той е един обикновен пилот с 68 пол-а, 76 най бързи обиколки...ааа май има 7 титли и 91 победисега във Ф1 карат няколко световни шампионии още толкова надеждизащо все Мишо е с светлината на прожекторитезащо в тази тема пак се стигна да се говори само за него :D тъй като много от пишещите се намират на лафче тук и не са запознати със спорта да им кажа няколко неща:1. Първи старт през 1991 - 7-мо място на старта, без да е карал никога на тази писта; пред него са 4-ма световни шампиони2. Първа победа през 1992 с посредствена кола3. Много хора говорят за 1994; вярно е че направи левашко изпълнение, но изпълнението на Хил беше върхът на глупостта...а нека той да си говори че не бил разбрал какво е станало, не бил разбрал че Михаел се е блъснал...;Някой помни ли какво беше разпределението на силите? сигурно не помните - Уилямс сравнен с останалите беше нещо като Ферари през 2004; През същата тази година Михаел е дисквалифициран след финала в Белгия, отнети са му 10 точки; причината - по-тънка дъска на пода на болида...а това беше така заради едно завъртане по време на състезанието - но това никой не го споменава;4. 1995 - втора титла, вече с много по-добра кола...ааа забравих, той Михаел като е с добра кола победите му не важат5. Вече във Ферари, годината е 1998. Култард причинява катастрофа, за която след време си признава че е умишлена.Но вярно, защо някой да го спомене...все пак Михаел е потърпевщ, не причинител6. 2000-2006 - извежда себе си и Ферари до уникалните 5 поредни пилотски и 6 поредни титли при контрукторитеНо и това може да не се брои, то с добра кола всеки може7. Днес на 41 години, след като не се е състезавал 3 години и половина поддържа темпото на настоящия световен шампион...хм, даже май завърши преди негоДа, той е добър пилот с късмет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ФОРМУЛА 1 - 2010
Collapse
X
-
Sev написа:2. Първа победа през 1992 с посредствена кола
Коментар
-
profusion написа:А на приказки от сорта - Шумахер разви Ферари съм се наслушал милион пъти. С какво точно го разви? С отвертката или с гаечния ключ?
Коментар
-
profusion написа:Sev написа:2. Първа победа през 1992 с посредствена кола
Коментар
-
Sev написа:той е един обикновен пилот с 68 пол-а, 76 най бързи обиколки...ааа май има 7 титли и 91 победисега във Ф1 карат няколко световни шампионии още толкова надеждизащо все Мишо е с светлината на прожекторитезащо в тази тема пак се стигна да се говори само за него :D тъй като много от пишещите се намират на лафче тук и не са запознати със спорта да им кажа няколко неща:1. Първи старт през 1991 - 7-мо място на старта, без да е карал никога на тази писта; пред него са 4-ма световни шампиони2. Първа победа през 1992 с посредствена кола3. Много хора говорят за 1994; вярно е че направи левашко изпълнение, но изпълнението на Хил беше върхът на глупостта...а нека той да си говори че не бил разбрал какво е станало, не бил разбрал че Михаел се е блъснал...;Някой помни ли какво беше разпределението на силите? сигурно не помните - Уилямс сравнен с останалите беше нещо като Ферари през 2004; През същата тази година Михаел е дисквалифициран след финала в Белгия, отнети са му 10 точки; причината - по-тънка дъска на пода на болида...а това беше така заради едно завъртане по време на състезанието - но това никой не го споменава;4. 1995 - втора титла, вече с много по-добра кола...ааа забравих, той Михаел като е с добра кола победите му не важат5. Вече във Ферари, годината е 1998. Култард причинява катастрофа, за която след време си признава че е умишлена.Но вярно, защо някой да го спомене...все пак Михаел е потърпевщ, не причинител6. 2000-2006 - извежда себе си и Ферари до уникалните 5 поредни пилотски и 6 поредни титли при контрукторитеНо и това може да не се брои, то с добра кола всеки може7. Днес на 41 години, след като не се е състезавал 3 години и половина поддържа темпото на настоящия световен шампион...хм, даже май завърши преди негоДа, той е добър пилот с късмет
Коментар
-
Sev - забравяш някои неща: 97-ма завърши сезона на 26-то място, със 78 точки. Нормално за един добър пилот с късмет, нали? На второто клипче от предишния ми пост се вижда защо. През онази 94-та година Бенетон използва ЗАБРАНЕН тракшън контрол, с които печели няколко състезания. Самият пилот е дисквалифициран заради пренебрегване на ЧЕРЕН флаг Дисквалификацията му в Белгия заради планката, която се е оказала прекомерно износена, а това е детайл, който се износва много, много малко. Бая трябва да се е повъртял, за да свали под допустимото. Интересното е че той е единственият пилот не само за състезанието, а и за целия сезон, който е дисквалифициран заради тази планка. Просто е била по-малка отколкото трябва Факт е че в последното състезание двамата са в позиция 92:91 точки, без значение кога и какво е станало през сезона. Каквото - такова. Навсякъде се вижда с невъоръжено око поведението на пилота на Бенетон по време на сблъсъка му с Хил. Нещо, срещу което няма правило. Няма и наказание в онзи момент. Просто прецакваш другия, и печелиш. Нормално за един добър пилот с късмет.Кой ли беше сезонът, в който немецът влезе в бокса в последната обиколка, което по текущите правила означаваше задължително още една обиколка ? Но тогава бяха едни състезания, в които той караше с минимума гориво, и не беше необичайно да спре по средата на след-финалната обиколка. Заради което пък после промениха изискванията, и стана задължително колата да може да се придвижи сама до бокса.... подробности. Но това не засяга един добър пилот, с късмет.
Коментар
-
Sev написа:profusion написа:Sev написа:2. Първа победа през 1992 с посредствена кола
Коментар
-
profusion написа:Не се заяждам, но много грешки направи в тоя постинг. Почвам подред.2. За колата написах по-горе. Хич не беше посредствена.3. През 94-а Уилямс и Бенетон бяха абсолютно изравнени като възможности с тази разлика, че половината елементи по Бенетона бяха против правилата, заради което наказаха Шумахер за 3 старта - Белгия, Италия, Португалия. Не си спомням да са му взимали точки. Неучастието му е напълно заслужено. Вероятно феновете му го боготворят заради това, че пак по нечестен начин са го бутали да спечели.4. Бенетона не беше просто добър, а беше най-добрия болид.5. Във Ферари е от 1996-а г. До 2000-а подред го млатиха и Хакинен, и Вилньов, и Хил.6. 2000-2004 е точно моментът, в който Ферари заработи, ама не заради Шуми, а заради много други фактори - преселение на инженери, много кинти и т.н. Ако е толкова добър развивач, както твърдите, цели 4 години ли му трябваха за да го развие това Ферари?7. Днес на 41-а го видяхме колко струва. За негово съжаление и за това на феновете му - цяла година ще показва колко точно струва.
Коментар
-
Sev написа:за Култард 1998 имаш ли да кажеш нещо? като гледам май не помниш и че през 1999 си счупи крака? и великия Хакинен, който рева като дете на Монца и нкрая щеше да бъде победен от лудия Ървайн?
Коментар
-
Абе чета ви спора и в двете страни има истини.Моето мнение за Шумахер винаги е било противоречиво - хем го хем го харесвам, хем не...Аме вече не - и то по съвсем емоционални причини - след като 7-8 години е нахранилка на Ферари, разработват заедно коли носещи неговия подпис и т.н. След като Ферари са инвестирали толкова много в него - той хоп - в ’немския национален отбор’ на ’сребърните стрели’. Малко като предателство го чуствам аз, за вас не знам.Моя фаворит винаги е бул един - Ферари!За съжаление винаги ме е дразнел Леонсио, даже с червения екип още повече, ама ще трябва да се свиква....Възлагах големи надежди на Маса, ама и той май ще озлезе като Барикело - вечно втори, с добри класирания, но не и СШ.А пък имам едно предожение към Ферари ( тихо да не чуят другите отбори) - да минат на газ, хем по малко тежи, хем на високо налягане ще могат да турнат повече, хем бензина могат да си го оставят като алтернативно (запасно) гориво - ако нямат ше им услужа с един ламбда контрол. Това за да не се налага Маса пак да пести гориво - ми турете повече бе - да не би да го плащате в крайна сметкаAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Незнам да ли забелязахте, обаче Алонсо дава вид на най-щастливия пилот във Ф1 в момента?! Причината, освен първата му победа с екипа на Ферари е и факта ,че е именно техен пилот. И в тая връзка: ми много бързи тези ферарита, само незнам, дали проблема е икономичността им или работата с гумите? Защото Алонсо си натискаше доволно ,без притеснения за горивото, а Маса е най-миниатюрния пилот и съответно с най-много гориво, така че ... незнам?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар