Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФОРМУЛА 1 - 2010

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    той е един обикновен пилот с 68 пол-а, 76 най бързи обиколки...ааа май има 7 титли и 91 победисега във Ф1 карат няколко световни шампионии още толкова надеждизащо все Мишо е с светлината на прожекторитезащо в тази тема пак се стигна да се говори само за него :D тъй като много от пишещите се намират на лафче тук и не са запознати със спорта да им кажа няколко неща:1. Първи старт през 1991 - 7-мо място на старта, без да е карал никога на тази писта; пред него са 4-ма световни шампиони2. Първа победа през 1992 с посредствена кола3. Много хора говорят за 1994; вярно е че направи левашко изпълнение, но изпълнението на Хил беше върхът на глупостта...а нека той да си говори че не бил разбрал какво е станало, не бил разбрал че Михаел се е блъснал...;Някой помни ли какво беше разпределението на силите? сигурно не помните - Уилямс сравнен с останалите беше нещо като Ферари през 2004; През същата тази година Михаел е дисквалифициран след финала в Белгия, отнети са му 10 точки; причината - по-тънка дъска на пода на болида...а това беше така заради едно завъртане по време на състезанието - но това никой не го споменава;4. 1995 - втора титла, вече с много по-добра кола...ааа забравих, той Михаел като е с добра кола победите му не важат5. Вече във Ферари, годината е 1998. Култард причинява катастрофа, за която след време си признава че е умишлена.Но вярно, защо някой да го спомене...все пак Михаел е потърпевщ, не причинител6. 2000-2006 - извежда себе си и Ферари до уникалните 5 поредни пилотски и 6 поредни титли при контрукторитеНо и това може да не се брои, то с добра кола всеки може7. Днес на 41 години, след като не се е състезавал 3 години и половина поддържа темпото на настоящия световен шампион...хм, даже май завърши преди негоДа, той е добър пилот с късмет
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #62
      А на приказки от сорта - Шумахер разви Ферари съм се наслушал милион пъти. С какво точно го разви? С отвертката или с гаечния ключ?

      Коментар


        #63
        Sev написа:
        2. Първа победа през 1992 с посредствена кола
        Посредствена кола се казва на Вържин или на Лотус. Не на кола, която завършва на 3-то място в шампионата с 91 точки. Сега ще ми кажеш, че заради Шумахер са завършили там, нали? Ще ти кажа, че ще сгрешиш, само половината точки са негови.

        Коментар


          #64
          profusion написа:
          А на приказки от сорта - Шумахер разви Ферари съм се наслушал милион пъти. С какво точно го разви? С отвертката или с гаечния ключ?
          много добре знаеш каккакто миналата година Бътън и Барикело (вечния онеправдан) изобщо не можаха да се справят с тази задачаблагодарение на огромния ресурс на Хонда им се даде готова, невероятно бърза колав края на сезона бяха смешни и добре че РeдБул беше чуплива кола (май все още е)
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #65
            profusion написа:
            Sev написа:
            2. Първа победа през 1992 с посредствена кола
            Посредствена кола се казва на Вържин или на Лотус. Не на кола, която завършва на 3-то място в шампионата с 91 точки. Сега ще ми кажеш, че заради Шумахер са завършили там, нали? Ще ти кажа, че ще сгрешиш, само половината точки са негови.
            от целия текст само на това ли намери кусур, освен това не си и прав?гледал ли си състезанията?когато първия бие втория с двойна разлика в точките какво да кажем?колата беше слабаа МШ победи точно тази кола и този пилот, които след това станаха световни шампиониточките на Михаел са с 40% повече от на Брандъл , който освен това няма победа, няма бърза обиколкаБрандъл има 7-8 сезона за гърба си, докато това е първият цял на МШ...брей, още нещо - през този сезон Михаел в генералното класиране е преди Сена
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #66
              Sev написа:
              той е един обикновен пилот с 68 пол-а, 76 най бързи обиколки...ааа май има 7 титли и 91 победисега във Ф1 карат няколко световни шампионии още толкова надеждизащо все Мишо е с светлината на прожекторитезащо в тази тема пак се стигна да се говори само за него :D тъй като много от пишещите се намират на лафче тук и не са запознати със спорта да им кажа няколко неща:1. Първи старт през 1991 - 7-мо място на старта, без да е карал никога на тази писта; пред него са 4-ма световни шампиони2. Първа победа през 1992 с посредствена кола3. Много хора говорят за 1994; вярно е че направи левашко изпълнение, но изпълнението на Хил беше върхът на глупостта...а нека той да си говори че не бил разбрал какво е станало, не бил разбрал че Михаел се е блъснал...;Някой помни ли какво беше разпределението на силите? сигурно не помните - Уилямс сравнен с останалите беше нещо като Ферари през 2004; През същата тази година Михаел е дисквалифициран след финала в Белгия, отнети са му 10 точки; причината - по-тънка дъска на пода на болида...а това беше така заради едно завъртане по време на състезанието - но това никой не го споменава;4. 1995 - втора титла, вече с много по-добра кола...ааа забравих, той Михаел като е с добра кола победите му не важат5. Вече във Ферари, годината е 1998. Култард причинява катастрофа, за която след време си признава че е умишлена.Но вярно, защо някой да го спомене...все пак Михаел е потърпевщ, не причинител6. 2000-2006 - извежда себе си и Ферари до уникалните 5 поредни пилотски и 6 поредни титли при контрукторитеНо и това може да не се брои, то с добра кола всеки може7. Днес на 41 години, след като не се е състезавал 3 години и половина поддържа темпото на настоящия световен шампион...хм, даже май завърши преди негоДа, той е добър пилот с късмет
              Не се заяждам, но много грешки направи в тоя постинг. Почвам подред.2. За колата написах по-горе. Хич не беше посредствена.3. През 94-а Уилямс и Бенетон бяха абсолютно изравнени като възможности с тази разлика, че половината елементи по Бенетона бяха против правилата, заради което наказаха Шумахер за 3 старта - Белгия, Италия, Португалия. Не си спомням да са му взимали точки. Неучастието му е напълно заслужено. Вероятно феновете му го боготворят заради това, че пак по нечестен начин са го бутали да спечели.4. Бенетона не беше просто добър, а беше най-добрия болид.5. Във Ферари е от 1996-а г. До 2000-а подред го млатиха и Хакинен, и Вилньов, и Хил.6. 2000-2004 е точно моментът, в който Ферари заработи, ама не заради Шуми, а заради много други фактори - преселение на инженери, много кинти и т.н. Ако е толкова добър развивач, както твърдите, цели 4 години ли му трябваха за да го развие това Ферари?7. Днес на 41-а го видяхме колко струва. За негово съжаление и за това на феновете му - цяла година ще показва колко точно струва.

              Коментар


                #67
                Sev - забравяш някои неща: 97-ма завърши сезона на 26-то място, със 78 точки. Нормално за един добър пилот с късмет, нали? На второто клипче от предишния ми пост се вижда защо. През онази 94-та година Бенетон използва ЗАБРАНЕН тракшън контрол, с които печели няколко състезания. Самият пилот е дисквалифициран заради пренебрегване на ЧЕРЕН флаг Дисквалификацията му в Белгия заради планката, която се е оказала прекомерно износена, а това е детайл, който се износва много, много малко. Бая трябва да се е повъртял, за да свали под допустимото. Интересното е че той е единственият пилот не само за състезанието, а и за целия сезон, който е дисквалифициран заради тази планка. Просто е била по-малка отколкото трябва Факт е че в последното състезание двамата са в позиция 92:91 точки, без значение кога и какво е станало през сезона. Каквото - такова. Навсякъде се вижда с невъоръжено око поведението на пилота на Бенетон по време на сблъсъка му с Хил. Нещо, срещу което няма правило. Няма и наказание в онзи момент. Просто прецакваш другия, и печелиш. Нормално за един добър пилот с късмет.Кой ли беше сезонът, в който немецът влезе в бокса в последната обиколка, което по текущите правила означаваше задължително още една обиколка ? Но тогава бяха едни състезания, в които той караше с минимума гориво, и не беше необичайно да спре по средата на след-финалната обиколка. Заради което пък после промениха изискванията, и стана задължително колата да може да се придвижи сама до бокса.... подробности. Но това не засяга един добър пилот, с късмет.

                Коментар


                  #68
                  Sev написа:
                  profusion написа:
                  Sev написа:
                  2. Първа победа през 1992 с посредствена кола
                  Посредствена кола се казва на Вържин или на Лотус. Не на кола, която завършва на 3-то място в шампионата с 91 точки. Сега ще ми кажеш, че заради Шумахер са завършили там, нали? Ще ти кажа, че ще сгрешиш, само половината точки са негови.
                  от целия текст само на това ли намери кусур, освен това не си и прав?гледал ли си състезанията?когато първия бие втория с двойна разлика в точките какво да кажем?колата беше слабаа МШ победи точно тази кола и този пилот, които след това станаха световни шампиониточките на Михаел са с 40% повече от на Брандъл , който освен това няма победа, няма бърза обиколкаБрандъл има 7-8 сезона за гърба си, докато това е първият цял на МШ...брей, още нещо - през този сезон Михаел в генералното класиране е преди Сена
                  Ти сравняваш Брандъл с Шумахер Дори аз не бих си позволил да го принизя толкова ниско. Щом трябва пак ще се повторя - не смятам Шумахер за некадърник или за никой! Но не смятам Шумахер и за най-великия пилот, въпреки статистиката зад гърба му, това е

                  Коментар


                    #69
                    profusion написа:
                    Не се заяждам, но много грешки направи в тоя постинг. Почвам подред.2. За колата написах по-горе. Хич не беше посредствена.3. През 94-а Уилямс и Бенетон бяха абсолютно изравнени като възможности с тази разлика, че половината елементи по Бенетона бяха против правилата, заради което наказаха Шумахер за 3 старта - Белгия, Италия, Португалия. Не си спомням да са му взимали точки. Неучастието му е напълно заслужено. Вероятно феновете му го боготворят заради това, че пак по нечестен начин са го бутали да спечели.4. Бенетона не беше просто добър, а беше най-добрия болид.5. Във Ферари е от 1996-а г. До 2000-а подред го млатиха и Хакинен, и Вилньов, и Хил.6. 2000-2004 е точно моментът, в който Ферари заработи, ама не заради Шуми, а заради много други фактори - преселение на инженери, много кинти и т.н. Ако е толкова добър развивач, както твърдите, цели 4 години ли му трябваха за да го развие това Ферари?7. Днес на 41-а го видяхме колко струва. За негово съжаление и за това на феновете му - цяла година ще показва колко точно струва.
                    2. както казах по-горе, кола която я бият с двойна разлика в точките и при пилотите и при конструкторите е смешна3. нищо изравнено нямаше, или не си гледал, или не помниш...дисквалифициран в две състезания и наказан за още две ... защо смениха моторите с Рено след като е била добра? защо ще рискуват с нов доставчик и да се напасват към него щом този Зетек е бил добър?4. написах с много по-добра, щом е по-добра от втората, значи логично е най-добрата5. май не виждаш или не искаш да видиш прогреса на автомобила през тези години? за Култард 1998 имаш ли да кажеш нещо? като гледам май не помниш и че през 1999 си счупи крака? и великия Хакинен, който рева като дете на Монца и нкрая щеше да бъде победен от лудия Ървайн?6. когато фактите говорят...7. да, много добре се видя какво може, завърши пред световния шампион
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #70
                      Sev написа:
                      за Култард 1998 имаш ли да кажеш нещо? като гледам май не помниш и че през 1999 си счупи крака? и великия Хакинен, който рева като дете на Монца и нкрая щеше да бъде победен от лудия Ървайн?
                      За Култард какво да кажа... направил го е нарочно и толкоз. Може и да ме лъже паметта, но Хакинен така или иначе водеше в класирането. Счупването на крака - нищо не мога да твърдя тук. Беше по средата на сезона, до края можеше да се случи всичко.Последната част от изречението ти знаеш ли какво доказва? Нужно ли е да обяснявам? Доказва, че дори и Ървайн може да стане СШ, ако Ферари пожелае и заложи всичко на него. Същото, което правеха през всичките години за Шумахер.

                      Коментар


                        #71
                        profusion написа:
                        Доказва, че дори и Ървайн може да стане СШ, ако Ферари пожелае и заложи всичко на него. Същото, което правеха през всичките години за Шумахер.
                        Влади, и аз на твое място щях да напиша същото :D в темата се видя как почетен член и модератор спамят :D
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #72
                          Еми, време е да си стиснем ръцете значи Да пожелаем успех на Ферари и да приключваме със спама Поне за Ферари няма две мнения по въпроса Пожелавам успех и на Шуми, въпреки че не ми любимец. Колкото и странно да звучи, след всичко, което написах, аз също се радвам, че се върна

                          Коментар


                            #73
                            Абе чета ви спора и в двете страни има истини.Моето мнение за Шумахер винаги е било противоречиво - хем го хем го харесвам, хем не...Аме вече не - и то по съвсем емоционални причини - след като 7-8 години е нахранилка на Ферари, разработват заедно коли носещи неговия подпис и т.н. След като Ферари са инвестирали толкова много в него - той хоп - в ’немския национален отбор’ на ’сребърните стрели’. Малко като предателство го чуствам аз, за вас не знам.Моя фаворит винаги е бул един - Ферари!За съжаление винаги ме е дразнел Леонсио, даже с червения екип още повече, ама ще трябва да се свиква....Възлагах големи надежди на Маса, ама и той май ще озлезе като Барикело - вечно втори, с добри класирания, но не и СШ.А пък имам едно предожение към Ферари ( тихо да не чуят другите отбори) - да минат на газ, хем по малко тежи, хем на високо налягане ще могат да турнат повече, хем бензина могат да си го оставят като алтернативно (запасно) гориво - ако нямат ше им услужа с един ламбда контрол. Това за да не се налага Маса пак да пести гориво - ми турете повече бе - да не би да го плащате в крайна сметка
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #74
                              Незнам да ли забелязахте, обаче Алонсо дава вид на най-щастливия пилот във Ф1 в момента?! Причината, освен първата му победа с екипа на Ферари е и факта ,че е именно техен пилот. И в тая връзка: ми много бързи тези ферарита, само незнам, дали проблема е икономичността им или работата с гумите? Защото Алонсо си натискаше доволно ,без притеснения за горивото, а Маса е най-миниатюрния пилот и съответно с най-много гориво, така че ... незнам?!
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар


                                #75
                                нямаме фундаментален проблем с гумите или разходапросто вчера е имало проблем с колата на Маса
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X