Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Формула 1 - 2017

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Формула 1 - 2017

    На състезанието ROC 2017 на Себастиан Фетел му се наложи да защитава тим Германия сам, след катастрофата на Паскал Верлайн.

    Ето го и резултата:

    https://www.youtube.com/watch?v=8Bj-cSujuVU

    https://www.youtube.com/watch?v=j6vKJZRapH0

    Абсолютли ънтачабъл...

    Нов сезон, нова тема.
    Последна редакция от nikolce; 29.01.2017, 16:55.
    ФИАТ- Пътят е само формалност
    ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
    -----------------------------------------------------
    FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

    #2
    И аз се подготвих за новия сезон във Ф1
    Click image for larger version

Name:	Sebastian Vettel TShirt.jpg
Views:	1
Size:	90,3 KB
ID:	2094217
    Dacia Duster 1.6 4WD

    Коментар


      #3
      2010 си купувах една тениска. Сива, отпред пише Ред Бул, Себастиан Фетел , с подписа му и номер 5. На гърба само логото му. Тогава много исках да ми взема една тениска от колекцията 2009 на колято само имаше в кръг номер 15 и логото му, но нямаха в наличност размери.

      Едит: nikolce, благодаря за отделянето на темата.
      Последна редакция от Kay_; 30.01.2017, 12:18.
      ФИАТ- Пътят е само формалност
      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
      -----------------------------------------------------
      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

      Коментар


        #4
        Колеги сезона почва на 26ти знаете ли кой канали ще я излъчват или ако някой ползва KОDI с кои адон я гледа?
        Обичам си работата.

        Коментар


          #5
          До колкото знам, че е по Диема Екстра. То заради Ф1 главно си ги плащам тия канали Имам един приятел с Коди и ще го разпитам, но не обещавам, че няма да забравя
          ФИАТ- Пътят е само формалност
          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
          -----------------------------------------------------
          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

          Коментар


            #6
            Аз също зяпам по диемата или пък в нета, на сайта на Ф1 Фен.
            Я да питам, какви са настроенията за предстоящият старт. Ферари дават обещаващи времена, чак учудващо добри. Може би другите си траят и не показват пълен потенциал, но пък как ще тестват болида на максимално натоварване?!
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              Не смея да се надъхвам много все още. Фиатите (Или както са от две години - Алфите) показват скорост, но в състезателно темпо още не се знае. Направи ми впечатление две неща. Първо Фетел/Кими правиха много обиколки с медиум гумите. Точно там миналата година губеха от Мерцедес и то много. Второто е, че гледайки он боард камера - скороста в завоите е плашеща
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #8
                За пръв път се случва италианците да мълчат цяла зима. Носят се слухове, че са направили чудовищен двигател. Магнети Марели са им разработили нов микро пиезо инжектор за бензина, а Ферари са променили изцяло горивните камери и начина на горене на сместа. В резултат алуминиевите бутала вече не са издържали на огромното налягане на цилиндъра и Ферари са минали на бутала от легирана стомана, изработени със свръхтехнологичен 3Д-принтер, заради сложната форма на челата, които формират горивната камера. Интересното е, че и HAAS са инструктирани явно да мълчат и много оскъдна информация дават за новата задвижваща система. Казаха само, че е много по-добра от миналогодишната и толкоз. Предполагам Заубер вече си ядат ръкавите, че договориха старото задвижване за колите си. Имаше слухове, че Ферари са им казали предварително как ще играят вабанк с новия двигател, поради което Заубер са предпочели да имат гарантирано стабилно задвижване, без трошливи изненади. Само че Матиа Биното и младите инженери под негово ръководство, са си свършили май чудесно работата. Сравнявах звука на Мерцедес и Ферари, за пръв път двете задвижващи системи звучат почти еднакво, като при високите обороти Ферарите има по-нервен звук. Резултатите от тестовете не са лоши, но чак в Австралия ще разберем какво е реалното разпределение на силите. Топ резултата на Кими за всички дни на тестовете беше поставен с много гориво (след супер обиколката навъртя още 5 преди да се прибере в бокса), явно занижени режими на задвижването и доста лежерно пилотиране, без колата да превърти задни гуми или да се плъзне. От друга страна гледах онборд кадри от топ обиколката на Ботас-мога да кажа същото, Мерцедесът не мръдна на нито един завой. Битката ще е много интересна.
                Dacia Duster 1.6 4WD

                Коментар


                  #9
                  https://www.youtube.com/watch?v=JjVf1v2kLak
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #10
                    В пакета на моя кабелен оператор е пуснат един сръбски спортен HD канал SK1 мисля че се казваше.
                    Те такъв канал нема! Дават всичко! Формула 1, повечето, да не кажа всички атрактивни тенис турнири, и каквото се сетите още дето не го дават по неплатени канали.
                    Бонус е коментара на сръбски!
                    При един от мачовете на Григор и след едно негово феноменално отиграване освен другите суперлативи коментатора се цепеше като луд, че бил "КАО ПУМА".
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      Супер интересен сезон ни предстои! Дано, щото Фирмата се нуждае от победи, а Фетел се е надъхал и явно тоя път техниката е конкурентна. Бат Райко требе да се събуди и да се възползва от възможностите на болида, и ще стане ... медец! Много се ядосах за кретенската ситуация с отбора на Макларън и по-специално с Алонсо ... Каката от Уилямс да го бе ангажирала вместо Масичката щеше да е по добре. Хонда да ги затварят, гонят или квот решът, но не са за Ф1!
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #12
                        Проблемът на Хонда е, че и те като Ферари, не искат инженери от други националности. Само че италианците си имат супер собствени инженери, докато Хонда нямат тоя потенциал. И това го доказват абсолютно глупашките им проблеми-примерно проблема с формата на масления резервоар или повредата на двигателите от вибрациите при движение. То аз без да съм инженер от Формула 1, мога да предвидя, че на диностенд двигателя ще понася много по-малко вибрации, отколкото при движение в болида по реална писта с неравности, бордюри и прочие. Или пък, че на диностенд няма центробежни сили, положителни и отрицателни натоварвания при ускорение и спиране, защото мотора е неподвижен, а в болида се ускорява, намалява, вземат се завои и всичко това трябва да се предвиди при проектиране на масления резервоар, за да не остава без мазане мотора. Трета година правят новобрански грешки. Изкопираха системата на Мерцедес с разделни турбина и компресор, ама не им се получава нещо. Както и Торо Росо изкопираха аеродинамиката на Мерцедес, ни и на тях не им се получава. Във Формула 1 копи-пейст не работи, трябва да има инженерна мисъл. Ферари заложиха на младите си инженери и спечелиха. Вчера видяхте ли колко е млад инженера, който се качи да вземе купата за конструктора ? Още като сложиха за спортен шеф Матиа Биното и имах подозрение, че всичко ще тръгне на добре. Тоя човек успя за една зима да създаде изцяло нова задвижваща система, след като уволнения Лука Марморини беше създал абсолютно неконкурентен двигател. Не, че Марморини не е топ инженер, но там вина имаше гръцкото пиянде Николас Томбазис, който му беше наредил да направи компактно задвижване, за да гонят тясна задна част на болида.
                        Dacia Duster 1.6 4WD

                        Коментар


                          #13
                          Аз съм много доволен от старта на сезона, но все още смятам Мерцедес за много силни и за фаворити. Ако трябва да направя аналогия с 2016, Ферари бяха и тогава силни в началото на сезона - Австралия се изплъзна за малко победата и в Бахрейн Кими за малко да излъже Хам и Нико. Така, че да почнат европейските стартове и ще си изяснят нещата. Хубаво е (за мен), че виждам много силен Себастиан, докато Хамилтън е на познатото си ниво ( ако няма конкуренция ще мачка, но в напечени ситуации ще сбърка нещо - визирам забавянето на Рикардо). В Бахрей решаващо за победата беше рестарта след СК. Фетел защити позиция от Ботас по отличен начин. Като цяло колата на Фиат е конкурентна и са свършили добра работа. Аз бях скиптик при назначаването на Биното, но явно съм бил в грешка.

                          И за финал една песничка от бокса на Фиат - Gina davanti e dietro tutti quanti! Gina davanti e dietro tutti quanti! хаха
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            #14
                            Да не стане: "двама се карат, трети взима купата ... " !? Аривабене-дрислене до кога ще мисли кретенски стратегии, или одобрява подобни ... ?
                            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                            http://www.keepfighting.ms

                            Коментар


                              #15
                              Няма как да стане това. Никой няма да позволи на Ботас да вземе титлата. Дори и Хамилтън да отпадне и да е с по-малко точки, пак ще казват на Валтери да го пуска. Разликата им сега е 20на точки, при условие, че валтери го пуска 2 пъти в Бахрейн и игра ролята на бушон в Испания.
                              Но тези не искам да ги мисля. Мерцедес от началото на сезона са трърдо по - силния отбор и факта, че Себастиан води в средата на сезона донякъде е добре, но не виждам в края как червена кола ще е отпред. Ферари имат сила само с мъки да поддържат състезателно темпо и евентуално в края на състезанието да се разчита, че Себастиан пази добре гумите и да успеее някоя атака - така беше в Русия и Австрия. Докато Мерцедес ако трябва да гонят Ферари имат силата да ги изядат с парцалите. При по зацапания им пилот не му се получава особено, но нали е рекламния продукт нека дуднем, че е най-велия изравняващ и подобряващ рекорди.

                              Като извод мнго съм разочрован от Ферари и малко ядосан о случилото се в Англия. Всъщност аз нз и Фетел дали е завършил, след спукване на гумата директно спрях телевизора. И аз знам, че в случая ми е трудно да съм обективен, но ми се стори, че Верстапен изблъска Фетел при защита на позиция на шикана. Как мислите?
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар

                              Working...
                              X