Ето какво се случи днес /рано сутринта/:Както винаги, колата може да не е идеално чиста, но си е редовно сервизирана - есента смених изцяло антифриза и т. н.Вчера и днес, като стегна големия студ, колата пали нормално - никакъв проблем, но първите няколко километра - никакво парно, двигателят загрява повече от нормалното за зимата, но парно - никакво. Вчера след тези първи 5-6 км излезе малко пушек, пара и парното тръгна, никакви проблеми. Днес, за разнообразие /явно е било по-студено през нощта/ точно на кръстовището на К. Величков и Сливница, се чу глухо ’бум’, цялото купе стана във вода, мп3-плейърът ми също, маркучите към парното в купето изпуснаха, всичко стана пара и пушек, а аз бързах за работа... Отидох до първата бензиностанция, която намерих, сложих допълнително антифриз, но при по-рязко натискане на газта, маркучът продължава да капе и довечера ще трябва да се боря по някакъв начин да го запушаЕстествено, най-големият ми проблем си остава водата в купето - кой знае какви чудеса ще трябва да извърша, за да я извадя...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дойде и моят ред да се оплача...
Collapse
X
-
Наистина и това е нещо.... Благодаря!Оказа се, че се е спукал радиатора на парното /в купето/. Имах доста работа през деня, а вечерта локвата в краката ми беше замръзнала....Обадих се тук-там и се оказа, че нов радиатор струва 85 лв. оборудван, а на старо има и за 30 лв.... Ето какво е неудобството на големия град - нямам нито един познат с гараж, където за час-два да сменя радиатора, а навън бели мечки се бият за родопски одеала - не ми се и мисли, че ще успея Ще се ходи на майстор и туй-то ....Alles in Ordnung
Коментар
-
Пич, не искам да те плаша... но това дето при по-рязко натискане на газта ти прокапва и избиват водни съединения ме навежда на мисълта за гарнитурка на главата на двигателя... Дано бъркам, но нека по-вещи колеги се изкажат... п.п.А имаш ли газова или си на бензин? Че ако имаш газова, може и мембранка на изпарителя да е...Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
-
Не, за радост, не е гарнитура на двигателя - радиаторът на парното е спукан, просто като дадеш повече газ помпата завърта по-бързо и съответно прокапва вътре повече - при двигателя не съм забелязал течове... Колата е на бензин, то с този двигател не знам дали ще има възможност за АГУ - мощността може да падне много, знам ли?Alles in Ordnung
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар