Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ето как лъжат хората в Германос и Глобул

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето как лъжат хората в Германос и Глобул

    Колеги, ще ви разкажа само един от многото начини, по които подлъгват хората и им пробутват нови и нови ненужни устройства/услуги, само и само да вземат едно левче повече и да отчетат поредния сключен договор. Понеже мноого обичам такива мошеници, няма да спестя и нито едно име, затова ето и списък от думички, за по-лесно намиране на темата с търсачките, та да я видят и повече хора, не само от този форум.Германос, лъже, лъжат, Глобул, пенсионер, възрастни хора, възрастен човек, 3g модем, нов договор, отстъпка, 15%, 30%, Combo, комбо, промоция, Скай сити, измама, ако се сетя и за други - ще добавям. То вече става ясно де, ама ще ви разкажа:Та отишла майка ми да си плати сметката в магазин Германос в Скай сити, в София, който е представител на Глобул и, разбира се, служителите веднага я "полазили" със сензационни оферти за отстъпки. А тя до момента - 20 септември - е била на тарифа "Глобул Universe 39.90", като е била в някаква "промоция" и е ползвала отстъпка от месечната сметка в размер на 30% и е плащала само по 27.93 на месец. Тук не включвам отстъпката за "лоялен клиент". "Празничната" оферта е била: продължаване на договора при същите условия с 1 година, (считано от датата на изтичане на предишния, а не от датата на подписване ), абонамент за нова СИМ-карта за данни, на стойност 5.90, устройство 3G модем и всичко това - с 15 % отстъпка от всички такси, защото се получавало комбиниране на 2 услуги (Услугата "Combo+"). В договора ясно е записано, че преди всичко се прилага отстъпката от 15%, а след това - всякакви други отстъпки. Големият сметач, известн и като Сметачо, с неизвестно до момента име, смятал така: 39.90 - цена на основна услуга+5.90 - цена на абонамент за новата сим карта = 46 лева-15%=39.10-30%=27.35-0.20 лв (защото в горната сметка е закръглил 45.80 на 46.00)=27.15 лв - цената, която ще плаща майка ми, ако подпише договор за нова сим-карта. Е това ако не е супер-промоцията - здраве му кажи - хем по-евтино, хем получаваш още едно устройство с безплатен неограничен интернет, ама само 500 МБ на нормална скорост, след това - знаете. За съжаление, след внимателно прочитане на Договора и след консултация с Оператор, сметката всъщност е такава:39.90 + 5.90 = 45.80 - на тази сума се начислява отстъпката от 15%, както вече казахме, и след нея - нещата изглеждат така:39.90 - 15% = 33.925.90 - 15% = 5.02 33.92 + 5.02 = 38.9445.80 - 15% = 38.93 (разлика от една стотинка заради закръглянето)Дотук - всичко добре. Сега идва другата отстъпка, която се отнася само за абонамента за "Universe 39.90":33.92 - 30% = 23.74Като сумираме, нещата изглеждат така: 39.90 - 15% - 30% = 23.74+5.90 - 15% = 5.02= 23.74 + 5.02 = 28.76Сравняваме първоначалното смятане, с това, което е плащала майка ми до момента, и с това, което ще плаща в следващите 13 месеца: 27.15 < 27.93 < 28.76Разликата от досегашното плащане и това, което ще плаща занапред е +0.83 лв. А е трябвало, според служителя, продавач-консултант, чиято работа е да помага и да поднася точна и вярна информация на клиентите, да плаща -0.78 лв. Разбира се, никой не е виновен, че майка ми не си е прочела внимателно договора и не си е играла да смята на място, а се е доверила на консултанта. Сама си е виновна. Сега си имаме ново устройство, което е безполезно, нова СИМ-карта, и по-висока сметка. За капак - тя ме информира едва днес, което е около 20 дни след подписване на договора и е изпуснат 7-дневния срок за анулиране. Инструктирайте вашите родители, особено ако са в по-напреднала възраст и не се оправят добре със сметките - по никакъв повод да не подписват каквито и да е договори, документи, каквото и да е, а дори и да го направят - да не се притесняват да ви информират на момента. Дори самите вие да подпишете такъв договор - не се колебайте да го обсъдите със семейството си и с приятели, и ако има нещо нередно - да имате време да реагирате и да се откажете.

    #2
    Батка всички са така,аз съм доволен от Глобул,обаче и при тях трябва да гледаш внимателно.Майка ми я намамиха миналия месец,с некъв домашен телефон,на всичкото отгоре и взеха пари предварително за смяна на номер,и после в сметката пак дойдоха тези пари,ама първоначално като ги е платила,не са и дали документ.
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #3
      А, и аз съм доволен. Мен не смеят да ме "пробват", щото още в началото им отговарям уклончиво ама е такива възрастни хора...

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        А, и аз съм доволен. Мен не смеят да ме "пробват", щото още в началото им отговарям уклончиво ама е такива възрастни хора...
        Точно не мен не смеят вече дори да ми предлагат
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #5
          Специално за ГЛобул - използвам плащане директно през сайта им, свръх-удобно ми е, а и си спестявам "офертите". Препоръчвам го на всички. Изисквания - някаква карта и регистрация в портала им май.глобул.бг

          Коментар


            #6
            В М-Тел са същите. Почти всеки път като си плащам сметката, има по един възрастен подложен на тормоз. Иначе от време на време ме пробват за телевизия и/или интернет, при което нарочно им се вързвам, защото знам че в моя район нямат обхват . Като им дам адреса, следва едно тюхкане. Ееее, жалко викам...
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #7
              На 3 различни места, 3-ма различни продавач-консултанти са ми казвали, че срокът за анулиране на новоподписан договор е един месец.Иначе преди време и дядо ми така го изработиха. Ама той пенсионер и изобщо не разбира. Нуждаел се от ваучер за предплатената си карта. Обаче за него думата "ваучер" е трудна и той казва просто "карта". Влиза в магазина и казва, че иска карта. Онези само това и чакали. Веднага му лепнали двугодишен договор, за щастие на най-ниската тарифа от 5 лв./месец. Това в магазин на Виваком.
              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

              Коментар


                #8
                Баща ми е на 75 години и така съм го подковал да ги гази и тормози, че са щастливи, като си плати сметката и излезе от офиса!
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #9
                  slav4o_p написа:
                  На 3 различни места, 3-ма различни продавач-консултанти са ми казвали, че срокът за анулиране на новоподписан договор е един месец.
                  И аз така знаех, обаче отварям ЗЗП, правя едно бързо търсене на "30 дни" и там в някакъв член 55, алинея 1 видях, че има срок 7 дни. Не съм чел по-подробно надолу, а инструктирах майка ми да отиде в магазина и въпреки всичко да пита как стои въпроса. Тя отишла и от там и отговорили, че срокът е 30 дни и анулирали договора. В интерес на истината - не ми става ясно на какво основание срокът е 30 дни. Може би е свързан с друг закон/наредба, но в този - единственето места, на които се споменава за "30 дни", са свързани с връщане на пари и с неизпълнение от страна на доставчика. Ако някой знае къде точно пише за 30-те дни - моля да пусне цитат от съответната наредба или закон!

                  Коментар


                    #10
                    ogi28b написа:
                    slav4o_p написа:
                    На 3 различни места, 3-ма различни продавач-консултанти са ми казвали, че срокът за анулиране на новоподписан договор е един месец.
                    И аз така знаех, обаче отварям ЗЗП, правя едно бързо търсене на "30 дни" и там в някакъв член 55, алинея 1 видях, че има срок 7 дни. Не съм чел по-подробно надолу, а инструктирах майка ми да отиде в магазина и въпреки всичко да пита как стои въпроса. Тя отишла и от там и отговорили, че срокът е 30 дни и анулирали договора. В интерес на истината - не ми става ясно на какво основание срокът е 30 дни. Може би е свързан с друг закон/наредба, но в този - единственето места, на които се споменава за "30 дни", са свързани с връщане на пари и с неизпълнение от страна на доставчика. Ако някой знае къде точно пише за 30-те дни - моля да пусне цитат от съответната наредба или закон!
                    Мисля, че в закона за задълженията и договорите или нещо подобно беше упоменат този срок.

                    Коментар


                      #11
                      По абсолютно същия начин пред очите ми метнаха една възрастна жена в Handy-то на плиска.Сума глупости изприказва кифлата, наблягаше само на това какво получавала ако преподпише, без изобщо да спомене че жената подписва договор за 2 години.За всяко подобно нарушение подавайте писмена жалба в КРС за да си получат заслуженото тия негодници.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        И КЗП да не забравяме. Възрастните хора трябва наистина да внимават повече. Роднините трябва предварително да ги посъветват как да действат в такива ситуации.

                        Коментар

                        Working...
                        X