Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

да ти падне ключа от ключалката? Смях!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    да ти падне ключа от ключалката? Смях!

    Малко предистория- работя в една фирма,с която никак не се гордея(вече) имена няма да споменавам,колегите,които ме познават лично я знаят,на тях би им било още по-смешно. В тая фирма,както в повечето,търкаляме всякакви таралясници,които шефовете смело наричат коли. Всякакви неща са ми се случвали с тия коли,всякакви думи съм чувал в сервиза дето ни ги "оправят"-по-скоро развалят....Неща от сорта-скъсан ти е тампона на ск.кутия,двигателя се държи на още два тъй,че няма страшно карай так,сега няма да го пипаме,че голяма хамалогия то най-много да ти се изсипе двигателя от коша и тем подобни глупости,които тия некадърници правят,но това вчера не съм го очаквал. Случи се със служебна опел астра ,която преди време ходи до сервиза със симтопа-не пали на стартер,само с бутане. Колата е 1,7 тд исузу мотор и добре,че е японски мотора,защото има поне едно здраво нещо останало в тая кочина след всички ремонти,които и причина тия глупаци. Та тогава според тях проблема не бил стартер,бендикс и т.н. а бил "проблем в ключалката" -тоест в клемореда,но те и това не могат да формулират правилно. Смениха клемореда,една камара пари бил ремонта и след няма и месец пак същата работа...Тогава продължаваха да твърдят гениите,че проблема е в клемореда,макар и с нова ключалка и измислиха гениалното решение да и сложат старт бутон( било по-добре за стартера). И проблема пак си остана,накрая го оправиха като смениха стартера Обаче интервенциите по ключалката си стоят и едва вчера осъзнахме каква химия са направили. Тогава ни дадоха втори ключ,който бил за палене и да не сме го бъркали с тоя,който отключва колата...Е хубаво де,ама един ден,аз по навик влизам сутринта сънен в колата,паля,почвам да си пиша пътния лист от предния ден и по някое време гледам,че съм запалил с оригиналния ключ,а не с тоя сменения...Тогава разбрахме,че той си става,решихме,че ония пак някоя простотия са направили,но не се замислихме каква и новия ключ го оставихме в жабката за всеки случай,палиме си с оригиналния,че не е удобно с един ключ отключваш вратите,с друг палиш. Край на предисторията.... Сега към същината,която се случи вчера и стана повод да ни заболят стомасите с колегите да смеем. Колегата си кара,аз се возя до него,по едно време нещо изпада в краката му,издрънча на метал и викам тоя си изръси ключовете. Гледам в крата му ...шок,това са ключовете на астрата,поглеждам ключалката -тях ги няма на мястото им,а колегата неумолимо си кара по завоите...Викам спирай,че ще се убием! Спря той,без да гаси,видя къде са му ключовете и недоумение...В началото си помислихме,как така не се заключи волана...обаче той въртя на място без ключове и няма,нито да изгасне,нито да се заключи волана. Угаси той с ключа и почнахме да се хилим...пак запали,и съвсем леко ,без да напъва ключа го извади при работещ двигател, естествено излезе си и колата пак си работи,гледам самата ключалка си стои натисната навътре,все едно има ключ .Угасихме смеейки се и почнахме с бъзиците...но докато се бъзикаме и се опитвахме да върнем историята назад да се сетим от какво може да се случи така ...Аз му разказах,какви ремонти е имала тая кола и той сгря какво е станало ,вика ония са изгубили някой "зъб" като са разглобявали клемореда,изтърбушили са всичко и толкова...Обаче си викаме,то при това положение би трябвало каквото и да вкараш там,да запали колата... и веднага той си извади ключа за апартамента си и ...ЗАПАЛИ Гледахме като луди,хилихме се истерично....угаси,пробвахме с отверка,естествено пак си запали....Няма нужда да влиза навътре нещо,просто да захапе в началото,колкото да завърти напред. Гениалната мисъл,която роди той е,че ако не заключваме вратите,ще можем да си палим колата и нокът,стига да имаш здрави нокти Е те така....на туй му се вика ремонт! Сега тая кола пали със всичко,което може да влезе 2 милиметра в ключалката ,после покойно си вадиш ключа и продължаваш да си джиткаш! Никога не съм си мислел,че ще ми се случи да видя как в движения ключа пада от волана сам,от тръскането причинено от хубавия път и колата на всичкото отгоре продължава да си бачка безпроблемно Ако на някой му се е случвало да сподели,защото започвам да се убеждавам,че по-некадърни автомонтьори от тия на служебните ни автомобили НЯМА!!!Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
    ex.Мареа ТД100

    #2
    Комшията ми имаше опел аскона и един път на път за морето му падна ключа,какато си беше в ключалката.В колата бяхме 5 човека,той си кара с 140 без ключ и докато бях с омекнали колена викам няма ли да си вдигнеш ключа ...
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #3
      Доста смешна ситуация, наистина!На моята кола при "паркинг светлина" се маха ключа, и ако я запаля пак мога да го махна, да я оставя да си работи - например зимата и да я заключа! Но не се маха много лесно - т.е няма шанс да изпадне или да я запалиш с отвертка!
      BMW E90 320D
      ех. FIAT COUPE 2.0 16V
      ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
      ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

      Коментар


        #4
        blagun написа:
        Доста смешна ситуация, наистина!На моята кола при "паркинг светлина" се маха ключа, и ако я запаля пак мога да го махна, да я оставя да си работи - например зимата и да я заключа! Но не се маха много лесно - т.е няма шанс да изпадне или да я запалиш с отвертка!
        Да, ама като минеш от P на D предполагам, че няма да можеш да го извадиш.
        преди - TIPO
        сега - VOLVO XC60

        Коментар


          #5
          dannybo написа:
          blagun написа:
          Доста смешна ситуация, наистина!На моята кола при "паркинг светлина" се маха ключа, и ако я запаля пак мога да го махна, да я оставя да си работи - например зимата и да я заключа! Но не се маха много лесно - т.е няма шанс да изпадне или да я запалиш с отвертка!
          Да, ама като минеш от P на D предполагам, че няма да можеш да го извадиш.
          Забравих да напиша, че говорех за Фиата. На БМВ-то съм с друг тип "ключ"
          BMW E90 320D
          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

          Коментар


            #6
            blagun написа:
            Забравих да напиша, че говорех за Фиата. На БМВ-то съм с друг тип "ключ"
            Ти какво сега, хвалиш ли се...
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Yavor написа:
              blagun написа:
              Забравих да напиша, че говорех за Фиата. На БМВ-то съм с друг тип "ключ"
              Ти какво сега, хвалиш ли се...
              Явка, ако исках да се хваля щях да кажа, че на БМВто имам печка за зимата Сори за спама, ама самата тема го предразполага
              BMW E90 320D
              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

              Коментар


                #8
                абе то и на моя фиат мога да дам контакт и да извадя ключа,но чак да запаля и сам да изпада от вибрациите Най-нелепото е,че ако кажеш на някой от шефовете ще си го премести от единия крачол в другия,а като отидеш в сервиза и им споменеш,няма да се почувстват виновни,а ще или ще те обвинят,че ти си го счупил или ще се опитат да го обърнат на майтап,за да не става на въпрос колко са некадърни. Ако искате може и да преименуваме темата в - "най-смешните некадърни автомонтьори" и да си говорим за всякакви нелепи изцепки на знайни и незнайни гаражни майстори. Инък майтапа е абсолютен,като го гарнирам с това,че единствените ни кадърни коли са лизингови и тъпаците нямат пари да си платят лизинга,а ония от шкода не им дават новата гражданска,докато не си получат парите...И колиците стоят като паметници,а ние се лашкаме по 5 човека в таралясниците Мила родна картинка,Българийо,до тук де докараха знайните и незнайни чеда на комунизма...за съжаление тогава се родиха и продължават така да учат и децата си хора от типа "ако не мога да открадна нещо днес от държавата,или от комшията,от себе си ще открадна,само за да не съм капо!" Докато мислим как да откраднем нещо,как да излъжем някого и да се правим на тарикати,всички ще сме на тоя хал.Инъче проблема с ключалката си остава,аз мисля да го реша кардинално с малко силикон и някоя интересна врътка за майтап приемам всякакви идеи засега ми върти в главата нещо от сорта на тия човечета "пикая на опел" заварено за някакво ключе
                ex.Мареа ТД100

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Не трябва да може да се вади ключа на каквато и да е кола . Или самия патрон е износен или е бълългарен - с по малко пластини .А това да вадите ключа когато е в положение да светнат габарити не е много за препоръчване.На каквато и да екола .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    kluchar написа:
                    Не трябва да може да се вади ключа на каквато и да е кола . Или самия патрон е износен или е бълългарен - с по малко пластини .А това да вадите ключа когато е в положение да светнат габарити не е много за препоръчване.На каквато и да екола .
                    побългърен е слабо казано това чудо като са сменяли клемореда явно са му изгубили повече от една пластина,ама от идиоти може всичко да се очаква. Тъпото е,че той не само се вади,той направо падна в движение
                    ex.Мареа ТД100

                    Коментар


                      #11
                      И на Капата и на Делтата/за Дедрата не съм се сетил да пробвам/ могат да се извадят ключовете от конт.ключ и да се остави да работи колата на место без него.Случвало ми се е многократно зимно време като спирам някъде за кратко да си извадя ключа и да го мушна в джоба и да оставя колата да си работи на парно...После се мятам обратно и като паркирам пред магазина да се опитам да угася и чак тогава да се сетя че ключа още си стои в джоба Не знам проблем ли е това или "опция" при италианките,но имаше тема във Ланча форума и доста колеги се оказаха в същото положение Това по никакъв начин не нарушава движението и въртенето на волана-как ли не съм го мъчил и не се заключва?!Така че защо и да не е опция
                      LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                      LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                      LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                      Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                      Grande Punto 1.2 LPG

                      Коментар


                        #12
                        Е че какво ви притеснява, по-удобно от това здраве му кажи. Аз на бившата кола бях тъй, зимата слизам и си я оставям да си работи, а и газта беше евтина тогава, кееф... Абе Ице вашите какво се правят, що пазар сте хванали и колко пари печелят, че да нямат 1-2 бона на месец за лизингите ли бе?
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          mitaka_71 написа:
                          И на Капата и на Делтата/за Дедрата не съм се сетил да пробвам/ могат да се извадят ключовете от конт.ключ и да се остави да работи колата на место без него.Случвало ми се е многократно зимно време като спирам някъде за кратко да си извадя ключа и да го мушна в джоба и да оставя колата да си работи на парно...После се мятам обратно и като паркирам пред магазина да се опитам да угася и чак тогава да се сетя че ключа още си стои в джоба Не знам проблем ли е това или "опция" при италианките,но имаше тема във Ланча форума и доста колеги се оказаха в същото положение Това по никакъв начин не нарушава движението и въртенето на волана-как ли не съм го мъчил и не се заключва?!Така че защо и да не е опция
                          100% съм сигурен, че е опция!!!
                          BMW E90 320D
                          ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                          ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                          ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            По принцип нали има щифт за да заключи кормилото -значи той е махнат като се върти волана трябва да се заключи после някой от паластините са махнати иначе няма как да се извади ключа вече като е завъртян
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              а бе колеги те хората за кво ни дават ключове ,като можем и с нокти така ли?Според мен подобни екстри се получават с течение на времето а не от фабрита производител , иначе щяха да ни дадат отверки и тем подобни предмети то и с ключалките на вратите е така ако се замислим нали? :D
                              който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

                              Коментар

                              Working...
                              X