Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Годишен преглед в СБА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Годишен преглед в СБА

    Здравейте фенове, какво ми се случи днес.....отивам с пунтовеца на годишен преглед в СБА (СБА дето е на Военна рампа) не за друго а защото си направих "Гражданската отговорност" в "ДЗИ" и се оказа че ползвам остъпка в прегледа...както и да е..Отивам и сичко си протече нормално до момента когато трябваше да ми измерят газовете. Сложиха маркуча отзад и след известна пауза казаха...."Не става момче, ела другия път"......"Ама как така...как другия път" викам..., "Еми, колата ти е инжекцион и трябва да е с катализатор....катализатора ти е заминал защото се отчитат много високи стойности, а трябва да е в норма"...."И какво, нов ли трябва да купувам...та той е майка си и баща си....за един катализатор ли няма да ме пуснете"....."Ми не става, има си наредба и всички автомобили инжекцион трябва да са с работещи катализатори. Катаджиите съвместно с "ДАИ" правели проверки по пътищата и си носели мобилни уредчета с които като те спрат за проверка ти мерят газовете и ако не е в норма търсят отговорност от сервиза дето е минала на преглед колата"...дрън дрън си викам.....та те всички коли с работещи катализатори ли се движат...Май рушвет си искаха хората...Ама нейсе...да си бяха казали, ама не да ми излизат с такива номера..Може би да са прави в някои отношения...ама какво да направя...да дам 1000 лева за катализатор ли......
    Punto 1.2, ELX MPI

    #2
    Ти какво очакваш, нали трябва от някаде да си избият отстъпката която предлагат. Аз пък преди не помня къде се бях застраховал, но имах безплатен годишен технически преглед, но като отидох и започнаха- задно лява гума на спирачка не държала добре, на ръчна пък дясната не била добре, бил съм имал луфт в предницата- било леко тропало. Много бръмчала- било забранено да се слагат спортни гарнета. И накрая си отидох в друг сервиз и за 20лв минах без проблем. Никой нищо не каза- всичко си било в норми, само малко ме скубнаха на края за бръмченето с още 5лв.
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      работата не е че трябва да дам рушвет...нали аджеба тези прегледи са за да се установи имаш ли проблеми по колата...ако имаш да си ги оправиш.....след подобни коментари в сервиза...аз сега...не разбрах работи ли ми катализатора или не....дори и да си поискат пари няма проблем..., но аз искам да знам....трабва ли да правя нещо по колата или не....за какво са им всички онези компютри с които са се оборудвали....
      Punto 1.2, ELX MPI

      Коментар


        #4
        Само не мога да разбера защо се занимавате с глупости пестете се бе момчета аз на преглед минавам като всички предполагам само мятам стария и слагам новия но това не пречи да си оправя спирачките като не спиратили като пуши да сменя гумички или турбо
        По добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
        Дедра Турбо Интеграле

        Коментар


          #5
          това е нормално щом става въпрос за СБА. в пловдив е същата работа. отиди в някой по забутан сервиз където правят прегледи за 20 кинта и изобщо няма да ти мушкат нищо в ауспуха.
          UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

          Коментар


            #6
            Ще дойде време - ще мушкат навсякъде! Помнете ми думата

            Коментар


              #7
              Ами аз завчера минах годишен преглед в пункта на СБА в Пловдив и всичко си мина добре и точно както исках. Провериха съзнателно всичко, както си е по картата, включително пожарогасителя, регулираха ми фаровете и ме пуснаха. Никой не ми е искал рушвети и др. под. В резултат, сега съм спокоен, че всичко свързано със безопасността на Ритмото е наред.
              Fiat Ritmo 105TC
              1600cc 105к.с.

              Коментар


                #8
                Stilo написа:
                Ще дойде време - ще мушкат навсякъде! Помнете ми думата
                Ех, ще дойде време и ние да получаваме заплати от 3 - 4000 евро на месец, ама до тогава все ще се намират сервизи дето за някой и друг лев отгоре да правят шмекерии....
                Настоящата - Ford Focus ST
                Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                Франкенщайн - R.I.P.
                Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                Коментар


                  #9
                  аз моя катализатор направо го махнах и сложих заместител ... май ще бера ядове и аз
                  Fiat Stilo JTD ....sold
                  Volvo C 70 ....

                  Коментар


                    #10
                    Mescalin написа:
                    аз моя катализатор направо го махнах и сложих заместител ... май ще бера ядове и аз
                    Ами, ядове, няма такова нещо. Всичките ми коли досега, с изключение на последната, са били без катализатор и нито веднъж като съм минавал на преглед не са ми проверявали газове. Проверката винаги се е заключавала в това, дали имаш необходимите документи и спирачките. Понякога проверяват дори и светлините т.е. не си дават много зор. И това ми се е случвало и в големи сервизи, а какво остава за някое квартално.
                    Ex Fiat 126P
                    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS
                    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                    Коментар


                      #11
                      Аз също имам приятели по пунктовете за ГТП. Но: Целта на ГТП е да установи техническото състояние на автомобила. В нашите коли освен себе си возим и приятели и семейства, както и се движим сред други автомобили с прииятели и смейства. Лично аз не бих си позволил да карам неизправна кола. Само за пример, наскоро ми се наложи да управлявам кола без клаксон (тъпо и елементарно и никога не съм си давал сметка колко е полезен) по принцип много рядко използвам клаксон, но на два пъти ми се изправи косата в центъра. При някои спирания 0.50 метър е от значение, вечер всеки метър светлина на на точното място е от значение, чистачки, вода , габарити, стопове, мигачи, хубави гуми.............................. Жив, и здрави,
                      Lupo - The Monster
                      Е83 3D

                      Коментар


                        #12
                        1. Има катализатори - уневерсални за по 100-150 лв. 2. Правилно хората трябва да си избият парите от застраховките.3. Ще дойде време да се слагат катализатори ПАК.Това е нормално, друг е въпроса Ладите и Москвичите какви катализатори ще слагат, а да не говоря за варги и други такива. За съжаление стигам до извода, че в тази държава всичко свързано с колите поскъпва. От догодина и винетки и магистрална такса, може и катализатори, а и данъка е все идно карам самолет и от само за 3 к.с., които отдавна са умрели, ама това е положението трябва да се съобразяваме със всичко.Относно катализаторите съм твърдо ЗА, ама да накарат всички коли да имат, а не само инжекционните. А тези в СБА са ми любимци - мой приятел отиде с БМВ 2001г. и се оказа, че дава малко отклонение 0.1 ако не се лъжа в изгоролите газове и не го пуснаха Абе гледат само как да се заяждат. Поради тази причина ходя вече поредна година на едно и също място в Люлин и съм доволен

                        Коментар


                          #13
                          georgyg написа:
                          1. Има катализатори - уневерсални за по 100-150 лв. 2. Правилно хората трябва да си избият парите от застраховките.3. Ще дойде време да се слагат катализатори ПАК.Това е нормално, друг е въпроса Ладите и Москвичите какви катализатори ще слагат, а да не говоря за варги и други такива. За съжаление стигам до извода, че в тази държава всичко свързано с колите поскъпва. От догодина и винетки и магистрална такса, може и катализатори, а и данъка е все идно карам самолет и от само за 3 к.с., които отдавна са умрели, ама това е положението трябва да се съобразяваме със всичко.Относно катализаторите съм твърдо ЗА, ама да накарат всички коли да имат, а не само инжекционните. А тези в СБА са ми любимци - мой приятел отиде с БМВ 2001г. и се оказа, че дава малко отклонение 0.1 ако не се лъжа в изгоролите газове и не го пуснаха Абе гледат само как да се заяждат. Поради тази причина ходя вече поредна година на едно и също място в Люлин и съм доволен
                          Моля те дай малко повече инфо за тези универсални катализатори.На предишната среща на Копринка някой спомена за тях, ама там си остана!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            днес минах преглед на темпрата като разбраха че е инжекцион веднага ме питаха дали имам катализатор като им казах че оригинално няма нагласиха машинката за коли без катализатор/карбураторни/ и минах без проблем ПС между другото делят колите на карбураторни /без катализатор / и инжекциони /със катализатор/ и трябва малко да им се обясни че колата е инжекцион но от по дъртите и е излезнала заводско без катализатор
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар

                            Working...
                            X