Здравейте фенове, какво ми се случи днес.....отивам с пунтовеца на годишен преглед в СБА (СБА дето е на Военна рампа) не за друго а защото си направих "Гражданската отговорност" в "ДЗИ" и се оказа че ползвам остъпка в прегледа...както и да е..Отивам и сичко си протече нормално до момента когато трябваше да ми измерят газовете. Сложиха маркуча отзад и след известна пауза казаха...."Не става момче, ела другия път"......"Ама как така...как другия път" викам..., "Еми, колата ти е инжекцион и трябва да е с катализатор....катализатора ти е заминал защото се отчитат много високи стойности, а трябва да е в норма"...."И какво, нов ли трябва да купувам...та той е майка си и баща си....за един катализатор ли няма да ме пуснете"....."Ми не става, има си наредба и всички автомобили инжекцион трябва да са с работещи катализатори. Катаджиите съвместно с "ДАИ" правели проверки по пътищата и си носели мобилни уредчета с които като те спрат за проверка ти мерят газовете и ако не е в норма търсят отговорност от сервиза дето е минала на преглед колата"...дрън дрън си викам.....та те всички коли с работещи катализатори ли се движат...Май рушвет си искаха хората...Ама нейсе...да си бяха казали, ама не да ми излизат с такива номера..Може би да са прави в някои отношения...ама какво да направя...да дам 1000 лева за катализатор ли......
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Годишен преглед в СБА
Collapse
X
-
Ти какво очакваш, нали трябва от някаде да си избият отстъпката която предлагат. Аз пък преди не помня къде се бях застраховал, но имах безплатен годишен технически преглед, но като отидох и започнаха- задно лява гума на спирачка не държала добре, на ръчна пък дясната не била добре, бил съм имал луфт в предницата- било леко тропало. Много бръмчала- било забранено да се слагат спортни гарнета. И накрая си отидох в друг сервиз и за 20лв минах без проблем. Никой нищо не каза- всичко си било в норми, само малко ме скубнаха на края за бръмченето с още 5лв.Tofas- Sahin 1.6 карб.
-
работата не е че трябва да дам рушвет...нали аджеба тези прегледи са за да се установи имаш ли проблеми по колата...ако имаш да си ги оправиш.....след подобни коментари в сервиза...аз сега...не разбрах работи ли ми катализатора или не....дори и да си поискат пари няма проблем..., но аз искам да знам....трабва ли да правя нещо по колата или не....за какво са им всички онези компютри с които са се оборудвали....Punto 1.2, ELX MPI
Коментар
-
Само не мога да разбера защо се занимавате с глупости пестете се бе момчета аз на преглед минавам като всички предполагам само мятам стария и слагам новия но това не пречи да си оправя спирачките като не спиратили като пуши да сменя гумички или турбоПо добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
Дедра Турбо Интеграле
Коментар
-
Ами аз завчера минах годишен преглед в пункта на СБА в Пловдив и всичко си мина добре и точно както исках. Провериха съзнателно всичко, както си е по картата, включително пожарогасителя, регулираха ми фаровете и ме пуснаха. Никой не ми е искал рушвети и др. под. В резултат, сега съм спокоен, че всичко свързано със безопасността на Ритмото е наред.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Stilo написа:Ще дойде време - ще мушкат навсякъде! Помнете ми думатаНастоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Mescalin написа:аз моя катализатор направо го махнах и сложих заместител ... май ще бера ядове и азEx Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
Аз също имам приятели по пунктовете за ГТП. Но: Целта на ГТП е да установи техническото състояние на автомобила. В нашите коли освен себе си возим и приятели и семейства, както и се движим сред други автомобили с прииятели и смейства. Лично аз не бих си позволил да карам неизправна кола. Само за пример, наскоро ми се наложи да управлявам кола без клаксон (тъпо и елементарно и никога не съм си давал сметка колко е полезен) по принцип много рядко използвам клаксон, но на два пъти ми се изправи косата в центъра. При някои спирания 0.50 метър е от значение, вечер всеки метър светлина на на точното място е от значение, чистачки, вода , габарити, стопове, мигачи, хубави гуми.............................. Жив, и здрави,Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
1. Има катализатори - уневерсални за по 100-150 лв. 2. Правилно хората трябва да си избият парите от застраховките.3. Ще дойде време да се слагат катализатори ПАК.Това е нормално, друг е въпроса Ладите и Москвичите какви катализатори ще слагат, а да не говоря за варги и други такива. За съжаление стигам до извода, че в тази държава всичко свързано с колите поскъпва. От догодина и винетки и магистрална такса, може и катализатори, а и данъка е все идно карам самолет и от само за 3 к.с., които отдавна са умрели, ама това е положението трябва да се съобразяваме със всичко.Относно катализаторите съм твърдо ЗА, ама да накарат всички коли да имат, а не само инжекционните. А тези в СБА са ми любимци - мой приятел отиде с БМВ 2001г. и се оказа, че дава малко отклонение 0.1 ако не се лъжа в изгоролите газове и не го пуснаха Абе гледат само как да се заяждат. Поради тази причина ходя вече поредна година на едно и също място в Люлин и съм доволен
Коментар
-
georgyg написа:1. Има катализатори - уневерсални за по 100-150 лв. 2. Правилно хората трябва да си избият парите от застраховките.3. Ще дойде време да се слагат катализатори ПАК.Това е нормално, друг е въпроса Ладите и Москвичите какви катализатори ще слагат, а да не говоря за варги и други такива. За съжаление стигам до извода, че в тази държава всичко свързано с колите поскъпва. От догодина и винетки и магистрална такса, може и катализатори, а и данъка е все идно карам самолет и от само за 3 к.с., които отдавна са умрели, ама това е положението трябва да се съобразяваме със всичко.Относно катализаторите съм твърдо ЗА, ама да накарат всички коли да имат, а не само инжекционните. А тези в СБА са ми любимци - мой приятел отиде с БМВ 2001г. и се оказа, че дава малко отклонение 0.1 ако не се лъжа в изгоролите газове и не го пуснаха Абе гледат само как да се заяждат. Поради тази причина ходя вече поредна година на едно и също място в Люлин и съм доволенSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
днес минах преглед на темпрата като разбраха че е инжекцион веднага ме питаха дали имам катализатор като им казах че оригинално няма нагласиха машинката за коли без катализатор/карбураторни/ и минах без проблем ПС между другото делят колите на карбураторни /без катализатор / и инжекциони /със катализатор/ и трябва малко да им се обясни че колата е инжекцион но от по дъртите и е излезнала заводско без катализаторTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар