Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Молба за "оглед" на BMW в Пловдив?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Фен, фен, фен, колко да си фен, че да купиш такава кола ?Айде ако си я ремонтираш сам, имаш условията и възможностите - ок. Ама тепърва да я вземеш и за всяко нещо да се мъкнеш по сервизи ..... Или трябва да си луд или портфейла ти да е много дебел и да не ти пука. Ама ако беше дебел нямаше да гледаш точно тази кола.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      vital написа:
      От местопрестъплението е загубило доста от вас двамата :D :D :D.
      +1Аз като гледам в какви детайли се вглеждат колегите на тая 15 годишна кола и като гледам мойта излиза,че най-вероятно е обърната англичанка,с челен удар последван от 8 превъртания през таван в канавката,след което я спряла в дърво...
      EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
      Fiat Punto 1.2 16v Sporting

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Фен, фен, фен, колко да си фен, че да купиш такава кола ?Айде ако си я ремонтираш сам, имаш условията и възможностите - ок. Ама тепърва да я вземеш и за всяко нещо да се мъкнеш по сервизи ..... Или трябва да си луд или портфейла ти да е много дебел и да не ти пука. Ама ако беше дебел нямаше да гледаш точно тази кола.
        На таз кола, батьо, поддръжката в много аспекти е по-евтина от на 156, але пък от на 159 и много други италианки А и аз имам условия за самостоятелно поддържане.Единственото притеснително биха били скоростите, но те пък не са направени от солети, все пак!Защо си така предубеден и мислиш, че ще се мъкне по сервизи?

        Коментар


          #19
          Колата е супер яка (по принцип Е38 с V - последното добро БМВ. Екземлярът изглежда запазен, НО - в Дупница имаше файсово Е38 по спомен за 8 хилки със същия мотор и много лачено, пак скожа и големия дисплей. От друга страна съм виждал Е39 с тоя мотор с ръчка, с година по-стар, но с хилядарка надолу... Колега ако видиш нещо, което да ти хваща око по Дупница мога да го видя... умирам си да събудя осмината.
          Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

          Коментар


            #20
            Не ви ли притеснява показанието на километража? 13-14 000 км на година - масовите километри на българина, при нашия нисък стандарт. За такава мощна, за времето си, кола - не мога да повярвам, че е карана толкова малко. Може и да греша, но за мен нов такъв автомобил се купува повече за круизър, а не за пазарска количка.

            Коментар


              #21
              Станев, аз ще се разходя из Дупница задължително Километрите ще се опитаме да ги разпознаем с диагностика, въпреки, че ако са се постарали търгашите, едва ли бихме видяли реалния пробег.

              Коментар


                #22
                И двойно повече да са километрите, този мотор има голям ресурс.Иначе всички BMW-та се крадат, и най-вече ако не спят в платен паркинг или гараж.Това с разминаванията вътре между табло и врати, го има и в много по-нови коли. Дали е удряна за толкова години по скоро е нормално да е удряна от колкото да не е. Но ти така или иначе ще я гледаш и на канал предполагам.По важно е ако е удряна колко сериозно е било и дали е оправено добре.
                F31 BMW 320d

                Коментар


                  #23
                  На такава съм се возил с 5.4л мотор с газ... прилично дърпа... и наистина не се заседява много по сервизи.
                  Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                  Коментар


                    #24
                    Аз ако имах кинти да я купя и да мога да и наливам гориво за да си изпълнявам месечната норма от километри градско, нямаше да се замисля.Уникален автомобил е. 7-серия на БМВ ми е дълбоко легнала на сърцето, но засега само си я гледам по картинки и въздишам.Кики- не се задълбочавай толкова много в тези детайли. Според мен си заслужава да я огледаш на място. Поне аз бих, ако бях на твое място, и ако имах възможност за диагностика преди покупка.Колкото до скоростната кутия, мой приятел караше Джаг няколко години, с автоматична кутия. От него знам, че беше на БМВ, и също от него знам, че са доста надеждни.Незнам колко тежи тази 7-ца, но Джаго беше 1,800кг с 242 коня под капака и на кик даун в режим спорт чувството беше много приятно
                    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                    Коментар


                      #25
                      Ако колата е англичанка може да се позна е по фаровете, ако не са сменени. Иначе разминаването може да и от усукване на купето от амортизация а не от удар.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Егати и теориите развивате. Англичанка - без коментар . Разминаване - със сигурност има между десния калник и рога над него. Снимките са с висока резолюция и при увеличение ясно се вижда разминаването. Причина? Най-вероятно калникът е бил удрян, правен или сменен. Което между другото е съвсем нормално за 15 г. кола. По-скоро не е нормално една кола за 15 г. да не участва в ПТП. По-кофти е, ако е бил крив рогът: това би означавало, че колата се е въртяла по таван. Но тази хипотеза ми се вижда абсурдна, мисля, че никой на запад не се занимава със съживяване на тоталки. Колата е свежарка - ако си търсех такъв звяр и имах парите, щях да я купя.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #27
                          За кривия рог не си съвсем прав, рога е така проектиран че винаги при удар да се изкриви с цел повеждане на двигателя долу а не при пътниците. Причината за зяпналия калник може да бъде и твърдото окачване което да разбие ушите на калника и бронята. Виж че половината коли в България са провиснали брони, при неправилно притягане на бронята и не изправяне на ушите се получава точно измятане горе на калника. КАлника може да се провери много лесно дали е сменян като се свали подкалника и си провери дали полиуретановата пяна си е на място. Не виждам проблем и колата да е сложена на масата и в България, в София знам поне 5 човека който разполагат с такива маси и работят изключително кадърно, че чак няма да познаеш че има удар по колата. Такова усукване на мен лично ми говори повече за страничен удар по някоя от джантите, така отново се получава това усукване. Но също така е много възможно просто горния болт на калника да се е разхлабил.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            Прекалено задълбахме в теориите. Като външен вид и интериор колата е пушка - не само за годините си, а и изобщо. Остава Kuku да се убеди в техническото й състояние.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #29
                              Варианти за измятане на калника има много - както козметични дреболии, така и странично блъскане в предницата.Обаче ако има такъв удар, че да се изкриви рога, то много вероятно и стъклата (челно, странично, и двете) да са сменяни, а те всичките стъкла са оригинални, според колега от форума.Ще я огледам в събота, надявам се

                              Коментар


                                #30
                                Kuku написа:
                                Варианти за измятане на калника има много - както козметични дреболии, така и странично блъскане в предницата.Обаче ако има такъв удар, че да се изкриви рога, то много вероятно и стъклата (челно, странично, и двете) да са сменяни, а те всичките стъкла са оригинални, според колега от форума.Ще я огледам в събота, надявам се
                                +Вярно е че колата изглежда супер, така че отиваш гледаш внимателно и после черпиш
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X