Я, какво стана вчера взе, че една Жигула си показа рогцата Та карам си аз по околовръстното зад една доооста стара Жигула. Като я гледам от зад ходи като куче, задницата и имаше около 40 сантиметра отклонение от геометрията. Беше олекотена поне с 30% поради ичезване на доста от ламарината причинени от комбинация на години + климатични условия Та тътри се тя с 30км/ч по околовръстното, пред нея няма никой, а в насрещното движение много коли колкото щеш. Аз примерно също така си се тътря зад нея на 3-та скорост с 1000 оборота. 5-6 пъти се изнасям на страни, за да погледна по-хубаво движението и евентуалната възможност да я изпреваря. Явно това не му се понрави на човека в последствие Та в един хубав момент виждам един промеждутък в насрещното движение няма много близо коли и имам възможността да я изпреваря. Съответно давам мигач и започвам да покачвам оборотите - 1050-1100-1150...., щот ме мързи да сменям на по-ниска предавка Та в този момент, когато наближавам Жигулата, вече изнесъл съм се в насрещното движение чувам невероятния звук от Жигулата, благодарение на липсата и на ауспухи, че човека явно няма да се даде и реши да ръчка жигата. Аз гледам в насрещното движение колите наближават и удрям педала до ламарината с надеждата да изпреваря. Двигателят ми почва да се помпа - вече е стигнал невероятните около 1250 оборота. Същевременно жгата все тъй оглушително почва да реве в двубоя. Усещам налягането в рейла ми расте - 500-600-700 атмосфери, стигам около 1400 оборота, но карбураторите на жигата все тъй мощно засмукват въздух и жадно излива бензин в колекторите. Аз вече нямащ повече място да натисна педала на газста гледам как взимам поредните 5-10-20 сантиметра приближавайки предницата на колата ми със задницата на жигата. Усещам 650-700 атмосфери, ГНП-то ми помпа гориво, инжекторите ми правят мощни експлозии в горивната камера, но все тъй жигата се държи на пътя и не дава да я изпреварва. Приближавам 1500 оборота, усещам вече момента в който реши и да се включи турбината ми и да ми помогне в желанието ми да изпреваря. Налягане, помпи, датчици и най-съвременните технологии си стиснаха ръцете да ми помогнат да изпреваря, давайки всичко от себе си, но все тъй жигата стои пред мен, а в насрещното движение колите все тъй наближаваха. Усещам турбината вече доволна от технологиите, осигуряващи и тъй желания от нея физико-химичен процес и започва да ми пълни двигателя с желания въздух. Усещам пружините на предното окачване как започват леко да се разтягат. Двигателя дал всичко от себе си и стигнал невероятните 1600 оборота, започва изведнъж да взима все повече от необходимото ми разстояние и това желано от мен изпреварване да свърши, нооо...... вече е късно. Прецених, че това изпреварване не е вече безопасно. Колите в насрещното движение се бяха приближили прекалено много. Освен да се предам и да да дам отново десен мигач, и да се прибера зад жигата, друго не направих Това беше реалната история, каквото се случи вчера вечерта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ланча Либра 2.4jtd VS ВАЗ 2101
Collapse
X
-
u_bo
-
mnpenchev
Историйката кърти, прочетох я на глас в офиса, разцепих се от смях, колегите също, колежката се разрева и излезе от стаята, шефа също я прочете и каза, че се занимаваме с глупости, намери ни работа за целия китайски народ, след 15 минути, още се смеем. Евала!
Коментар
-
Определено имаш талант за писател Що не си го побъркал този изгнил кошник незнам и аз Спъваш 2-ра, нафта до долу и край на филма"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар