Колеги реших да пусна тая тема с цел да има смехове, като цяло Мисля , че ше е интересно ако някой сподели спомен със началото на шофиорските му изпълнения след вземане на книжката :D .. и понеже четох една тема за въздух и висок разход искам да кажа и аз една история:Веднага след , като взех книжка, реших, че дядо ми след, като има 2 коли, що да не карам аз едната (като по нагъл да си я преватизирам) Имаше Мерцедес 123 82 година 230 бензинка незнам колко коня към 80-90 беше... абе помня , че тогава мноо мутреех с тоя мерджам нищо че е 82 :D имаше и Мицубиши колт 88 година червена бегачка даже и снимка имам та да продължа със Мерцедеса... взех аз мерджама който дядо ми караше по инерция дори изключваше понеже разхода му беше 23л на 100 (за радост имаше газ) Карах го аз яко, знайте как е , като вземете книжка, само дет не спите в колата...Отидох един ден до слънчев бряг и на прибиране дигна 120 градуса и спрях аз - няма вода налях вода аз след малко пак 120градуса. Викам ко стаа бе тука нещо не е наред, отворих (незнайно защо ) да доналея масълце (което не е сменяно 4 години нито филтри нито нищо) и ко стаа вътре вода и масло някфа сива боза Карах така някаде 500 км на всеки 30 мин каране наливане на вода и не блокира бахти звяра 2 тона беше тая катафалка И един ден реших , че немските машини не са за мене и му дадох мерджама да го прай а той вика земи "мицибишито" то е по здраво. (той даже не разбра че не съм й налял вода ) Взех аз мицубишито много надъхан бях понеже на Бързи и Яростни1 имаше само японски машини. И то беше на газ , на бензин не работеше. Дъртия вика - то гори малко бе 5 на 100.Ко 5 на 100 бе то 10 на 100 газ гореше. (нормално той го караше по инерция изключено, няколко пъти даже ми свършва газта и ме дърпаха приятели) Смених му аз въздушния филтър отворихме с един приятел смукателните колектори имаше място колкото е широка тапата на бутилка вино. Изчистихме сичко колата почна 5 на 100 да гори, постоянно над 4-5 000 оборота беше(колата беше на 450 000км). Луфта беше половин оборот на курмилото но реших , че за драг става ходих да се състезавам с приятел който имаше опел омега комби 100 коня и го взех И от тогава съм с впечатление , че тая кола е много корава машина за разлика от мерджама. От 23 на 100 газ паднах на 5 литра усмивката не слизаше от лицето ми като я карах, въпреки, че дядката е каруцар и не пази колите даже мицубишито маслото му беше под минимун купих му и стана чук работата :D.Един ден отидох до Бургас някфа работа имах и влязох в гонка с пежо 106 и минах през едни влакови релси и се откачи задната дясна страна на моста заедно с амортисиора от купето заварих я опрайх я и я карах на ръчка нон стоп и бях мноо доволен от тая машина.Купето беше дроб сърма просто, но двигатела не прекъсваше и супер тих, абе здрава кола. Един ден даже опънах ръчна и блокира задното колело избих му барабана беше нещо блокирало откачих му задна дясна спирачка и карах така още доста и до последно колата не ме предаде.Дойде дъртия един ден и да се напрая за загрижен за колата му казах , че съм сменил ролки ремъци и филтри и колата вече при него ше му гори не 5 (както казваше) ами 3 на 100 Сменихме ги пак, и вече с мерджама с нова гарнитура ( не мноо доволен щото такъв разход.... давах мноо пари за гориво) отидох на едно място дето имаше прахолях и пергели яко ама с цялата газ 3-4 минути и задната дясна гума (все тая дясна да е.а гръмна стана кат парцал. и така с мойте глупости след вземане на книжка, тва ми се случи в порядък на 4 месеца. Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интересни разкази за коли и спомени.
Collapse
X
Реклама
Collapse