Преведено от друг форум снощи беше хубава вечер и викам да изкарам вайпъра. тои и без това само седи във гаража и му се сбръчкват гарнитурите а от турботата капе масло.. цяла локва е направил. казват че не капело като били във работна температура и се въртели... не се и съмнявам. ма за сега само знам че сигурно имам поне половин литър мобил1 синтетично масло разляно под "охлювите"... та ми дожаля и реших да го разходя. ша изгоря 20-30 литра бензин, ше "изчистя" задните гуми на 2-3 светофара, може и някои заблуден рейсър да разбере че на 1000 коня общо взето със нищо не можеш му излезе дето няма колесници... завъртам ключа на контакт и слушам как електрическата маслена помпа качва масло отпред а огромната горивна помпа отзад вие докато вдигне 7те атмосфери във системата на инжекциона. след коет стаа тихо. ухилвам се наум и завъртам стартера. двигателя се превърта 2-3 пъти и пали. няма лошо. гледам лоста за скоростите и ме обхваща умиление.. направо мога да проброя оборотите на двигателя гледайки лоста... ако бях жена сигурно щях да... бе няя значение. поглеждам си уредите- температура на маслото, темп. на водата, налягане на всяко турбо, общо налягане на 2та, богатост на сместа, налягане на азота (бе има за 1-2 фъна) и .. бензиномера. хехе. имам 20тина литра. точно колкото да стигна до единствената бензиностанция дето има 106 безоловен. кво пък. лекичко (студено ми е маслото още) отивам до том и се примъквам към единствената колонка със заветния бензин. докато пълня (60 литра, но слагам само 20- да е по-леко оглеждам хоризонта. има паркинг и на него често има разни фенове със разни летящи чинии. тази вечер е същото... седят момченца и момиченца и гледат.. гледат (заглеждам се) - една супра. викам чакаи да видя ква супра. отивам при тях и се заговаряме. и аз гледам супрата. заговаряме се с пича. супрата е единична, със едно т-88 турбо (огромно). още го тунингова, но последно е направил 850 коня на задните гуми.... има проблеми със интеркоолера (издишал му бил като помпа повече от 1.5 атмосфери.. не знае откъде- търси го- мисли че го е намерил. гледа ме изпитателно. вика къв е тоя вайпър? жив ша та изям ако си фабричен... изпитателното стаа леко нагло, но все пак леко го е страх щото аз само се подхилвам и хич не му се връзвам. викам му- хайде да се пробваме за бензин 2 от 3 (демек които бие дава $20-30 на другия за бензина- най-безобидното залагане). тои ме гледа и вика- бе човек- ти не знаеш в кво се забъркваш... викам му- знам. качвай се и да се пробваме. мятаме се на колите, всичките му приятели полудяват от кеф и се мятат на разни коли... отиваме на една местна магистрала- няма жив човек. вика ми- дай ша са дърпаме от 60 мили нагоре. викам му- не съм и помислял че ще ми предложиш от място. ми така де- 800 коня има ма са от 6000 до 7500 оборота.. от място такъв двигател е неприятен. аз му викам- щом си рекъл. от 60 нагоре. на 3-ти клаксон. знам че на него 60 му е края на 2ра (и аз съм имал супра все пак едно време а и като го слушам мисля че си е със фабричното главно предаване отзад а на мене 60 ми е средата на 2ра- на 4500 оборота - според дино графиката там права 740 коня на задните гуми и повече от 1000 нм... заставаме на изходните положения - соча го с пръст и правя знака "3" - разбира момчето и почва със клаксона- 1,2,... 3 и му чувам блоуофф-а (начи е бил накрая на 2ра точно)... аз настъпвам както съм си на 2ра и разбира се тръгвам по-скоро настрани от колкото напред- момчето дръпва 2 коли докато аз зацепя. зацепвам и почвам да го настигам... ма бавно... много бавноо.. слагам на 3та на 75% газ и като усещам че зацепвам, настъпвам до край. 3та свършва много бързо и слагам 4та без изобщо да си играя да вдигам крака си от газта. настигам го още малко. решавам да го пръсна малко и се сещам че не съм си отворил бутилката. идиот. идва края на 4та и муцуната ми е на задните му гуми. мервам спидометъра- 130 мили. чува се диво квичене от турботата и като слагам на 5та на около 140 усещам как супрата "омеква"... настигам я някъде към 160 и държа до към 190 за общо 1 1/2 коли преднина при което почвам да бия спирачки. аман от безрасъдни прояви... обръщаме на първото обръщало и викам чакай да спреме. тои целия трепери (и аз ма не се вижда) и вика- кво нещо се счупи ли?" викам не- да си отворя бутилката. лицето на младежа се опва и за момент усещам че забравя да си затвори устата. вика- колко ти е дюзата? викам 75 коня. самата истина. само дето при моето налягане и температури 75 коня дюза слага около 150 коня на задните гуми. пък и този път ша внимавам със сцеплението. пипам си драговете- топлички. гледам момчето нещо рови под капака. ако е с механичен уейстгейт сигурно го нятага. начи помпа доста. убаво. ае пак. този път аз режисирам. 3 клаксона и леееекичко с газта младежа се държи добре и е до мене. слагам 3та и натискам докрай. на 5000 оборота го пръсвам малко- ей така- щото е досаден и още е наблизо- грешка- тръгвам пак настрани но съвсем малко.. дръпвам го със още една кола. слагам 4та и го пръскам със азота като домакиня едра зелена муха със мухозол резултата е че му взимам до 180 2 автобусни дължини... после отиваме обратно до бензиностанцията където седят другите и викат- ко стана ? кои би? ние ви следвахме първите 200-300 метра ма след това изчезнахте... нищо не казвам. спираме и си напълвам колата- почти празна е- явно съм се отчел бензиново пред бога на стреетрейсинга за вечерта- момчето плаща. викам му- кво друго освен турбото? ми вика ковани бутала, 2-степенен азот по 100 коня всяка.. викам тия 800 коня на задните гуми са всъщност повече... тои вика бе знам, ма не бях сигурен. имам проблеми със налягането както ти казах.. (оправдания- ае сега)... ти кво имаш че така вървиш? викам му- 2хт88 , 75 коня азот, ковани бутала, мотовилки, биали, колянов вал, разпределителен вал, полирани глави, 1 3/4 инча колектори, 2х3 инча след това... младежа вика- сега разбирам що така... ша разбира я. прибирам се в къщи, слагам колата в гаражите, оставям да поработи малко че да не ми се опекат лагерите на турботата и гася. после слушам във тишината как турботата замират още 30 секунди... след което си лягам и треперя цяла нощ от вълнение. рисковете на стреетрейсинга
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
StreetRacing История.
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар