Леонсио във Ферари, Шуми в Мерседес... Е на това му викам аз извратена работа...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Михаел Шумахер се завърна във Формула1
Collapse
X
-
nai7 написа:Irfan написа:и аз чакам първия старт но съм сигурен че ще мачкат Шуми :DПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Нико Розберг да си наляга парцалките, че не е достоен и вода да му носи на Шумахер! Наскачаха пилци та поебаха квачки - има една поговорка.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
nai7 написа:Jus7DoiT написа:nai7 написа:Lane Staley написа:plamenHART написа:Нещо немога да разбера доста от писалите...Аз съм фен на Ферари и Шуми и според доста от писалите тук,сега трябва да го мразя
Бил "алчен","старец" и т.н.....но е най-добрия в историята на Ф1,нали?Само слуха,че се завръща напълни трибуните...
И двамата имат състезания,които ще се помнят винаги.Но в квалификацията,Сена просто няма равен.Почти винаги е давал много много добри времена,вобще е бил най-добрия в това отношение.Понякога даже той самия бил учуден от даденото време.Например ГП Монако 1988г, 1.5 секунди по-бърз от Прост със същата кола,не кой да е,Прост! От техническа гледна точка,Шумахер се е трудел много и бил много по-добър от повечето пилоти в това отношение,но не и то Сена и Прост,които са на съвсем друго ниво.Тези двамата усещали и най-малката промяна в работата на двигателя или шасито! Например през 93та (не знам точно кое състезание) Сена казва на инжинера си,че нещо в колата не му харесва,че има някакъв проблем в двигателя и го моли да го сменят.Инжинирети отговорни за двигателя погледнали и не можали да намерят нищо.Но все пак,шефа на отбора Рон Денис,ги кара да го сменят за да му е спокойно на Сена.Когато раглобили сваления двигател,намерили са малка пукнатина в коляновия вал,която не била засечена даже от телеметрията.Ако Сена е ползвал същия двигател за това състезания,то с най-голяма вероятност щяло да се счули! А какво ще кажеш за това,което направи Шумахер на Хил през 94та и на Вилньов през 97ма ?
Ако искаш да сравним годините когато са се състезавали заедно? -1991- Сена шампион.Дебютния сезон на Шумахер.Сена е с най-добрата кола- 96 точки.Втори Менсъл-76 точки.Шумахер 14ти с 4 точки,92 точни разлика. -1992- Найджъл Менсъл шампион.Макларън Хонда В12 се оказва много чуплива кола.Колата постоянно се "чупи".Сена даже не се учудва когато това се случва,колата е толкова зле,че той просто всеки път очаква да се случи нещо такаво.Шумахер-3ти,Сена-4ти с 3 точки разлика. -1993- Ален Прост шампион.Шумахер кара с новия В8 двигател на Форд,а МакЛарън`a на Сена е със стария двигател,с по-малка мощност.Въпреки предимството на Шумахер (заради двигателя) това е може би годината,когато имат най-близки по "сила" коли.На края на годината Сена е втори-73 точки,Шумахер е 4-ти с 52 точки. -1994- Михаел Шумахер шампион.През тази готина се забранява тракшън контрола.Говори се че Рено`то става много труден болид за каране без тракшън контрол.Въпреки това Сена е на пол позиция и на трите състезания в които участва. Първо състезание - Бравилия.Шуми "изпреварва" Сена по време на пит стоп.По-късно става ясно,че Бенетон ползват нелегална система за пълнене на гориво - няма наказание! Второ състезание.След старта Хакинен удря Сена отзад,той се завърта и получава още един удар,този път страничен.Край на състезанието за Сена. Трето състезание - Имола.Сена се блъска.Въпреки че по рано Сена води,някои хора говорят,че Шумахер му е бил на врата,да така е,но забравят факта,че в същото време Сена е с повече гориво,защото мисли да спира по-малко пъти! На края на шампионата след разследване се разбира,че в колата на Бенетон има "тракшън контрол" и "лаунч контрол"!!! Колега,аз Шумахер не го мразя,но според мен Сена е къде къде по-добър.Наисти Шумахер е един от най-добрите.Може би аз бих го поставил на 2-3 място в мойта ранг листа.
Поздрави,и чакам отговор :D
Fiat Punto Mk2 1.2 16V Sporting `00
Коментар
-
Jus7DoiT написа:...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Jus7DoiT написа:...-Вариант 1- Поради това че гумите са били нови/студени (6 обиколки,не състезателни зад "сейфти кар") налягането в тях е ниско,следователно болида е по-близък до пътя.Поради естеството на настилката преди завоя Тамбурело (леко на вълни),и тъй като болида е по-ниско разположен до пътя,в един момент се получава "bottoming",т.е пода на болида се допира до настилката,и "спира" потока на въздух под болида,което автоматично означава загуба на сцепление и незъможност за завиване. -Вариант 2- Айртон Сена не харесвал положението на волана на своя болид Williams FW16.Явно не му е било удобно да кара така.Оплаквал се постоянно за това.Най-накрая ги убедил да угължат пръта който държи "геврека"
Но тъй като решението са взели по време на състезателния уикенд,нямало време да изфабрикуват нов прът,а просто са изрязали сегашния,сложили са друг прът с по-малък диаметър вътре в него, и са ги заварили.Много от разследващите случая,след като са изгледали няколко пъти състезанието,мислят,че по време на това сътезание нещо не е наред с волана на Уилиъмс`a на Сена! След като изгледат часта точно преди сблъсъка се вижда че Сена завърта волата пълно на ляво,а гумите не завиват вобще на ляво!!!
Цък Иронията тука е,че последните 1.5 секунди преди сблъсъка липсват! Може би точно там се вижда как волата на болида остава в ръцете на Сена!?
Fiat Punto Mk2 1.2 16V Sporting `00
Коментар
-
Jus7DoiT написа:...Ако искаш да сравним годините когато са се състезавали заедно?-1991-Сена шампион.Дебютния сезон на Шумахер.Сена е с най-добрата кола- 96 точки.Втори Менсъл-76 точки.Шумахер 14ти с 4 точки,92 точни разлика.-1992-Найджъл Менсъл шампион.Макларън Хонда В12 се оказва много чуплива кола.Колата постоянно се "чупи".Сена даже не се учудва когато това се случва,колата е толкова зле,че той просто всеки път очаква да се случи нещо такаво.Шумахер-3ти,Сена-4ти с 3 точки разлика. ...Много ми писна тая работа за Сена, къде по-качествени пилоти е имало и ще има. Просто той бе една уникална личност. С държанието си на пистата и извън нея Сена стана медийна звезда и лицето на Ф1 в годините в които се състезаваше. Явно големите личности са с много силни "притегателни" възможности. Да те питам: защо никой не мрази Сена, аз ще ти кажа, защото тогава той е бил най-симпатичния гадняр на пистата!!! Това го казвам с най-добри чувства, но е факт ,че тогава пилотите са били истински мъжкари и предвид трудната и тегава техника, както самия ти спомена , са били много бързи и смели, и ... луди по моему. Тогава предвид харизмата му и това ,че конкуренцията освен техническа е била и основно личностна той именно ги е мачкал.
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Аз ти казах колега,това че ти не го харесваш не означава че не е най-добрия.Сена ако беше жив ще ше да е свидетел на ерата наречена Шумахер.Всички рекорди са на Шумахер Най-много победи Най-много пол позишъниНай-много бързи обиколкиНай-много подиумиНай-много челни места във стартовата решеткаНай-много завършени състезания във заната на точкитеНай-много обиколки като лидерНай-много титлиНай-много последователни титлиАко Сена е бил Бог както каза колегата по горе то тогава Шуми трябва да е Бога на боговете.Когато умря Сена бях на 21 до тогава я гледах но не със голям интерес,след няколкото старта които гледах след това,си казах от днес съм фен на този пилот (Шумахер)едва ли ще има някога по добър пилот от него.Какво беше Ферари преди него,много,много слаби,но гения си пролича веднага.Харесва ми защото се раздава на макс както на състезания така и когато обсъжда тактиките.Чел съм изказвания на Р.Браун които казва,цитирам по памет"Вечерта преди състезние когато трябва да си почива той ми звъни във 2 вечерта за да пита дали тактиката която сме избрали е добра и дали тази няма да е по добра,винаги всеодаен във работата си".Немска му работа
Коментар
-
Тези класации кой е най-велик са голяма тъпотия. Всики човек си има негова собствена субективна класация. Има несравними величини - не можеш например да сравняваш кое е по-голямо - 1 волт или 1 ампер. Шуми или Сена или Прост или Фанджо; Гунди или Стоичков или Пеле или Гаринча - няма най-добър или най-велик - всеки блести със свой собствен уникален блясък. Всичко друго са пристрастия. ХаVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Jimy написа:Jus7DoiT написа:...Ако искаш да сравним годините когато са се състезавали заедно?-1991-Сена шампион.Дебютния сезон на Шумахер.Сена е с най-добрата кола- 96 точки.Втори Менсъл-76 точки.Шумахер 14ти с 4 точки,92 точни разлика.-1992-Найджъл Менсъл шампион.Макларън Хонда В12 се оказва много чуплива кола.Колата постоянно се "чупи".Сена даже не се учудва когато това се случва,колата е толкова зле,че той просто всеки път очаква да се случи нещо такаво.Шумахер-3ти,Сена-4ти с 3 точки разлика. ...Много ми писна тая работа за Сена, къде по-качествени пилоти е имало и ще има. Просто той бе една уникална личност. С държанието си на пистата и извън нея Сена стана медийна звезда и лицето на Ф1 в годините в които се състезаваше. Явно големите личности са с много силни "притегателни" възможности. Да те питам: защо никой не мрази Сена, аз ще ти кажа, защото тогава той е бил най-симпатичния гадняр на пистата!!! Това го казвам с най-добри чувства, но е факт ,че тогава пилотите са били истински мъжкари и предвид трудната и тегава техника, както самия ти спомена , са били много бързи и смели, и ... луди по моему. Тогава предвид харизмата му и това ,че конкуренцията освен техническа е била и основно личностна той именно ги е мачкал.
А щом искаш да говоря за дебютния сезон за Сена,добре. :D Годината е 1984г. Уилиямс,МакЛарън,Брабам и Толмън се интересуват от него.Прави тестове и за четирите отбора.Уилиямс и МакЛарън нямат свободни места,вече са наели пилоти.В Брабам е Нелсън Пикет,и той не иска Сена като съотборник,пък и на всичкото отгоре главният спонсор "Пармалат" искат единия пилот да е италианец.Единствената му възможност остава Толмън,сравнително нов отбор. Записва първите си точни на второто състезание което се провежда в Южна Африка.Тръгва 13-ти,завършва 6-ти.След две седмици повтаря същия резултат в Белгия.За следващото състезание в Сан Марино не участва в квалификациите поради проблем с гумите и горивната система.Това е пърият и едниствен път когато той не участва в квалификациите. Най-добре се преставя в ГП на Монако.Тръгва от 13-то място.Състезанието започва,но след известно време почва да вали.Както се знае силите на болидите някакси се "изравняват" в дъждовно време,а това правило действа с още по-голяма сила за болидите от 80-те,90-те.Дъжда се засилва още повече.Много от пилотите се блъскат и прекратяват участието си,включително и Менсъл и Лауда.На 20тата обиколка Прост води Сена със 33.8 сек.След 11 обиколки разликата е 7.4сек! Точно тогава се навява червение флаг,и състезанието се прекратява.Но Сена и Прост вече са започнали 32ра обиколка,по време на която Сена изпреварва Прост :D Но Сена е лишен от първата си победа,поради правилата,които гласят,че позициите на пилотите се зачитат от последната обиколка,която е завършена от всички пилоти,т.е 31ва.
Качва се 2 пъти на подиума,във Великобритания и Португалия.Завършва годинатана на 9то мясно със 13 точки.
Fiat Punto Mk2 1.2 16V Sporting `00
Коментар
-
nai7 написа:Аз ти казах колега,това че ти не го харесваш не означава че не е най-добрия.Сена ако беше жив ще ше да е свидетел на ерата наречена Шумахер.Всички рекорди са на Шумахер Най-много победи Най-много пол позишъниНай-много бързи обиколкиНай-много подиумиНай-много челни места във стартовата решеткаНай-много завършени състезания във заната на точкитеНай-много обиколки като лидерНай-много титлиНай-много последователни титлиАко Сена е бил Бог както каза колегата по горе то тогава Шуми трябва да е Бога на боговете.Когато умря Сена бях на 21 до тогава я гледах но не със голям интерес,след няколкото старта които гледах след това,си казах от днес съм фен на този пилот (Шумахер)едва ли ще има някога по добър пилот от него.Какво беше Ферари преди него,много,много слаби,но гения си пролича веднага.Харесва ми защото се раздава на макс както на състезания така и когато обсъжда тактиките.Чел съм изказвания на Р.Браун които казва,цитирам по памет"Вечерта преди състезние когато трябва да си почива той ми звъни във 2 вечерта за да пита дали тактиката която сме избрали е добра и дали тази няма да е по добра,винаги всеодаен във работата си".Немска му работаFiat Punto Mk2 1.2 16V Sporting `00
Коментар
-
Босът на Мерцедес GP Рос Браун призна, че предстоящите сериозни промени по билида на ,,Сребърните стрели" се съобразени със стила на пилотиране на Михаел Шумахер. След завръщането си във Формула 1 седемкратният световен шампион изпитва сериозни проблеми с управлението но W01. В първите четири старта от сезон 2010 Шумахер, които се намира на десето място в класирането при п илотите, не успя нито веднъж да се доближи до лидерите, като най-доброто му класиране е шестото място в Бахрейн."Нашия болид не генерира достатъчно аеродинамично притискане на предницата. Новите правила доведоха до по-тесни предни гуми, което намали сцеплението им. Стилът на Шумахер изисква промяна на билида ни Той разчита на стабилна предница, за да може да кара на предела на възможностите си", заяви Браун. "Направили сме промени в колата, които ще ни донесат нужното подобрение за предстоящата Гран при на Испания. Разпределението на масата и по-дългото междуосие ще помогнат на Михаел в борбата му за влизане в челото", завърши британецът.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар