Най важно е да случиш на майстор.Защо , защото преди месец ходих в един от най титулованите сервизи в този форум и какво стана Момчетата започнаха смяна на ангренажен ремък и превъртяха резбите на капака на ремъка , трябваше да го счупят за да сменят ремъка. Добре ама подходиха бих казал талибански с чупенето на капака на ремъка със щанга като упора им бяха ангренажните колела на валовете.Няма да изпадам в подробности какво напъване беше само ще ти кажа резултата . Преди десет дена скъсах ангренажен ремък само на 7500км. след смяна във великия сервиз.Ремонта не беше малък и ефтин излезе ми близо 1000лв. + допълнително за шлайф на блока и ремонта на главата Предпоставки за скъсване на ремъка са криви ангренажни колела на валовете , след замерване на биенето се оказа следния резултат . Биене на колело вал смукателни клапани 1.78мм. Биене на колело вал изпускателни клапани 1.23мм. Мисля че коментарите са излишни както казах по-горе упор на щангата с която чупеха капака бяха самите ангренажни колелета на валовете. Колегата който ми помагаше искрено ми препоръча същата марка ремък Дайко така странно се беше износил преди да се скъса направо ужас , обаче издръжлив цели 7500км. е изкарал на тези вибрации Не съм и не смятам да се обаждам в сервиза за рекламация , аз съм си виновен тогава бях в болнични със счупена ръка и реших да закарам колата колеги да я правят но това е за първи и последен път, аз самия съм професионален механик с няколко специализации в Германия Яд ме е как не изчаках да ми свалят гипса и аз да си я направя смяната. Дано друг колега да няма същия проблем че горещо препоръчвах сервиза..... Както и да е колата е в отлично здраве , двигателя мърка и гарантирам че ще работи отлично голям пробег от километри.Айде със здраве :D И внимавайте със сервизите това че вашата кола е сполучливо ремонтирана в определен сервиз не означава че на следващата кола няма да се изложи майстора
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ангренажна история
Collapse
X
-
Нещо не разбрах каква е точно колата но в случая няма значение...Както във всяка област, вероятността да попаднеш на немарливост и безотговорност ме е малка.Особено в сервизната дейност, която на практика не подлежи на никакъв контрол - абсолютно всеки може да хване едно гедоре и да се обяви за "сервиз".И предвид на ужасяващо нарастващия ни автопарк ( то джурасик парк по-скоро ), вероятността да се попадне на подобни каруцарски изпълнения прогресивно нараства...Специално за ангренажа от известно време, както и всичко, което ми е по силите си го сменям сам.В случая - Gates + SKF.Лошото е, че ако погледнем на всички неща по този начин, няма да остане време да правим пари.А и ще станем прекалено широки специалисти Но на мен лично омазването около колата ми е прастара слабост и от нея не се отказвам.Та ако ще и под Бентли да лежаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Само не разбрах кой е сервиза? Нали за това е форума да знаем къде за какво става въпрос и да сме информирани. Защо само когато сме доволни казваме къде е това, а когато не сме мълчим. Така няма да си вземат поука във въпросния сервиз. И аз съм супер разочарован от един мнооого прехвален във форума сервиз, но кой е той съм споменавал в две теми.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
style34 написа:Само не разбрах кой е сервиза? Нали за това е форума да знаем къде за какво става въпрос и да сме информирани. Защо само когато сме доволни казваме къде е това, а когато не сме мълчим. Така няма да си вземат поука във въпросния сервиз. И аз съм супер разочарован от един мнооого прехвален във форума сервиз, но кой е той съм споменавал в две теми.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар