След реставрацията на Балкан МК50-3,която направих вече май му се накефихи от доста време се замислям за нещо по-голямо.Имам оферта от колега за МЗ 250.Каза,че са го купили от военно поделение преди години.Няколко неща не мога да си обясня:1.Защо е с перфориран диск2.Защо е с алуминиева лета предна капла3.Защо е с различна от оригиналната седалкаМотора е на реалните 196 километра!!!!!! (което е потресаващо-той е още в разработка)Прерових нета и никъде не намерих модел с тези неща 1,2,3....Възможно ли е да е някакъв поръчков?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво ви е мнението за този мотор
Collapse
X
-
1.Защо е с перфориран диск - защото такъв е бил на новата капла2.Защо е с алуминиева лета предна капла - най-вероятно е ударен челно и после са поставили каквато са намерили.3.Защо е с различна от оригиналната седалка - явно е стоял в някой склад и неговата седалка е изгнила.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
tomazo написа:те и телескопите не изглеждат ори :D на първо гледане е това ,видно е че каплата не е оригиналната и боята също Теб както те притеснява по принцип след като си решил да купуваш антики !Все пак тоя мотор за какво го купуваш и какво точно те притеснява .
Коментар
-
ogi_d написа:До колкото помня, 250 не беше с дискова спирачка. Такъв беше само 150. Това кормило не ми се струва оригиналното.
Коментар
-
Кормилото ми се струва малко по-високо. Сори, може и да бъркам.Ето така го помня аз: http://goo.gl/C0dUHgex '96 Bravа 1.6 16V LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар