО. И в други теми съм споделял, че с бившото 220CDI изгорих 80 литра "дападжийска" нафта от едно време. Нито "замръзва", нито конденз има и миришат съвсем различно газовете като работи колата - нищо общо със сегашното гориво. Сега дизелите "пушат" все едно са на пропан-бутан, егати.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #75
                                chaveto написа:
                                Виждам, че повечето не сте за психиатрия и не сте отсъствали от часовете по физика.Като е така хайде кажете защо остават въпросните следи след самолетите с часове а едно време това го нямаше.
                                Колега, имаше ги и преди, просто така наречените "CONtrails" изчезваха за изключително кратко време, така, както е нормално да изчезне когато се гори само гориво на дадена височина......CHEMtrail се разнася по различен начин там вече всичко се разстила по небето и изобщо знаеш нататък.....
                                Alfa 156 2.0 TS
                                Alfa 156 20VTurbo
                                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                                Locost TF1 3.0V6

                                Коментар

                                Working...
                                X