Днес (неделя) ми се случи една твърде неприятна случка с моето Bravo (1.6/16V). Пътувах от Костенец до Белмекен - пътят е само изкачване и завои. Докато карах температурате си беше сравнително ОК - едно деление в червена област. 2 минути след като спрях видях, че изпод капака започна да пуши. Видях, че е изтекла вода и налях - и те изтече. Оказа се счупен термостат. Термостата на Bravo е едно пластмасово нещо и разбира се се беше счупило точно при резбата и няма какъвто и де а шанс да се направи на място нещо. Искрено се надявам датчика ми за температурата все пак да отчитал правилно и да не се окаже, че е станала някаква още по-голяма беля (не искам и да чувам в момента думата гарнитура). Та после 20 км по инерция надолу по същият път докъдето можеше (голяма веселба е без серво и спирачки), после ме дръпнаха до Костенец. В неделя разбира се няма отворен нито магазин, нито сервиз. Добре че приятели ме докараха до София. Та утре отивам пак до Костенец да си сменя термостата и да се надявам, че успешно ще се прибера до София.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Счупен термостат Bravo 1.6/16V
Collapse
X
-
КОРЕКЦИЯ
Извинявам се, но съм допуснал малка грешка вчера като писах пост-а. Сигурно защото бях доста изморен и ми се затваряха очите. Та датчика за температурата НЕ беше две чертички в червеното, а две над средата на скалата. Днес си купих въпросния термостат, отидох до костенец и в сервиза до Лукойл със съвместни усилия на тамошният майстор го смених. Налях си водица, обезвъздуших за всеки случай (тя системата уж сама се обезвъздушава, но да съм сигурен аз) Оттам до София (120-160 km/h) стралката на температурата си закова на средата и повече не качи. Та ето и равносметката в левове: -термостат - 75 лв.-смяна - 10 лв.Е, колко бяха нервите и загубата на време това не мога да изчисля в пари.Между другото, тези макаронджии (честита им световна титла) са спрели производството на този модел термостати с пластмасова част и вече е изцяло метален. Сега поне съм маааалко по-скокоен.
Коментар
-
Re: КОРЕКЦИЯ
venzo написа:....(тя системата уж сама се обезвъздушава, но да съм сигурен аз) ....."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Re: КОРЕКЦИЯ
venzo написа:Извинявам се, но съм допуснал малка грешка вчера като писах пост-а. Сигурно защото бях доста изморен и ми се затваряха очите. Та датчика за температурата НЕ беше две чертички в червеното, а две над средата на скалата. Днес си купих въпросния термостат, отидох до костенец и в сервиза до Лукойл със съвместни усилия на тамошният майстор го смених. Налях си водица, обезвъздуших за всеки случай (тя системата уж сама се обезвъздушава, но да съм сигурен аз) Оттам до София (120-160 km/h) стралката на температурата си закова на средата и повече не качи. Та ето и равносметката в левове: -термостат - 75 лв.-смяна - 10 лв.Е, колко бяха нервите и загубата на време това не мога да изчисля в пари.Между другото, тези макаронджии (честита им световна титла) са спрели производството на този модел термостати с пластмасова част и вече е изцяло метален. Сега поне съм маааалко по-скокоен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар