Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Basso и FIAT PUNTO S2000 Европейски Рали Шампиони!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Basso и FIAT PUNTO S2000 Европейски Рали Шампиони!!!

    Безапелационната победа на Giandomenico Basso и Mitia Dotta в Rally de Madeira в Портогалия позволи на заводския пилот на FIAT да спечели Европейския Рали Шампионат за 2006 г. три състезания предсрочно благодарение на невероятната серия от победи, три поредни.
    Крайно класиране на Rally de Madeira 2006 :1. Giandomenico Basso/M. Dotta (Fiat Punto S2000) 3h.07m23s2. Armindo Araújo/M. Ramalho (Mitsubishi Lancer Evo IX) a 1m.14,8s3. Fernando Peres/JP Silva (Mitsubishi Lancer Evo IX) a 2m.51,6s4. Bruno Magalhães/P. Grave (Peugeot 206 S1600) a 3m.07,1s5. Simon Jean Joseph/J. Boyere (Renault Clio S1600) a 3m.30,6s6. Gilles Panizzi/H. Panizzi (Renault Clio S1600) a 3m.52,5s7. Filipe Freitas/D. Figueiroa (Renault Clio S1600) a 4m.02,2s8. Renato Travaglia/L. Granai (Peugeot 206 S1600) a 4m.04,8s9. Vitor Sá/H. Freitas (Renault Clio S1600) a 4m.12,6s10. Miguel Campos/C. Magalhães (Subaru Impreza WRX Sti) a 4m.22,3s
    Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
    Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
    Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
    Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

    Търси се..

    #2
    Mitko написа:
    Дали няма пак да се появят стикерите WORLD RALLY CHAMPION, но този път върху FIAT. Явно FIAT бавят но не забравят
    съмнява ме да издаржът на напъна - шумахер и ферари - Ф1, европейски шампионат и WRC. това са си доста разходи.
    UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

    Коментар


      #3
      И доста приходи! Преди 5-6 години или по скоро (не ми се рови сега) бяха бая назад с продажбите
      no pain no pain

      Коментар


        #4
        при успехи, рекламата е голяма и в последствие може да има много приходи, но за момента няма автомобилна фирма, която да участва едновременно във всички най - известни автомобилни надпревари. явно са нужни страшно много пари.
        UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

        Коментар


          #5
          everton написа:
          при успехи, рекламата е голяма и в последствие може да има много приходи, но за момента няма автомобилна фирма, която да участва едновременно във всички най - известни автомобилни надпревари. явно са нужни страшно много пари.
          Първо, здравейте на всички.Нов съм тук и се надявам на едно доста добро отношение :D Та по въпроса,Фиат имат страшно много пари,тази година на рали България имаха сервиз,като във ВРЦ шампионата, хе все пак са си заводски отбор.За няма 5 минути смениха цялото предно окачване на фиата,свалиха кардана, на диференциала и скоростна кутия, като всичко беше подменено с ново.Там имаше и около 200 гуми мишелин,като един комплект чисто нови състезателни мишелин варират около 1000лева.Сами преценете за какви пари става въпрос Малко офф топик,но сега на рали Сливен ще се състезаваме с Фиат Палио А/6, стискайте палци :P
          Fiat Punto S2000 - The CHAMPION!!!

          Коментар


            #6
            FiatPuntoAbarthSuper2000 написа:
            everton написа:
            при успехи, рекламата е голяма и в последствие може да има много приходи, но за момента няма автомобилна фирма, която да участва едновременно във всички най - известни автомобилни надпревари. явно са нужни страшно много пари.
            Първо, здравейте на всички.Нов съм тук и се надявам на едно доста добро отношение :D Та по въпроса,Фиат имат страшно много пари,тази година на рали България имаха сервиз,като във ВРЦ шампионата, хе все пак са си заводски отбор.За няма 5 минути смениха цялото предно окачване на фиата,свалиха кардана, на диференциала и скоростна кутия, като всичко беше подменено с ново.Там имаше и около 200 гуми мишелин,като един комплект чисто нови състезателни мишелин варират около 1000лева.Сами преценете за какви пари става въпрос Малко офф топик,но сега на рали Сливен ще се състезаваме с Фиат Палио А/6, стискайте палци :P
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #7
              FiatPuntoAbarthSuper2000 написа:
              everton написа:
              при успехи, рекламата е голяма и в последствие може да има много приходи, но за момента няма автомобилна фирма, която да участва едновременно във всички най - известни автомобилни надпревари. явно са нужни страшно много пари.
              Първо, здравейте на всички.Нов съм тук и се надявам на едно доста добро отношение :D Та по въпроса,Фиат имат страшно много пари,тази година на рали България имаха сервиз,като във ВРЦ шампионата, хе все пак са си заводски отбор.За няма 5 минути смениха цялото предно окачване на фиата,свалиха кардана, на диференциала и скоростна кутия, като всичко беше подменено с ново.Там имаше и около 200 гуми мишелин,като един комплект чисто нови състезателни мишелин варират около 1000лева.Сами преценете за какви пари става въпрос Малко офф топик,но сега на рали Сливен ще се състезаваме с Фиат Палио А/6, стискайте палци :P
              една шатра и 4 крика не означава, че имат много пари и за wrc автомобил комплект гуми струват много повече от 1000 лв.
              UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

              Коментар


                #8
                една шатра и 4 крика не означава, че имат много пари и за wrc автомобил комплект гуми струват много повече от 1000 лв
                Оооо това е само една малка част от бюджета им Там има страхотно много пари,ама да ти се вземе акъла,само Фиат и Ню Бизнес 16 им наливат куфарите с парите.А останалите спонсори?Това си е заводски отбор приятел,а най-малкия бюджет за един заводски отбор е ...... 2 000 000 евро :D Най-малкия!А ето и един примерен списък,какво се харчи в заводските отбори за една година 184 374 километра прелетява всеки член на отбора за година 32 000 бутилки минерална вода/ 0.3 л/изпива отбора за година 16 064 порции храна изяжда отбора в сервиза 7 900 километра тестове са направени през 2005 5 575 квадратни метра е седалището на М-спорт в Dovenby Hall 4 800 хотелски стаи наема отбора за година 4 514 часа отработва отбора за 16 ралита 4 215 скоростни отсечки са карани от 1999 1 000 рола тоалетна хартия се употребяват в сервиза за една година 1 000 различни данни обработва компютъра на ВРЦ за секунда 900 градуса по Целзий е нормалната температура на турбото на коли ВРЦ 580 гуми са необходими за тестове за година 273 дни са били нужни за създаването на Фокус 06 210 км/ч е максималната скорост на колата в макадамов вариант 193 см е висок Маркус Грьонхолм 180 специалисти работят в М-спорт в Dovenby Hall 112 датчика са монтирани на Фокус 06 100 литра масло се ползва за всяко състезание 94 литра е резервоара на Фокус 06 67 дни тестове са планирани за 2006 67 коли Форд Фокус са изработени в М-спорт от 1999 55 човека работят на всяко състезание 45 минути са необходими за смяна на комплектна скоростна кутия 44 халогенни лампи осветяват сервиза на Форд 42 ел. контакта са нужни в сервиза 16 победи има отбора от 1999 10 минути са необходими за смяна на спирачките 7 минути са необходими за смяна на окачването 6 допълнителни фара може да има ВРЦ 3.9 сек. е ускоряването от 0 до 100 км./ч. 0.6 литра е калкулирания разход на бензин за 1 км. скоростна отсечка 0.050 сек. е времето за превключване на предавка Сами прецнете за какво иде реч :D
                Fiat Punto S2000 - The CHAMPION!!!

                Коментар


                  #9
                  аз не го оспорвам това колега. ако прочетеш в един мой пост от по горните казвам точно това - че разходите са много, много големи за една фирма да участва във всички надпревари. и едно е европейски шампионат в който имаш една кола и друго е wrc. успех на "сосер".
                  UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                  Коментар


                    #10
                    Everton,прав си,че за ВРЦ шампионата гумите са над 1000 евро не лева,защото 15 цолови Мишелин Н20 струва толкова,а ВРЦ автомобилите носят 19 цолови гуми.И мерси за пожеланието за Сосер :D Между другото,някой ще ходи ли да гледа
                    Fiat Punto S2000 - The CHAMPION!!!

                    Коментар

                    Working...
                    X