Прави сте... И аз се поуспокоих малко, мисля че като че ли избрах по-малката от двете бели))И да кажа за финал:5 метални гарнитури = 17 лв.Труд = 20 лв.С две думи, над 80 лв. отидоха заради неопитност/недоглеждане/наглост от страна на някакъв малчуган...Е, жив и здрав да е, да се надяваме, че няма да създава повече такива ситуации, макар и хич да не ми се вярва... И така красивият ми многообичан автомобил е отново в движение, тихичък и надежден, както винаги
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Диагноза" отново
Collapse
X
-
Добре де , вие викате - ще го пусна, пък да си троши главата- хубаво , но не е ли възможно да вземе и да си помисли следващият пък когато минава оттам , че наистина той е с предимство и не някой да го пусне , а той да изблъска някого ?не е проблем да го пуснеш човека , проблема е да не свикне
Коментар
-
Гост
jorko написа:Добре де , вие викате - ще го пусна, пък да си троши главата- хубаво , но не е ли възможно да вземе и да си помисли следващият пък когато минава оттам , че наистина той е с предимство и не някой да го пусне , а той да изблъска някого ?не е проблем да го пуснеш човека , проблема е да не свикне
Коментар
-
Dobri написа:Immortal,...Ако имаше жертви ситуацията щеше да стане много тежка и тогава такива катаджийски обяснения нямаше да важат. Съдът щеше да направи пълно разследване и да установи първопричината за случилото се. ...Това значи, че шанс за разминаване не е имало. Може би можеше да има малко по-лек удар ако "Шкодата" имаше ABS. Но това както знаем не е задължителна екипировка.
Коментар
-
мене ме беше ударила една мацка на една бензиностанция и незнам защо ме изгледа като изтребители вкара задна и се удари в стълба до колонката и така от паника колата и заприлича на войнишко канче а беше хубава и нова лагуна.Пробва се да избяга ама един от бензинджийте застана пред колата й.
Коментар
-
Immortal,Прав си. Моментът с подхлъзването не съм го дообяснил. Пътят е бил мокър и затова е станала хлъзването. Това е и една от причините кумът ми да кара с 40 на извънградско, където е позволено повече. Той е доста предпазлив. Заради мокрия път казах, че ако имал ABS е щял да намали повече. Но това не променя факта, че шанс за разминаване не е имало. Не променя и първопричината за произшествието - изпреварване преди завой на забранено за изпреварване място и плътна бяла линия по средата.Безспорно ти като вещо лице можеш да определиш, че конкретната причина за удара е наличието на "Шкодата" частично в насрещното платно. Но това е само един елемент на произшествието.А за професионализма на катаджиите не ми говори. Пълна скръб. Откакто написаха акт на жена ми за това, че минала на червено и предизвикала ПТП, изобщо не ги броя за нормални хора. ПТП имаше, но причината беше съвсем друга. Разбирам да я опишат и да кажат какво точно си виновен. Но те за да те изкарат виновен, си измислят съвсем друго нарушение и го пишат. И като напишеш в протокола, че това не е вярно - голяма работа. Ходи се съди, ще ти кажат. Ама кой ще се съди заради 100 лв. глоба. Ако има обаче компенсация за нанесени морални щети и загуба на време, които катаджията да ми плати, ако го осъдя, ще видим тогава какви глупости ще пишат в актовете. Нека ако съдът ме признае мен за прав, да ми присъди компенсация от 500 или 1000 лв заради главоболията, които ми е създал КАТ. Да ги видим тогава тиквениците какво ще пишат.Статистиката сочи, че в повечето случаи, когато има обжалване в съда, актовете на КАТ падат. Но това се прави, само ако на шофьора са му взели книжката, загубил е много точки и пр. - когато не може да си кара колата. Тогава се разправя. Иначе - глобите и без това никой не ги събира.Извън темата - видях, че караш Темпра 1.8, която си описал като 108 к.с. Аз карам 2.0, която се води 113 коня. Но има примерно 2.0, които са 109 коня и 1.8, които са 105 коня. Очевидно разликата между 2.0 109 коня и 1.8 108 коня е никаква и ми е интересно откъде идва това практическо равенство.Добри Божилов
www.komentari.com
Коментар
-
OFF TOPICИма няколко разновидности на двигателите, моят е 80 kW, които са точно 108,8 к.с.В някои каталози го дават 108, другаде 109, а тук: http://www.ele.tut.fi/~vvieri/tc/tclist.htmдаже са го дали като 110 к.с.По принцип в повечето каталози на ФИАТ Темпра точно моят двигател въобще не фигурира. Например тук (моят е 1990 г.): http://www.catalog.auto.ru/fiat/tempra/ Разгледай тези линкове и виж точно тези двигатели какви са.Получава се разлика например от наличието или липсата на катализатор (моята например е без, с катализатор е 105 к.с.), от вида на инжекционната система (моно инжекция, пълна инжекция - Магнетти Марелли или Бош) и т.н.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар