Малко предистория- работя в една фирма,с която никак не се гордея(вече) имена няма да споменавам,колегите,които ме познават лично я знаят,на тях би им било още по-смешно. В тая фирма,както в повечето,търкаляме всякакви таралясници,които шефовете смело наричат коли. Всякакви неща са ми се случвали с тия коли,всякакви думи съм чувал в сервиза дето ни ги "оправят"-по-скоро развалят....Неща от сорта-скъсан ти е тампона на ск.кутия,двигателя се държи на още два тъй,че няма страшно карай так,сега няма да го пипаме,че голяма хамалогия
то най-много да ти се изсипе двигателя от коша
и тем подобни глупости,които тия некадърници правят,но това вчера не съм го очаквал. Случи се със служебна опел астра ,която преди време ходи до сервиза със симтопа-не пали на стартер,само с бутане. Колата е 1,7 тд исузу мотор и добре,че е японски мотора,защото има поне едно здраво нещо останало в тая кочина след всички ремонти,които и причина тия глупаци. Та тогава според тях проблема не бил стартер,бендикс и т.н. а бил "проблем в ключалката" -тоест в клемореда,но те и това не могат да формулират правилно. Смениха клемореда,една камара пари бил ремонта
и след няма и месец пак същата работа...Тогава продължаваха да твърдят гениите,че проблема е в клемореда,макар и с нова ключалка и измислиха гениалното решение да и сложат старт бутон( било по-добре за стартера). И проблема пак си остана,накрая го оправиха като смениха стартера
Обаче интервенциите по ключалката си стоят и едва вчера осъзнахме каква химия са направили. Тогава ни дадоха втори ключ,който бил за палене и да не сме го бъркали с тоя,който отключва колата...Е хубаво де,ама един ден,аз по навик влизам сутринта сънен в колата,паля,почвам да си пиша пътния лист от предния ден и по някое време гледам,че съм запалил с оригиналния ключ,а не с тоя сменения...Тогава разбрахме,че той си става,решихме,че ония пак някоя простотия са направили,но не се замислихме каква и новия ключ го оставихме в жабката за всеки случай,палиме си с оригиналния,че не е удобно с един ключ отключваш вратите,с друг палиш. Край на предисторията.... Сега към същината,която се случи вчера и стана повод да ни заболят стомасите с колегите да смеем. Колегата си кара,аз се возя до него,по едно време нещо изпада в краката му,издрънча на метал и викам тоя си изръси ключовете. Гледам в крата му ...шок,това са ключовете на астрата,поглеждам ключалката -тях ги няма на мястото им,а колегата неумолимо си кара по завоите...Викам спирай,че ще се убием! Спря той,без да гаси,видя къде са му ключовете и недоумение...В началото си помислихме,как така не се заключи волана...обаче той въртя на място без ключове и няма,нито да изгасне,нито да се заключи волана. Угаси той с ключа и почнахме да се хилим...пак запали,и съвсем леко ,без да напъва ключа го извади при работещ двигател, естествено излезе си и колата пак си работи,гледам самата ключалка си стои натисната навътре,все едно има ключ .Угасихме смеейки се и почнахме с бъзиците...но докато се бъзикаме и се опитвахме да върнем историята назад да се сетим от какво може да се случи така ...Аз му разказах,какви ремонти е имала тая кола и той сгря какво е станало ,вика ония са изгубили някой "зъб" като са разглобявали клемореда,изтърбушили са всичко и толкова...Обаче си викаме,то при това положение би трябвало каквото и да вкараш там,да запали колата... и веднага той си извади ключа за апартамента си и ...ЗАПАЛИ
Гледахме като луди,хилихме се истерично....угаси,пробвахме с отверка,естествено пак си запали....Няма нужда да влиза навътре нещо,просто да захапе в началото,колкото да завърти напред. Гениалната мисъл,която роди той е,че ако не заключваме вратите,ще можем да си палим колата и нокът,стига да имаш здрави нокти
Е те така....на туй му се вика ремонт! Сега тая кола пали със всичко,което може да влезе 2 милиметра в ключалката ,после покойно си вадиш ключа и продължаваш да си джиткаш! Никога не съм си мислел,че ще ми се случи да видя как в движения ключа пада от волана сам,от тръскането причинено от хубавия път и колата на всичкото отгоре продължава да си бачка безпроблемно
Ако на някой му се е случвало да сподели,защото започвам да се убеждавам,че по-некадърни автомонтьори от тия на служебните ни автомобили НЯМА!!!Грешен раздел - преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org












Коментар