Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рали "СТАРИ СТОЛИЦИ"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рали "СТАРИ СТОЛИЦИ"

    ДАТА ПРОЯВА ОРГАНИЗАТОР ВАЛИДНО ЗА 02-03 Рали "СТАРИ СТОЛИЦИ" АСК "Стари столици" и СБА - Шумен Нац. ш-т I кръг Нека този който научи програмата я приложи.Призовавам ви да отидете.Няма да съжалявате.
    Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
    Настояща: VW Polo 1.1i '92

    #2
    ПРОГРАМАПОНЕДЕЛНИК 07 МАЙ 2007 г. - Откриване на записванията ПОНЕДЕЛНИК 28 МАЙ 2007 г. - Закриване на записванията. ВТОРНИК 29 МАЙ 2007 г. - Публикуване на предварителния списък на заявените за участие екипажи. CРЯДА 30 МАЙ 2007 г. - Предварителна административна проверка, раздаване на пътна книга и материали за опознавателното преминаване./СБА Шумен ул.Цветан Зангов № 1/ ЧЕТВЪРТЪК 31 МАЙ 2007 г. - Опознавателно преминаване по трасето.График за деня: СЕ1 и СЕ3 - от 9,00 ч. до 13,00 ч. СЕ2 и СЕ4 - от 9,00 ч. до 13,00 ч. СЕ5 - от 14,00 ч. до 18,00 ч. ПЕТЪК 01 ЮНИ 2007 г. - Опознавателно преминаване по трасетоГрафик за деня: СЕ6 и СЕ8 - от 9,00 ч. до 13,00 ч. СЕ7 и СЕ9 - от 9,00 ч. до 13,00 ч. СЕ10 и СЕ11- от 14,00 ч. до 18,00 ч. СЪБОТА 02 ЮНИ 2007 г. 7,30 ч. - 11,00 ч. - Административна проверка, раздаване на плаки , номера и др. в СБА Шумен административна сграда. Технически преглед на автомобилите СБА Шумен в технически пункт за ГТП по следния график: от 8,00 ч. до 9,30 ч. - съст. № 60 до съст. № 25 от 9,30 ч. до 11,00ч. - съст. № 24 до съст. № 1 11,30 ч. - Първо заседание на спортните комисари в СБА Шумен. 12,30 ч. - Публикуване на стартовия списък за І-ви етап на официалното табло - х-л Шумен и в предстартовия закрит парк. до 13,00 ч. - Явяване в закрития предстартов парк пред Община Шумен, бул."Славянски" 13,30 ч. - Откриване на рали "СТАРИ СТОЛИЦИ 2007" - ритуал пред Община Шумен. 14,00 ч. - Старт на първия автомобил за І-ви етап - ЧК 0 "СТАРТ" - община Шумен. 20,03 ч. - Финал на първия амтомобил - І-ви етап, ЧК 5С пред хотел "ШУМЕН" - закрит парк 21,30 ч. - Публикуване резултатите от І-ви етап и стартовия списък за ІІ-ри етап-официално информационно табло. НЕДЕЛЯ 03 ЮНИ 2007 г. 8,00 ч. - Старт на първия автомобил - ІІ-ри етап - ЧК 5D хотел "Шумен". 13,53 ч. - Финал на първия автомобил - ЧК 11С пред Община Шумен - явяване в закрит парк - хотел "Шумен" 14,20 ч. - Заключителен технически преглед-закрит парк 15,30 ч. - Публикуване на предварително класиране. 16,00 ч. - Публикуване на официално класиране. Церемония по награждаване на победителите - хотел "Шумен" зала "Форум". Айде не остана!!!За едни Айрън Мейдън, за други миризма на бензин и изгоряла гума...
    Настоящата - Ford Focus ST
    Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
    Франкенщайн - R.I.P.
    Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

    Коментар


      #3
      Днес за пореден път се видя какви непрокопсани леваци са полицаите,поставени да охраняват състезанието(общо).Мога да кажа че по абсолютно тяхна вина загина това 14 годишно момче.Никаква организация на публиката от страна на полицията.Ние бяхме на Новосел по правата надолу и нашата "дисциплинирана" публика стоеше точно срещу идващите коли(с около 200км/ч може би?!) които намаляваха за да вземат 90 градусовия завой.На 10-ина метра един полицай си гледаше заедно с тях.Значи неможе една институция като полицията да дава ултиматуми на съответните клубове които организират надпревари от типа на : за това за организация на движението и охрана еди какви си пари, ако не сте съгласни със сумата просто няма състезание.И в крайна сметка не се вижда за какво ги вземат тези пари освен че се чешат по тиквите по етапите.Между впрочем на планинско Търговище охраната от страна на полицията беше абсолютно същата,никаква заинтересованост да си свършат работата.Позор.Най ме е яд за Ради Козлеков ,защото той за втори път попада в такъв инцидент. Друг е въпроса онова хлапе какво е търсело на такова опасно място и пред мантинелите?!
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Коментар


        #4
        ivanko_rs написа:
        Днес за пореден път се видя какви непрокопсани леваци са полицаите,поставени да охраняват състезанието(общо).Мога да кажа че по абсолютно тяхна вина загина това 14 годишно момче.Никаква организация на публиката от страна на полицията.Ние бяхме на Новосел по правата надолу и нашата "дисциплинирана" публика стоеше точно срещу идващите коли(с около 200км/ч може би?!) които намаляваха за да вземат 90 градусовия завой.На 10-ина метра един полицай си гледаше заедно с тях.Значи неможе една институция като полицията да дава ултиматуми на съответните клубове които организират надпревари от типа на : за това за организация на движението и охрана еди какви си пари, ако не сте съгласни със сумата просто няма състезание.И в крайна сметка не се вижда за какво ги вземат тези пари освен че се чешат по тиквите по етапите.Между впрочем на планинско Търговище охраната от страна на полицията беше абсолютно същата,никаква заинтересованост да си свършат работата.Позор.Най ме е яд за Ради Козлеков ,защото той за втори път попада в такъв инцидент. Друг е въпроса онова хлапе какво е търсело на такова опасно място и пред мантинелите?!
        Не мисля, че проблема е бил точно в полицията, която е била там, ами по-скоро в хората, които им дават разпореждане какво да правят.Иначе и аз разбрах за инцидента Във вестниците пишеше... Горкото дете... То и татко му е трябвало да го предпази...
        >Keep Walking<

        Коментар


          #5
          И ти си прав.Вината е комплексна- и на полицията и на организаторите и на публиката която е едно огромно заблудено стадо
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #6
            Станалото станало. За съжаление нищо не можем да направим вече за детето. Само можем да се организираме самите ние и да не сме като едно стадо, а като дисциплинирана публика, която си знае мястото. Инцидент винаги може да стане, но ние трябва да сме на безопасно място и сами да се пазим, защото няма кой друг да ни пази. Трябва да не разчитаме на другите (полиция, организация и др.), въпреки че и те имат голяма вина. Бях с лепенка сервиз на колата, мазен гащеризон и успях да стигна с колата до сами ЧК-то. Още малко и щях да стартирам и аз.Нека се пазим сами. Това е моят призив
            Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
            Настояща: VW Polo 1.1i '92

            Коментар


              #7
              Сега малко снимки. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 http://photo-zona.net/index.php?APP_...987ПП:Ако имате пробеми със страницата (не ви я отваря или нещо друго) сигнализирайте.
              Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
              Настояща: VW Polo 1.1i '92

              Коментар


                #8
                Alex_kk написа:
                Сега малко снимки. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 http://photo-zona.net/index.php?APP_...987ПП:Ако имате пробеми със страницата (не ви я отваря или нещо друго) сигнализирайте.
                Снимките ти са супер
                Нека се пазим сами. Това е моят призив
                А моят е, без значение дали сме в публиката или на пътя, нека бъдем по-разумни и предпазливи....
                Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                https://www.fiat-uno.org/

                Коментар

                Working...
                X