И така, колеги, какво Ви е мнението за новите правила, новите автомобили и новите гуми? А също и за други неща?Дали отнова ще сме свидетели на доминиран от един отбор сезон или ще има завръзка?Всичко от гуми до двигатели, през аеродинамика и качествата на пилотите има значение.На мен лично, ми липсва Михаел, как е при Вас?Май е за моторни спортове, но погрешка а пуснах тук...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новата Формула
Collapse
X
-
sev написа:без Михаел я нямаше тръпкатапоне за мен на този етап
Коментар
-
Тази година формула според мен ще е скучна. Без Шуми просто всичко бледнее. Гумите: Само с един ти производител е много скучно. Няма я конкуренцията и по-добрите гуми. Те още от сега са определили какви гуми - меки, средно меки и твърди, ще доставят за всяко състезание. Като имаше двама производители се правеха супер добри гуми. Монополът е гадна работа. Гледайте, не могат едни нормални означения на гумите да сложат и се правят на интересни. Мани, мани.Правилата: С тия двигатели за две състезания и ограничението на оборотите пък допълнително обрича Ф1. Без динамика без борба, няма интрига.Като цяло много консервативен спорт е станала Ф1.Пак променят правита - ей тия хора си нямат друга работа. Тракшън контролът във Формула 1 ще бъде забранен от следващата година след като всички тимове се съгласиха на предложението.На среща на съветът на ФИА бяха разгледани редица правила за сезон 2008. Най-същественото от тях е именно тракшън контролът. В новата точка 9.3 се казва:"Нито една кола не може да бъде оборудвана с устройство, предпазващо колелата от превъртане под натиска на мощността или компенсирайки прекалено силното натискане на газта от пилота. Всяко устройство или система, което предупреждава пилота зараждането на превъртане на колеата не е позволено".Тракшън контролът се завърна във Формула 1 през 2001 година. Тогава имаше непрестани подозрения и обвинения, че някои отбори използват нелегални системи, които извършват точно тази дейност. Накрая всички се съгласиха, че тъй като на ФИА е почти невъзможно да следи кой спазва правилата, по-добре тракшън контролът да бъде позволен.Сега обаче, с въвеждането на стандартни електронни системи от 2008 за ФИА ще е по-лесно да наблюдава системите. Смята се, че това е причината за повторното забраняване на тракшън контролът.Загърбени обаче бяха плановете за по-широка ос на колите. Първоначално бе предвидено те да са широки 200 см, което беше за цел да се повиши механичното прилепяне и така да се намали значението на аеродинамиката, но сега бе решено да остане в сила сегашния размер от 180 см.Отхвърлени бяха и плановете минималното тегло на болидите да е 550 кг. и остава в сила границата от 605 кг.Третото анулирано правило бе завръшането на сликовете. Подозренията бяха, че след като вече има само един доставчик от следващата година гумите ще са по-широки и гладки.Прието обаче бе облекчение в така нареченото "замразяване" на двигателите. В края на сезона отборите ще могат да направят промени в определени части на моторите: съединител, хидравлични помпи, системите за впръскване, алтернатори, горивни помпи, маслени помпи, водни помпи, електронни сензори, изпускателна система и свещи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар