Защо те е яд?! И аз не го харесвам, но пак Фетел ли трябваше да вземе победата и така до още 3-4 кръга и да раздават купите. Немчето имаше една купчина проблеми и пак завърши втори: http://autosport.bg/novini/po-otbori...wtori.htmlНе знам, дано нещата се раздвижат за Ферари, Макларън да дърпат по-бързо, защото не ми се гледа повторение на миналата година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФОРМУЛА 1 - 2011
Collapse
X
-
Някой знае ли ориентировъчно, какъв е бюджета на отборите?Иначе състезанието беше невероятно. Прави ми лошо впечатление, че този път ФИА успяват с гнусните си номера да "спъват" болидите, защото всички зависят от това как ще съхранят гумите си! Видяхме борбата между Шумата и Алонсо...е нямаше и две обиколки от спринта на двамата и Ферарито ,буквално умря! Това е тъпо, и виновни са от ФИА, а не от Пирели. В такава ситуация победители ще бъдат водачите, но само с класическа и 100% сигурна стратегия, другите евентуални победители ще са тези с неагресивни маниери, както в квалификация ,така и в състезателна дистанция.Даже се говори за квалификация без напъни и пренебрегване на Q3, за сметка на съхранени комплекти с нови гуми?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Ето ти бюджетите на някой от отборите. Предпогам, че тези те интересуват:Енергиините напитки-220 милиона долара (155 през 2007 г.)Макларън 240 милиона долараФерари 290 милиона долараМерцедес 180 милиона евроРено 170 милиона долара (230 през 2007 г.) Върджин 40 милиона евро Нещо което ми направи много лошо впечатление е, че при преминаването през различна от състезателната траектория се вдигаха кълба от прах :D Наистина много атрактивно състезание с много изпреварвания и обрати. А Марк Уебър ме изуми като финишира 3ти. И много жалко за ферари, пак лоша кола и стратегия. Вече започвам да се съмнявам и в пилотите, че не са от наи-адаптивните Но съм им фен затова Forza FERRARI !!!FIAT tempra 1.6
Коментар
-
При Ферари пилотите не са виновни за нищо. Алонсо едвам удържа задницата, Маса е бърз няколко обиколки, после губи темпо поради незнайни причини. Е, то причините са ясни: недобра работа с гумите, но защо се получава това, все още никой не знае, поне така казва Доменикали http://autosport.bg/novini/po-otbori...ne-e-qsno.html а не виждам смисъл да лъже.
Коментар
-
bulsun, да ти кажа, лично мнение - новите правила, изисквания за гумите на Пирели са невероятна безумица!!! Няма такава глупост, толкова бърза деградация на гумите, за по-малко от обиколка дори?! Незнам, нека колегите, които имат повечко наблюдения към такъв тип гуми да кажат: това нормално ли е? Но за мен не е!За подвижното крило обаче съм на противоположното мнение, много яка хрумка. И за първи път видях реално,как аеродинамиката дава с по 15-20 км/ч на дългите прави ... уникално просто!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Проблема с гумите е че че все още има много не известни в тяхната експлоатация и развитие което според моето скромно мнение е че през следващия сезон нещата ще са много по предвидими и ясни... Но аз лично нямам търпение да дойде сезон 2013 и в частност да видя в действие новите агрегати с турбу пълнен е и със съвсем нова характеристика което е предпоставка за много много изненади от всички отбори , а кои знае какво ново ще измислят до тогава...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Xaus написа:Проблема с гумите е че че все още има много не известни в тяхната експлоатация и развитие което според моето скромно мнение е че през следващия сезон нещата ще са много по предвидими и ясни... Но аз лично нямам търпение да дойде сезон 2013 и в частност да видя в действие новите агрегати с турбу пълнен е и със съвсем нова характеристика което е предпоставка за много много изненади от всички отбори , а кои знае какво ново ще измислят до тогава...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Бих искал да споделя един линк за всички които искат да гледат онлайн тренировки 1,2,3,квалификация и състезание има и други екстри , аз лично съвсем скоро разбрах за този сайт. http://f1.f-e-n.net/Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Тя темата е за ключ вече! Иначе интерес има, но обикновенно е свързан с негативен такъв.Както и да е, обаче поред мен този сезон най-големи адмирации заслужава Бътън!!! Просто най-добрия в грида, браво и абсолютно заслужено второ място. Просто перфектен със стабилно и безкомпромисно каране с не толкова перфектна техника. Разцепи Хамилтън и австралиеца. Докато Уебър-а ... ми толкова си може, с тоя болид просто трябваше да бъде в борба за първа позиция с Фетел,ноооо ... в случая няма как!!!п.п.въпреки негативизма, аз пък се надявам, ей така на изпроводяк другата година Шумата да има повече шанс с по-конкурентна техника ... пък от там каквото стане?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Сезона свърши!!! Погледите са приковани към следващия които ще започне ако не се лъжа Март 2012г.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Напълно прав си! И за да не ние скучно новините започнаха, а с тях и надеждите на феновете!!! Още един шампион се завърна в кервана:Кими Райконен официално се връща във Формула 1 от 2012 г. Световният шампион за 2007 г. сподели какво го е накарало да подпише договора с Лотус Рено за следващия сезон.- Защо се връщаш във Формула 1?- Мисля, че основната причина е, че никога не загубих чувството, страстта да се състезаваш във Формула 1. По-скоро се дразнех от други неща около спорта. Тази година направих едни надпревари в НАСКАР в Съединените щати и усетих, че този тип състезания ми липсват все повече и повече, тъй като в ралитата надбягването реално е срещу часовника. А битката човек срещу човек ми е нужна. Получих обаждане от определени хора във Формула 1, други неща се подредиха по определен начин и се стигна до разговорите с Рено, като накрая сключихме сделка с тях и аз съм много щастлив от нея.- Защо избра Лотус Рено?- Всъщност опциите бяха две - този отбор или Уилямс. Нещата се получиха с Лотус Рено GP така, както ги искахме. Реално това е причината.- Следеше ли представянето на отбора през тази година?- Миналата година съвсем не гледах Формула 1, този сезон следях малко повече. Не съм гледал обаче определен тип. В последното състезание в Бразилия гледах финалните 20 обиколки, защото знаех по кое време е. Преди това не бях наясно, че ще сключа подобен договор за догодина и хвърлях по едно око на някои надпревари.- Мислиш ли, че Формула 1 е по-различна, отколкото беше през 2009 г.? Смяташ ли, че имаш много за наваксване?- Мисля, че гумите са най-голямата разлика между 2009 г. и сега, както и за следващия сезон. Колите според мен не са чак толкова променени. DRS-ът е нещо ново, но е подобно на други системи и има едно копче за работата с него, както беше преди с предното крило. Сега е просто задното. Предполагам, че най-голямата разлика ще е от гумите.- Какво е различното в теб спрямо 2009 г.?- Всъщност не знам! Не съм във Формула 1 от три години, дори не съм сядал в болид от последния старт през 2009 г. Сега просто съм с три години по-стар - нищо друго не се е променило съществено. Бяха чудесни сезони в ралитата, опитвах да се уча. Имаше и трудни дни, но като цяло тази година бе по-лесна от миналата. Спортът наистина е много труден. Нямам търпение обаче да се върна. Поне Формула 1 я познавам, наясно съм как работи всичко. Изкарах много време в Гран при, докато при пристигането ми в ралитата всъщност не бях наясно какво ще се случи. В НАСКАР беше същото - никаква идея. В това отношение трябва да ми е далеч, далеч по-лесно в F1 и всичко да премине нормално.- Започна ли вече да тренираш за Формула 1?- Всъщност не съм спирал да тренирам, поддържах форма през цялото време в ралитата, но там работата не е толкова физически натоварваща. На практика там си почти цяла седмица в колата, докато във Формула 1 състезанията са по-кратки, но по-трудоемки. Но да, постепенно започнах да обръщам режима си спрямо изискванията на Формула 1. Ситуацията е най-сложна по отношение на врата, но има достатъчно време и няма да е проблем.- Какво е последното чувство от последната ти надпревара през 2009 г.?- Сигурно съм мислел съвсем различни неща тогава. Но със сигурност помня спирането, колко бързо се случват нещата. В ралитата разполагаш с малко повече време, но пък допуснеш ли грешка, не получаваш втори шанс - там няма зони за сигурност и се спираш директно в някое дърво. Във Формула 1 дори да отвориш малко повече завоя, не е толкова фатално, губиш обиколка в тренировките или квалификацията, в състезанието може място да ти струва, но не е страшно. Спирачната дистанция, G-силите, всичко ще се върне много бързо. Най-важното е вратът ми да свикне пак, но не е нещо непреодолимо.- Догодина ще има шестима световни шампиони, които ще се състезават. Това как влияе на мотивацията ти?- Не бих се върнал, ако не бях мотивиран. Обикновено много се говори за мотивацията, но никой не знае какво правя аз, как се чувствам, така че не ми пука особено какво говорят хората. Нямаше да сложа името си под договора, ако не изпитвах удоволствие от състезанията. Ще е интересно и вълнуващо да се върна.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар