Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ланча Либра 2.4jtd VS ВАЗ 2101

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ланча Либра 2.4jtd VS ВАЗ 2101

    Я, какво стана вчера взе, че една Жигула си показа рогцата Та карам си аз по околовръстното зад една доооста стара Жигула. Като я гледам от зад ходи като куче, задницата и имаше около 40 сантиметра отклонение от геометрията. Беше олекотена поне с 30% поради ичезване на доста от ламарината причинени от комбинация на години + климатични условия Та тътри се тя с 30км/ч по околовръстното, пред нея няма никой, а в насрещното движение много коли колкото щеш. Аз примерно също така си се тътря зад нея на 3-та скорост с 1000 оборота. 5-6 пъти се изнасям на страни, за да погледна по-хубаво движението и евентуалната възможност да я изпреваря. Явно това не му се понрави на човека в последствие Та в един хубав момент виждам един промеждутък в насрещното движение няма много близо коли и имам възможността да я изпреваря. Съответно давам мигач и започвам да покачвам оборотите - 1050-1100-1150...., щот ме мързи да сменям на по-ниска предавка Та в този момент, когато наближавам Жигулата, вече изнесъл съм се в насрещното движение чувам невероятния звук от Жигулата, благодарение на липсата и на ауспухи, че човека явно няма да се даде и реши да ръчка жигата. Аз гледам в насрещното движение колите наближават и удрям педала до ламарината с надеждата да изпреваря. Двигателят ми почва да се помпа - вече е стигнал невероятните около 1250 оборота. Същевременно жгата все тъй оглушително почва да реве в двубоя. Усещам налягането в рейла ми расте - 500-600-700 атмосфери, стигам около 1400 оборота, но карбураторите на жигата все тъй мощно засмукват въздух и жадно излива бензин в колекторите. Аз вече нямащ повече място да натисна педала на газста гледам как взимам поредните 5-10-20 сантиметра приближавайки предницата на колата ми със задницата на жигата. Усещам 650-700 атмосфери, ГНП-то ми помпа гориво, инжекторите ми правят мощни експлозии в горивната камера, но все тъй жигата се държи на пътя и не дава да я изпреварва. Приближавам 1500 оборота, усещам вече момента в който реши и да се включи турбината ми и да ми помогне в желанието ми да изпреваря. Налягане, помпи, датчици и най-съвременните технологии си стиснаха ръцете да ми помогнат да изпреваря, давайки всичко от себе си, но все тъй жигата стои пред мен, а в насрещното движение колите все тъй наближаваха. Усещам турбината вече доволна от технологиите, осигуряващи и тъй желания от нея физико-химичен процес и започва да ми пълни двигателя с желания въздух. Усещам пружините на предното окачване как започват леко да се разтягат. Двигателя дал всичко от себе си и стигнал невероятните 1600 оборота, започва изведнъж да взима все повече от необходимото ми разстояние и това желано от мен изпреварване да свърши, нооо...... вече е късно. Прецених, че това изпреварване не е вече безопасно. Колите в насрещното движение се бяха приближили прекалено много. Освен да се предам и да да дам отново десен мигач, и да се прибера зад жигата, друго не направих Това беше реалната история, каквото се случи вчера вечерта.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    п.с. това BOSE не е активно окачване , а аудиосистема нали

    Коментар


      #3
      хахахах много страшно беше, направо се припотих, а ти как си се овладял в такава ситуация не знам.
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #4
        Историйката кърти, прочетох я на глас в офиса, разцепих се от смях, колегите също, колежката се разрева и излезе от стаята, шефа също я прочете и каза, че се занимаваме с глупости, намери ни работа за целия китайски народ, след 15 минути, още се смеем. Евала!

        Коментар


          #5
          Определено имаш талант за писател Що не си го побъркал този изгнил кошник незнам и аз Спъваш 2-ра, нафта до долу и край на филма
          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

          Коментар


            #6
            Пу да го...Знаех си аз, че не вървят пустите Либри, ама чак пък толкоз.Ама се набутах и аз Ама тя твоята е от най-слабите само 136 коня - заради това Моята е по-корава
            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

            Коментар

            Working...
            X