Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Формула 1 - 2018

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Първо за горния коментар:

    Така звучиш, все едно Ферари за първи път и отделно никой друг тобор не прави така. От двамата ( Фетел и Кими), на всички е ясно, че отбора се гради около Фетел и той се отплаща с постоянни резултати за това. Примери да ти дам от близкото минало и сега: Алонсо-Кими; Алонсо-Маса; Рикардо-Верстапен; Хамилтън-Бътан; Хамилтън- Ботас; Алонсо - Вандорн ( Като Булие, преди началото на сезон каза, че 2018 вече и Щофел ще получава всички ъпгрейти и нови части по колата заедно с Фернандо, за да може да покаже потенциала си). Така, че нз на какво се чудиш толкова.
    Отделно защо, когато Фетел е на овър стратегия, се обяснява, че е на по-добрата стратегия, а когато Кими е на овър е бил преебан. Защо никой не каза, че Фетел е преебан в Бахрейн, като го оставиха на пистата повече. Кими имаше по -нови гуми с 10 обиколки спрямо Ред Булите и за 3 обиколки след излизането си, съкрати на Рикардо 2,5секунди. Изобщо не се знаеше какво щеше да стане до финала.


    Състезанието в Шанхай, за мен създаде почече политически въпроси за спорта, отколкото чисто инженерни или пилотски. Приемаме факта, че Ботас и екипа му си изиграха перфектно картите при спирането в бокса и Фетел нямаше шанс за победата. Лично аз, не вярвам да успееше да го изпревари до края. Може би състоянието на задна дясна гума, на Ботас беше съмнителна, но да предположим, че Фетел завършеше 2ри. В дългосрочен план, това е мн добър резултат. Тук говорим за дългата борба за титлата. Фетел, щеше да увеличи преднината си пред Хамилтън на около 25 точки, а сега тя е под 10. Стигаме до момента на излизане на СК. При обявяването на СК, Ботас и Фетел са на 16 завой. Това ги поставя и двамата в патова ситуация. Те са единствените пилоти, които нямат шанса за промяна в стратегията. Това поражда въпроса, защо точно тогава беше обявена СК? Понеже аз не виждах как 5тия Рикардо, който беше на 13 зад Ботас, ще успее да спечели състезанието. По скромното ми мнение, това си беше чиста победа на Ботас и със СК, насила искаха да направят двойуна победа за РБ. Сега..в тези ми размишления има една въпросителна - кой с какви гуми е останал налични. Факта, че Мерцедес не вкараха Хамилтън при Ск в бокса означава, че най-вероятно не е имал налични суперсофт. Но за него има обяснение, понеже направи 2ро излизане в Кю2. Нз как са били нещата при Фетел и Ботас.

    Стигам и до любимия ми пилот, а именно Холандското ла@но. 3 старта и 3 инцидента...даже вчера щеше и с Хамилтън да се блъсне, че да станат 3 старта и 4 инцидента. Нз сега Хелмут Марко, ще го върне ли в Торо Росо или тогава с Квят беше по изключение. Май, строгите правила в РБ, се оказаха чист маркетинг и лансиране на Верстапен. Тук вече, няма млад и неопитен. Има над 60 старта зад гърба си. Абсолютно надценен пилот. Под пилот нямам предвид, чиста скорост в една обиколка, а цялостно поведение на пистата и ментално отношение към спорта и разчитане на ситуациите. Първо вчера маневрата му срещу Хамилтън, беше на възможно най-тъпото място. Люис си стоеше на състезателната линия и малкия какво очакваше...да го пропуснат ли? Атаката срещу Фетел....съжалявам, но е абсолютно аматьорско изпълнение. Рикардо показа срещу Хамилтън как трябва да се изпълни това изпреварване. Плътно зад него и вначалото на зоната за спиране, показване и по-късно спиране. Какво направи Макс - зад него, зад него, вече подминава началото на зоната за спиране, той още е зад Фетел и когато Себ завива...тогава започва изпреварването. Макс дори не се беше изравнил с Ферарито. Колко време трябва да се търпи това поведение. Изцидента в Белгия 2016 на старта, старта в Канада 2017, последната обиколка в Остин, старта в Мексико 2017, старта в Испания 2017, старта в Сингапур 2017. Всеки, ще каже, че не навсякъде той е виновен...ама не може да си замесен във всеки инцидент. Сещам се ей така от нищото за 6 примера, ако се замисля, поне още толкова ще се сетя.

    В крайна сметка, това му наказание от +10сек, не ме топли, понеже състезанието на Фетел вече беше провалено и за пореден път Верстапен е фактор в борбата за титлата, по един грозен начин. Това, че разликата между фетел и Хам, вместо да стане 20точки, стана под 10 - в края на сезона може, да се окаже лошо.

    С две думи, състезанието беше хубаво от към маневрите на Рикардо и имаше напрежение до последно, но останах с привкус за режисирано състезание
    Последна редакция от Kay_; 16.04.2018, 11:36.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    Коментар


      #32
      Коментара ми беше като продължение на темата от миналата година и мненията с представянето на Райконен.

      Аз не крия, че Фетел ми е неприятен. Още от времето му в РедБул и прочутото "21" с Рикиардо.

      Също така съм учуден, как нормално обективен човек като теб, може да си е сложил толкова дебели червени-Фетел-очила? Защо не разгледаш ситуацията с колата на сигурността от страна на Ферари като екип. Та ако бяха вкарали Кими в бокса (заедно с лимонадите), то можеше да спечелят състезанието. Когато се гради отор около само един пилот и всички усилия/енергия/стратегия са съсредоточени сако около него, то не трябва да се сърдиш когато "втория" ти пилот не е мотивиран и не си дава зор да изпревари напр. Ботас в последните 5 обиколки, въпреки че може да го направи.

      Понеже гледам състезанията на два телевизора имам възможност да слушам коментарите на RTL и SkySports. Та една от темите след състезанието по по-обективната медия SkySports беше отборния точков актив и как Ферари шем искат да спечелят повече точки, хем не предоставят еднакви възможности на двамата си пилоти. И четиримата водещи/коментатори (двама от които световни шампиони) се обединиха около мисълта, че и тази година Мерцедес ще спечели конструкторския приз, защото Ферари не работят като отбор.

      Относно Верстапен - и Хорнер, и Д-р Марко имат пълно доверие във Верстапен и ще продължат да залагат на него. Дали е правилно - само времето ще покаже. А ако се беше стигнало до инцидент с Хамилтон, то не Верстапен щеше да бъде виновен. Та точно той с реакцията си предотврати сблъсък с Хамилтън. И не - младежа не ми е любимец. Аз гледам Ф1 като наблюдател от няколко сезона.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #33
        Честно да си призная, нз защо толкова хора не харесват Фетел. Като всеки един пилот има силн и слаби страни, но много бързо подобри пилотирането си. В РБ, той не даваше никакъв шанс на Уебър. Много хора се хващат за едно състезание и започва от там един мит, че винаги Себастиан е бил подкрепян.Първо Уебър рядко беше по-добър в квалификация, а когато беше - объркваше тотално или старта или не можеше да изпълни стратегията по една или друга причина. Нещо подобно беше и положението с Хамилтън и Розберг. В тази пилотска двойка симпатизирах на Нико, но във важните моменти Хамилтън го смачкваше. Не случайно правя аналога между тези две пилотски двойки, долу в коментара ще разбереш защо. Да се върна на "неприятните" пилоти. Защо масово всички харесват Алонсо? Много добър пилот, много бърз, ако му се даде бърза кола...знаем ги тези обяснения. Но да разгледаме подробно кариерата му. 2005 - когато взе първата си титла. Всички го величаеха, като човека, който е свалил Михаел от трона. А какво стана реално? Алонсо имаше 7 победи в този сезон, като 3 от тях (Сан Марино, Нюрбургринг, Хокенхайм) дойдоха след като Нандо се движеше 2ри, а Макларъна на Кими отпадаше заради технически проблем. 2006-та година по подобен начин си гарантира титлата в Япония, след гръмналия мотор на Шумахер. Като казах 2006 година (да спазим хронологията) в Китай победи Шуми, не защото Ферари бяха по-добри, а защото от бокса на Рено така и не можаха да накарат по-бавния Алонсо ( по-бавен беше заради, проблем с налягане на гума след спиране в бокса) да пусне Фисикела и така Михаел ги догони. Спомняш си "мулти 21", но това естествено НЕ. Въпреки, че това поведение на Алонсо аз го оправдавам и по-надолу ще обясня. Таа..да се върнем на победите на Фернандо.2007 - Монако. Там започнаха скандалите с Хамилтън, защото отбора не ги постави в равни условия и толерира единия пилот за сметка на другия със стратегия. 2010 (Бахрейн, Корея) - победи тип шампионския му 2005, отпадане на първия Фетел и печелене на Алонсо (както стана и Валенсия 2012) и за накрая за любителите на отборните заповеди " Фелипе, Фернандо ис фастър ден ю". И каква е равносметката, че от 32 победи, около 10 са дошли с голяма доза късмет. И това е великия шампион в лицето на феновете? Не ме разбирай погрешно, Фернандо е феноменален пилот, но искам да покажа, че налагането на мнението " Фетел колко е смешен и го подкрепят, а какви велики пилоти има" е чист мит. Винаги в този спорт един пилот е толериран за сметка на друг в отбора си.
        Да отидем на въпросното " мулти 21". Малайзия 2013 (втори старт от сезона), след напрегнатия и изравнен сезон 2012. Първата победа за 2013 я взеха Лотус, с което показаха към този момент, че и те ще се борят за титла, освен РБ и Ферари. В развоя на състезанието, стратегиите на двата РБ-ла бяха разделени и около 20-25об, Фетел караше зад Марк ( бяха на различни стратегии) и скороста тогава беше в колата на Себ, който беше помолен от бокса да кара зад Марк, като по-късно ще имат шанс да минат пред него. Е този шанс го нямаше след спирането в бокса. В едно интервю, което двамата с Марк си говореха, фетел каза, че към този момент, той е мислил за борбата за титлата с Алонсо и Кими и е знаел, че така губи точки. Това е разликата между много добрия пилот и пилота шампион. Голяма доза его и арогантност. Абсолютно съзнателно потъпква отборната заповед, защото знае, че тези точки може в края на сезона да са важни. Хамилтън защо реагира остро в Монако 2007? Въпреки, че тогава не беше в позиция да прави скандали, още на следващия старт в Канада, му казаха да пусне Алонсо. Хамилтън отговори, като е по-бърз , нека ме изпревари. Поради същата причина 2006 в Китай, Алонсо се бори за победата и прецакаха Фисикела. Той знаеше залога, че остават още 2 старта до финала, разликата с Михаел беше 2 точки, а Ферари в края на сезона бяха по-бързи от Рено. По същата причина 2010 в Германия накараха Маса да го пусне. Фернандо в общата картинка се бореше за титлата и това, че Маса прави 1 на 20 добри състезания...ами прецакваме го. Съгласен съм...не е честно, но спорта е такъв. Още единпример се сетих сега 2014 в Унгария, когато Хамилтън и Розберг бяха на различни стратегии и помолиха Хамилтън да го пусне. Той ги попита, ако го пусна накрая ще ме победи ли? От бокса се нправиха на неразбрали въпроса. Хам, веднага се сети, че тази загуба на точки спрямо Нико, може да е много важна и не го пусна пред себе си. Точно в такива моменти се вижда мисленето на пилота Шампион. Да, това е в ощърб на другия пилот и не рядко в интересите на отбора. Но те са наясно, че когато имат такъв пилот, ще им носи титили, но тези ситуации са неизбежни. Защото след Унгария 2014, веднага на следващия старт в Белгия, Нико искаше да покаже, че не е №2. Какво стана...инцидент с Хамилтън и отбора застана зад Хам. Както РБ застанаха зад Фетел след малайзия. Както и Ферари застанаха зад Фернандо след Германия 2010.

        Сега ако тряба да се върнем в настоящето. При излизане на СК, Кими беше с гуми на 3 обиколки. Това може да е причина да не го вкараха в бокса. Не съм наясно, кой от водещите пилоти в този момент с какви комплекти гуми е останал в бокса. Мисля, че там се крие отговора. ПОнеже очаквах след инцидента между Фетел и Макс, Себ да влезе да сложи ултрасофт и за 10 обиколки да се върне в челото.

        А реакцията на Макс, която да предотврати сблъсъка с Хамилтън, нямаше да е нужна, ако сам не се беше набутал там.

        И да, при толериране на единия пилот, много трудно се чепели отборния шампионат. Още повече, когато насреща имаш 1 или 2 конкурентни отбора.

        П.П. Благодаря за повдигната дискусия, че много рядко си говорим за препратки в миналото Естествено всичко е в добрия тон. Споделям гледната си точка, малко се и паля на моменти. Дано не звуча като заяжданехаха
        Последна редакция от Kay_; 17.04.2018, 10:11.
        ФИАТ- Пътят е само формалност
        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
        -----------------------------------------------------
        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

        Коментар


          #34
          Алонсо никога не ми е бил любим. Не зная защо го намесваш.

          Мога да ти кажа две неща от последното състезание, заради които Фетел ми стана ОЩЕ една идея по-неприятен:
          1. Реакцията му след старта - затварянето на Райконен
          С тази маневра той провали състезанието на Ферари. Нищо не му пречеше да остави Райконен пред себе си и да затвори Ботас. После на всички ни е ясно, че щяха да си разменят позициите и по този начин нямаше да се стига до Undercut от Мерцедес и извеждане на Ботас на първа позиция.
          P.S.: Според мен той има най-голяма вина за сблъсъка в Сингапур миналата година - лично мое неангажиращо мнение.
          2. Начина на шофиране на Фетел в обиколката му преди влизане в бокса и при захода му към бокса
          Фетел направи грешка в един завой, което да кажем че е "позволено", защото гумите "не държат". Но в същото време обиколка преди това Ботас прави добро време с гуми в същото състояние, а Райконен кара с такива гуми още доста обиколки. Но най-голямата му грешка е подхода към бокса и местоположението му при активиране на скоростта за движение в бокса. Докато Ботас кара "на макс." и активира 80км/ч в последния момент, то Фетел активира бутона 3-5м преди линията и скоростта му на движение по време на целия заход (изхода от пистата до линията за 80км/ч) е по-ниска от тази на Ботас. В резулатат на това неговия цялостен престой в бокса е с около 2-2,5сек по-бавен от този на Ботас. Всичко това се вижда при анализите по SkySports.

          Не съм почитател на "ако"-то, но може би АКО не беше направил 1) или се беше справил по-добре с 2), то можеше и да спечели това състезание. Но когато някой пилот допуска две подобни грешки за само 20 обиколки, то няма как да попадне в листата ми с "любими пилоти".
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #35
            Разбирам, че не го харесваш Фетел, но това са изсмукани от пръстите аргументи. За теб може да са смисляни нз...
            Първо за старта. Всеки пилот от пол, стартира по такъв начин. Няма да ти вадя клипове със стартове особено между съотборници за какво става дума. Винаги пилота от стартиращ от пол, затваря траекторията. Пък как така, хем Фетел, що го затварял, като било нагласено, че Кими ще го пусне. Нещо не се връзва.
            По т2. първо искам едно уточнение. Може ли, някакво видео да намериш с този анализ на Скай. Виж пак интересното, приемаме, че Себастиан е направил грешка и веднага става аргумент, че е неприятен ислаб пилот. Но пилотирането в бахрейн преди седмица се забрави, миналата година в Монако също...или за там са накарали Кими да го пусне, въпреки 2те поредни феноменални обиколки на Фетел с ултрасофт на 20+об.
            Сега, аз не гледам състезанието по Скай, но успоредно с това следя един стрийм с реални данни за времената и ГПС по пистата.
            Това, което се вижда, че от старта до спирането на фетел в бокса (20об) , хронологично времената на първите 5 пилота вървят така: До към 17 об, Фетел и Ботас задават времена в порядака на 1:38 400-1:39 200. Тримата зад тях (Макс, Кими, Люйс) правят времена с по +0,500сек по-бавни. След 17 об, Кими изравнява темпото на двамата пред себе си, като даже е с -0,100 по-бърз от Ботас и респективно -0,200сек от Фетел. Каторазликата между Фетел и Ботас е около 3,500сек, а между Фетел и Кими е около +12,000сек.

            Анализирайки времената, аз виждам картинката така. Първо да кажа, че когато Ботас влиза в бокса, разликата между него и Фетел е +3,200сек.
            Важно е да се отбележи, че активирането за скорост в бокса е преди финиш линията. Това е важно за следните сравнения.

            Обиколката на Хамилтън преди влизането в бокса е 1:43:390. Времето е няколко сек, по -бавно, точно заради захода към бокса и активиране на скороста
            Времето на Ботас в обиколката в която влиза е 1:43:746
            Времето на Фетел е 1:44:136
            Загубата за която говориш е около +0,390сек.

            Сега...Обиколката която Хамилтън прави (хронологично от тримата той влиза първи в бокса) с новия комплект гуми е 1:55:098
            Но обиколката, която Ботас прави с новите гуми е 1:54:023. Това над 1 секунда по-бързо от това на Хамилтън. За мен тук Ферари не са очаквали това.
            Ако разгледаме времената по сектори в обиколката на Ботас с новите гуми и на Фетел със старите става следното
            За първи сектор, няма как да се направи сравнение, защото при Ботас се включва времето за спиране и движението в бокса.
            За сектор 2 времената са : За Фетел- 29:988, а за Ботас - 28:597. От тук идва още +1,391сек за Ботас
            За сектор три пак е трудно да се направи сравнение, защото пък Фетел влиза в бокса, но ще вземем като аналог, времето на Кими (който последните обиколки е средно с по -0,050 до -0,100сек по-бърз от Фетел в този сектор) Времето на Кими е 42:906, на Ботас е 41:749. От тук Ботас печели още +1,157сек. Като насъберем всичките разлики идва, че Ботас в тази си първа обиколка с новите губи, компенсира на Фетел -2,938сек. Ако добавим и +0,100 ( заради разликата, че ползвахме на Кими времето за сектор 3), то разликата надминава 3сек. Добави и разлика от първи сектор, която не я знаем и воала...

            Явно ти отчиташ тази разлика от +0,390сек при последните им обиколки със старите гуми, като грешката на века за Фетел и вече трябва да се срамува от нея. Обиколката на Ботас с новите гуми, беше феноменална. с над 1секунда по-бързо от това на Хамилтън. Не говорим за +0,100 или +0,200. Цяла секунда разлика. Ако времето на Ботас, беше съизмеримо с това на Хамилтън, Фетел излизаше пред него. По същия начин, Мерцедес излъгаха Ферари в Испания миналата година. Само, че там беше малко по -различно, но обиколката на Хам с новите гуми беше феноменална.

            https://www.youtube.com/watch?v=6CHx0tG5V2g , ето ако мислиш, че те лъжа.
            Последна редакция от Kay_; 20.04.2018, 10:06.
            ФИАТ- Пътят е само формалност
            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
            -----------------------------------------------------
            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

            Коментар


              #36
              Е, чак пък изсмукани. Това са факти, за които Фетел е "обвиняван" дори и от Росберг (коментатор-анализатор за RTL).
              Явно наистина си сложил дебелите-червени-Фетел очила.

              Видео в тубата с анализа на Скай не мога да открия, но данните от времената за престой в бокса показват, че Ботас е бил 22сек. (най-добро време за състезанието), а Фетел 23сек (15 позиция по този показател). Като в това време не влиза времето м/у пистата и линията с ограничение 80км/ч - отсечката, в която Фетел губи още време. Според много хора, в това число и аз, точно това е разковничето в загубата на първата позиция на Фетел.

              С новите си гуми Ботас прави във втори и трети сектор - 28.597s и 41.749s
              Хамилтън с новите си гуми дава във втори и трети сектор - 28.772s и 42.070s, като в бокса е бил 22.5s (3 позиция по този показател).
              Реално погледнато Ботас е по-бърз от Хамилтън с 0,5s. Но Ботас има "чиста" писта пред себе си, докато Хамилтън кара зад Верстапен. Този фактор е можело да бъде отчетен от Ферари.

              И най-нормалното е когато Фетел не направи добър старт да не затваря съотборника си, от който зависи адски много, а да затвори "преките си конкуренти". На всички е ясно, че Райконен щеше да го пусне след това. На Райконен това му е последен сезон и е пределно ясно кой от двамата пилоти ще се бори за шампионска титла. Явно само ти не ги виждаш тия неща.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #37
                SkySport stream - http://cricfree.sc/sky-sports-f1-live-stream-
                След състезанието могат да се гледат анализи и коментари.
                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                Коментар


                  #38
                  Тоя линк трябва да се изпрати и на д-ра Марко!
                  Младият руснак, преди години, за много по-малко идиотски и много по-малко опасни маневри изхвърча от Ред Бул ... тоя малоумник Верстапен до кога ще бъде търпян от шефовете си и кервана??? Трябва пилотите да му спретнат една респектираща среща, на "четири очи" ... !
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #39
                    Стефанаки, не съм ти отговарял на предния пост заради последните ти два абзаца. В единия казваш каквото и аз, а другия няма какво да го коментирам. Тези врътки, да го оставел, той така или иначе ще му даде позиция...нз как ги мислите в професионален спорт. Явно от скоро гледаш Ф1, това е напълно нормална маневра за стартиращия от пол позишън. До мемента аз се сещам за един случай в който накараха Кими да не атакува Фетел, миналата година в Унгария и то щот Фетел се бореше за титлата и имаше технически проблеми.

                    Баку....Браво на Макс. този уикенд беше на ниво. Блъскане в стената във втората тренировка, побутване с Рикардо и накрая смяна на траекторията два пъти при защита. Отделно, че в началото на състезанието пресече през шикан, щот нямаше да може да спре. Защитите на позиция на Макс са два вида, или избутване от пистата или смяна на посока повече от един път Пресичането на завои, когато не може да спре също са запазена марка - Мексико 2016, САЩ 2017. Перфектен пилот.
                    Иначе много хубаво състезание направиха Фетел и Ботас. До някъде и Хамилтън, преди блокирането на гумите в пързи завой. Фетел и Хамилтън си разменяха времена с по +0,100 в полза на единия или другия. Докато Ботас беше с по +0,500/0,600 по-бавен от тях. Но определено той беше с друга стратегия и пазеше гумите. Признавам си, че малко преди инцидента, когато Ботас направи НБО с гуми на почти 40 обиколки бях зяпнал тъпо с празен поглед. Просто карането на Валтери вчера беше шампионско. Ако го нямаше инцидента, нз какво щеше да стане накрая, но Ултрасофт щяха да се измъчат 10 обиколки. Предполагам, че Фетел щеше да завърши първи. Много тъпо блокиране на Фетел при рестарта, явно гумите бяха студени, но и нямаше траектория. Ботас отпред, Хамилтън беше в дясно. Тъпа грешка. И малшанс за Ботас, както и в Китай му се изплъзна победата не по негова вина.
                    ФИАТ- Пътят е само формалност
                    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                    -----------------------------------------------------
                    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                    Коментар


                      #40
                      Явно от скоро гледаш Ф1, това е напълно нормална маневра за стартиращия от пол позишън.
                      Караш ме да се усмихвам и с умиление да си спомням за моментите от това видео, което е много вероятно да съм го гледал на Юност на село (на гости на баба и дядо) - https://www.youtube.com/watch?v=ixbiv4SUVhA
                      Зная, че почнах да гледам Ф1 по руския канал 1, но коя година е било точно - не си спомням.

                      Според мен с вчерашното си решение стюардите опорочиха за пореден път Ф1, защото "неразумното хлапе" ще продължи да действа така. Както вече веднъж каза - https://www.youtube.com/watch?v=G-Li5w5BqIU

                      За състезанието - не зная защо Фетел получи "жълти" гуми, след като Ферари знаеха за температурните проблеми с тях.
                      Поредна пилотска грешка на германеца.

                      Малшанс за Ботас.
                      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                      Коментар


                        #41
                        Жалко за теб. Доста време си загубил като си гледал и нищо не си видял.
                        Аз гледам от 94та година. Смея да твърдя, че помня много състезателни ситуации и как се развиваха шампионатите. В твоите коментари, до сега мн често виждам,че грешиш събития и пилоти участващи в тях.

                        Ферари имаха на разположение на Фетел 10комплекта ултрасофт, 1 комплект софт и 2 комплекта суперсофт. Кими беше с 10-ултрасофт, 2софт и 1 суперсофт. След тренировките и двамата останаха с по 1 комплект от софт и суперсофт. То за това Кими прееба работата в Кю2, като блокира гумите и не направи обиколка със супер софт и мина на стратегия със Ултрасофт на старта и той нямаше друга опция освен в състезанието са сложи софт. Сам Кими си прецака състезанието още в квалификацията с фрешките в Кю2 и двете грешки в Кю3.....аааа чакай, ти това не си го видял....щот си следял под лупа за поредната грешка на Фетел. Ферари нямаха друга опция и за двете си коли.

                        Няма да ти обяснявам другите отбори с какви гуми бяха за уикенда, но Ферари бяха единствени с тази агресивна стратегия.
                        Фетел по време на състезанието покриваше стратегията на Хамилтън. Фетел извлече всички от супер софт по - рано от Ботас, точно заради темпото, което налагаха с Люис, докато Валтери даваше мн по-бавни времена. Ако не си забелязал, Хамилтън си провали състезанието с блокирането на първи завой. От там направи влизане в бокса поне 10 об по-рано от предвиденото. И не ми излизай тука с номерата на Момчил Манчев за вятъра. Скороста на вятъра в този момент беше 2,9м/с с посока от 274градуса. За сравнение в Австралия тази година скороста беше през цялото състезание от 4-5м/с
                        Последните 3 обиколки на Фетел бяха по бавни спрямо Ботас, но равни с тези на Хамилтън. Ботас съкрати от 12 на 9 секунди изоставането си от Фетел, докато разликата между Фетел и Хамилтън беше 28сек. В 40обиколка когато стана инциента на Валтери гуми просто умряха. Фетел направи най-добри 1ви и 2ри сектор, като беше по-бърз от Ботас с 1,700сек за тези два сектора. Разликата от 13 сек между тях стана до 11,200. И нямаше трафик пред него. Според мен Мерцедес щяха да го вкарат в бокса. Фетел щеше д анаправи обиколка под 1:45:00. Ботас щеше да излезе даже и след Хамилтън. Щеше да е на около 10-12сек зад Фетел при оставащи 11обиколки. Сигурно в края щеше да застигне Фетел, но Ултрасофт щяха да са приключили курса. Отделно, че нз Хамилтън как щеше да го пусне. Шанс. В Австралия късмета беше с Фетел, сега обаче не беше на негова страна, както и в Китай. Ботас прави много силен сезон, но учи...сега можеше да е с 3 победи даже.

                        Предполагам повечето неща си ги изпуснал, за да видиш поредната грешка на Фетел и поредното подпиране на Ферари към него. Ако искаш да си говорим за ситуации - насреща съм. Дай ги всички тези поредни пилотски грешки На Фетел. Състезател с над 200 старта, над 100 подиума и почтич 50победи...сигурно много грешки ще извадиш. Пряко сравнение между пилоти много мразя да правя, просто защото е невъзможно. В различен период всеки е в различна кола, а дори и една и съща да е пак има разлиак в настройките.
                        Хейтъри като теб са ми любими. Дрънка на дадена струна по задание, обаче не може да си защити думите. Давай ги тези пилотски грешки на Фетел и кажи на кой пилот симпатизираш. Това, че теб, не те кефи немеца, не го прави смешен пилот, какъвто се опитваш да го изкараш.
                        Последна редакция от Kay_; 30.04.2018, 12:02.
                        ФИАТ- Пътят е само формалност
                        ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                        -----------------------------------------------------
                        FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                        Коментар


                          #42
                          Жалко за теб. Доста време си загубил като си гледал и нищо не си видял.
                          Аз гледам от 94та година. Смея да твърдя, че помня много състезателни ситуации и как се развиваха шампионатите. В твоите коментари, до сега мн често виждам,че грешиш събития и пилоти участващи в тях.
                          Факти, моля!
                          Ако не намериш - жалко за теб.
                          П.П.1: Мислех те за по-интелигентен и се надявах, че тук може да се заформи интересен диалог. Избираш да тръгнеш по плоскостта на провокациите и обидите. Сори, аз бях до тук.

                          Ферари имаха на разположение на Фетел 10комплекта ултрасофт, 1 комплект софт и 2 комплекта суперсофт. Кими беше с 10-ултрасофт, 2софт и 1 суперсофт. След тренировките и двамата останаха с по 1 комплект от софт и суперсофт. То за това Кими прееба работата в Кю2, като блокира гумите и не направи обиколка със супер софт и мина на стратегия със Ултрасофт на старта и той нямаше друга опция освен в състезанието са сложи софт. Сам Кими си прецака състезанието още в квалификацията с фрешките в Кю2 и двете грешки в Кю3.....
                          Много добре видях всичко това в събота, по време на квалификацията, но аз пиша за състезанието в неделя. Според мен Фетел можеше да влезе в бокса 3-4-5 обиколки по-късно и да сложи ултра-софт, които така или иначе използва от обиколка 40.
                          П.П.: Саинц кара много добре до обиколка 15 с ултра-софт, което изначава, че беше по-добре Фетел да сложи ултра-софт в (например) обиколка 34-35 и с тях да завърши. Вместо това от Ферари избраха софт в обиколка 30.

                          аааа чакай, ти това не си го видял....щот си следял под лупа за поредната грешка на Фетел. Ферари нямаха друга опция и за двете си коли.
                          Нищо не следя под лупа. Както казах - от доста години съм фен, който само наблюдава безпристрастно.
                          Както вече съм споменавал - някога бях фен на Адриан Нюй и Франк Уилямс. Първия отиде при свръхкомерсиалните РБ, а втория се пенсионира.

                          И не ми излизай тука с номерата на Момчил Манчев за вятъра.
                          Доколкото съм запознат Момчил Манчев е някакъв коментатор по някоя БГ-телевизия. Не ми е познат. Ф1 гледам от над 10г. само с немски/английски коментатори. Та толкова за "излизането".

                          Предполагам повечето неща си ги изпуснал, за да видиш поредната грешка на Фетел и поредното подпиране на Ферари към него. Ако искаш да си говорим за ситуации - насреща съм. Дай ги всички тези поредни пилотски грешки На Фетел.
                          Ами дадох ти две ситуации - първата не искаш да я видиш, втората (в Баку) - удобно не я коментираш.

                          Хейтъри като теб са ми любими. Дрънка на дадена струна по задание, обаче не може да си защити думите. Давай ги тези пилотски грешки на Фетел и кажи на кой пилот симпатизираш. Това, че теб, не те кефи немеца, не го прави смешен пилот, какъвто се опитваш да го изкараш.
                          Според мен, както вече го споменах, ти си типичния краен фен на някой спортист (отбор). И всички, които не са на твоето мнение са хейтъри и тъпаци.

                          П.П.2: Фетел започна да ми става неприятен още от инцидента му с Кубица в Австралия 2009. В тогавашния болид на BMW Sauber имаше детайл, в разработването и произвеждането на който имах честта да участва и моя милост. Като другите му "мръсни" номера, по време на кариерата му още в РБ (като например "21"), само затвърждаваха и увеличаваха моята неприязън към него. Няма как той да ми стане любим пилот. Интересното тук е как на фенове, като теб (следящи Ф1 от 1994), любим пилот им е Фетел. Наследсво от Ферари (като фен на Ферари и Шумахер) или изведнъж от 2009-2010 решаваш, че ще симпатизираш на Фетел? А може би от по-късно? Кога по-точно? След втората, третата или коя шампионска титла?

                          П.П.3:Както вече казах, не ми е приятна комуникацията в такива условия. Затова ти пожелавам всичко най-хубаво. Аз бях до тук. Каквото и да отговориш - не очаквай следващо включване от мен.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #43
                            За Сайнц не са ти правилни сметките.15 обиколки от които 5 зад СК и после в 15 обиколка му се срина темпото. Да излезе стратегията с Ултрасофт трябва да се влезе в бокса в 40-45 обиколка. Нещо което се опита да направи Ботас, но темпото му първите 20 обиколки беше мн консервативно за да се получи тази стратегия. Ферари за да покрият стратегията на Хамилтън нямаха друг избор. Мерцедес са разделили стратегията на болидите си (това се видя в последствие де) с цел да прескочат Фетел, при липсата на другото Ферари в топ-а.

                            Нищо не съм избягвал. Аз го написах в преден коментар. Тъпо блокиране на гумите. Грешката си е негова. А предната грешка....ако говориш за спиране в бокса на Китай...тези турбо хилядни, че е активирал по-рано режима. Сега... Сещам се за други пилоти, които имаха много по-големи проблеми на влизане в бокса на Китай и на излизане от бокса в Канада. Борбата за второто място в Австралия 2009, то там си е състезателен инцидент. Кубица изобщо не беше пред болида на Фетел, а Фетел беше на състезателната линия. Но да го приемем, че е виновен и за пилот на който тогава това е втори пълен сезон с 20състезания зад гърба си във Ф1...направо те е отказало тотално от него. Аз се сещам за една друга вмомента актуална надежда на спорта, който прави по 1 инцидент на състезание и сега е в серия даже. И последно"мулти 21"....за това мисля, че си писахме по-рано. И това ли е ? Сериозно очаквах повече...за пилот с над 200старта и ти изтъкваш тези 4 инцидента ( два от които са последния месец) и за това не харесваш Фетел? Сега не се сърди, но аргументацията ти е желязна. Аз, където съм фен на Фетел мога да ти кажа на първо четене 10грешки негови. Но да попитам...кой е този пилот, който не е грешал никога? Кой е този, когото харесваш? Виждам, че си много стриктен за пилотски грешки. Само кажи Сена и такъв автогол със затваряния на старта за съотборници, че няма на къде. Както и да е.

                            Фен съм на Шумахер. А за Фетел чух за първи път преди сезон 2005. Имаше едно предаване за него по Де еС Еф (предполагам го знаеш канала). Тогава Фетел тъкмо беше взел титлата във Формула БМВ с убийствена преднина. Факта, че е протеже на Шумахер също е повлиял. И чаках с нетърпения да го видя какво ще направи във Ф1. Серията от резултати 2008 с Торо Росо не разочарова очакванията ми. Не става дума само за победата на Монца, а това, че имаше доста 5ти и 6ти места. като си проправяше път напред с много постоянно пилотиране. 2009, ако липсата на опит го лишиха от титлата. Ако погледнеш сезон 2010, щше видиш колко много технически проблеми имаше. Изпуснати победи заради проблем с техниката. Както и 2014, всички дефекти ставаха само в неговата кола (не казвам,ч е е умишлено - случава се), но на това никой не обръща внимание, а се казва, че Рикардо го е смазал. Но, пък с еобръщаше сериозно внимание на повредите в колата на Уебър и че Фетел е подкрепян. Това не харесвам. Ако ще гледаш нещата обективно, направи го в двете посоки. Не те карам да го харесваш Фетел, но не ми обяснявай, че ти е противен щот е слаб пилот. Когато трябва да защитиш тази си теза...ми казваш 4 случая, 2 от които последни 1 месец и то...единия е от Китай е абсурден.

                            Напротив, изобщо не съм против хората с различно мнение от моето. Има хора от форума с които сме говорили на живо за Ф1 и знаят, че уважавам и оценявам показаното на пистата от всеки един пилот. Но да седне някой да ми говори клиширано, не мога д аго изтърпя. За това те накарах да се обосновеш. Съжалявам за грубия тон, но когато говоря за Ф1 и много се паля. Естествено ти не си длъжен да търпиш моите изблици В спора се ражда истината. Не ми е целта да те обидя. няма нищо лично към теб.
                            ФИАТ- Пътят е само формалност
                            ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                            -----------------------------------------------------
                            FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                            Коментар


                              #44
                              А за фактите...върни се на трета страница и виж какво си писал за мулти21. Не беше на Рикардо другия пилот. Бях решил да не издребнявам, но щом искаш. Не ми се занимава да вадя цитати.
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #45
                                А за фактите...върни се на трета страница и виж какво си писал за мулти21. Не беше на Рикардо другия пилот. Бях решил да не издребнявам, но щом искаш.
                                Щом спора почва да става махленски.. да, сбъркал съм - не е Рикиардо, а е бил Уебър. Но пък не е на трета страница, а е на четвърта. Но това ли е важното в случая или факта за наличието на "21"?
                                И това ли е " В твоите коментари, до сега мн често виждам,че грешиш събития и пилоти участващи в тях." ?
                                Мн често = 1 път
                                събития и пилоти = един пилот

                                Грешно е, че не знаеш каква е разликата между поръчани гуми за състезание


                                и гуми, които са разрешени да се използват по време на състезанието


                                Според теб Фетел не може да кара 15-16 обиколки с ултра софт (от 35-36 до края), но Рикиардо може 14 (от 37 до финала), а пък Ериксон цели 18 (от 18 до 36) и то без сейфти кар.


                                П.П.: Наистина бях до тук. Вместо да си обсъждаме интересни неща (като например дали РБ ще заработи още от догодина с Хонда - https://www.bbc.com/sport/formula1/43951435), диалога се превръща в уличен спор. Успех с анализите и предположенията.
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X