Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бърни Екълстоун каза "да" за Формула 1 в България

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бърни Екълстоун каза "да" за Формула 1 в България

    Бърни Екълстоун каза "да" за Формула 1 в България11.07.2009 / 10:12Все още не са уточнени всички параметри по договора България е само на крачка от домакинството на кръг от Формула 1, след като в Нюрбургринг, Германия, Румен Петков проведе "изключително успешни" преговори с шефа на Формула 1 Бърни Екълстоун. Очаква се в най-скоро време Българска федерация по мотоциклетизъм (БФМ) да подпише договор и страната ни да присъства в срок от 10 години в календара на най-престижната автомобилна надпревара."Срещата с г-н Екълстоун премина изключително добре. Говорихме над час, защото той прояви много сериозен интерес относно кандидатурата на България. Екълстоун остана доволен от това, че ние отстояваме по най-добрия начин интересите на страната към спорта. Остава само да бъдат уточнени параметрите по споразумението", заяви Румен Петков. Българската федерация по мотоциклетизъм ще изпрати в понеделник подробен доклад до Станишев, Първанов и софийския кмет и лидер на ГЕРБ Бойко Борисов относно работата на родната ни асоциация от месец ноември миналата година до срещата с Бърни Екълстоун. "Това е голямо признание за България и аз се надявам да финализираме преговорите в най-скоро време. Очакваме да подпишем договор за 10-годишен период", добави Румен Петков от Германия, където този уикенд ще се проведе деветият старт от сезона във Формула 1. Българска федерация по мотоциклетизъм постигна сериозни успехи на международната сцена в последните месеци. След като трасетата край Плевен и Севлиево бяха обявени за най-добри в света за супермото и мотокрос, организаторите от БФМ успяха да спечелят и домакинство за кръгове от световния шампионат по мотоциклетизъм MotoGP между 2012-а и 2016-а година. www.btv.bg
    Имаше една тема "Защо няма писта за Формула 1 в България".Еми май ще има
    Alfa 159 SW 2.4 Ti
    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

    #2
    Местата около морето са добри за писта , при наличието на хиляди хотели
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      Или пък просто да сложат два три шикана на Цариградско .

      Коментар


        #4
        Пунтак 1.1 с лека измама под капака

        Коментар


          #5
          Много се радвам!!! Ихааа, но дано нашата държава ТОЗИ път излезе пичилившата страна от сделката. За всички ни е ясно ,че Бърни и адски силен търговец и условията му са железни. Това значи, че каквото и да е бъдещето на ГРАН ПРИ НА БЪЛГАРИЯ, именно той ще е на печалба.Съгласен съм, че евентуалното местоположение, някъде около Бургас ще е много подходящо: летище; огромна леглова база; курортни дестинации, които в сезон биха привлякли достатъчно на брой зрители. Това всичкото обаче зависи от това ,как ще бъде рекламирано и реализирано...дано имаме успех!!!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #6
            Формула 1 и в София ДАНО

            ето какво излезе по сайтовете http://dnes.dir.bg/news/formula-1-pi...8?nt=4дано има нещо вече вярно макарче малцина ще имат щаститето да гледат като цената е доста за да влезеш
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              [quote:7382d53140]Чета и ме е срам. За пореден път чета как в България ей сега започва да се строи писта за Формула 1 и ме е срам. Този път било сериозно - шейх от Абу Даби, който всъщност май не бил никакъв шейх, ами търговски представител или нещо такова, бил подписал МЕМОРАНДУМ и до две години (с малко усилия) всичко е готово.Иначе край - изпускаме последния влак.Чета и ме е срам, както ме беше срам, че ще правим писта за Формула 1 край Плевен (някъде преди местните избори). После ми звъняха хора от общинския съвет във Варна - ентусиазирани, че пистата щяла да е по морето.Четох и за това как българската делегация била посрещната от Бърни на Нюрбургринг миналата година и работата била вързана на 90%.Всъщност българската делегация си водеше и телевизионери, за да заснемат великото подписване, което обаче Бърни Еклестън (както го наричат на доста места за благозвучие) или Екълстоун (което е може би наистина по-правилно) очевидно бе обяснил как точно би могло да се случи.В нашето издание имаше тогава и разказ, и снимки от въпросната среща и ми е мъчно, че дори хора, които имат претенции да бъдат фенове, така и не разбраха нищо.После четох и ме беше срам за това как сме били имали предварителен договор, нищо, че самият Бърни - пак за нашата скромна медия - не потвърди на Монца да има какъвто и да е договор.Е, после стана ясно, че то било предварителен контракт и трябвало бързо да се изпълнява.Агресията във всички тези писания и избора на авторите им (повечето от които никога не стъпвали на автомобилно състезание) бе обаче повече от впечатляваща.При тези условия премиерът Бойко Борисов прояви типичната си гъвкавост и даде... терен в Доброславци, но ако се намерят пари за строежа и всичко друго.Дотук добре, а в играта бяха въвлечени още важни личности и имотни интереси.С катарците уж подписахме междуправителствено споразумение (поне ако се съди по информациите на БТА), ама май не било съвсем така.Написа се даже как пистата щяла да е с подгряване, че и световни медии цитираха информацията, какво ли не.Преди месец пък една моя стара приятелка (с огромни позиции в падока) ми писа, за да ме попита дали е вярно, че Валентино Роси щял да е основен инвеститор и пак ме беше срам.Сега чета дори за това как Бърни даже бил идвал в България и да си призная честно, се мъча да открия дали пък не е кацал аварийно.Спомням си, че идва Жан Тод, който е президент на ФИА и май не беше чувал, че България има амбиции да влиза във Формула 1.Мога да продължа с тези неща до безкрай, но ми се иска да спра и да добавя няколко конкретни изречения.Първото от тях е, че да си в предварителния календар на МотоGP не означава, че имаш нещо с Формула 1.Второто е - аз самият много искам да има Формула 1 в България, но на хората трябва да бъде ясно заявено на каква цена и те да приемат.Строежът на пистата в най-добрия случай ще е между 70 и 150 млн. евро, които приемам, че ще даде някой друг, той си знае. После обаче трябва да се инвестира в инфраструктура, в реклама - още поне толкова пари. След това да се плащат годишни такси за присъствието на Формула 1 - още толкова средства.Да, вярно е, че пистата ще се ползва и за други събития, но те също не само носят пари, но и изискват финансиране поддръжка.Ще влизат и пари от ДДС, хотели и бирата на феновете, но със сигурност тези приходи нито във Франция, нито в Германия, нито в Канада покриваха разноските, нали.Чета и ме е срам, когато хора като Джо Сейуърд пишат как ,,когато прасетата започнат да летят, ще има Формула 1 в България
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                ГОЛЯМ ПРОВАЛ В "РЕМС-А"! Като очаквах, абсолютна партенка!Кабинетът излъгал за пистата за
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар

                Working...
                X