Най важно е да случиш на майстор.Защо , защото преди месец ходих в един от най титулованите сервизи в този форум и какво стана
Момчетата започнаха смяна на ангренажен ремък и превъртяха резбите на капака на ремъка , трябваше да го счупят за да сменят ремъка. Добре ама подходиха бих казал талибански с чупенето на капака на ремъка със щанга като упора им бяха ангренажните колела на валовете.Няма да изпадам в подробности какво напъване беше само ще ти кажа резултата . Преди десет дена скъсах ангренажен ремък само на 7500км. след смяна
във великия сервиз.Ремонта не беше малък и ефтин излезе ми близо 1000лв. + допълнително за шлайф на блока и ремонта на главата
Предпоставки за скъсване на ремъка са криви ангренажни колела на валовете , след замерване на биенето се оказа следния резултат . Биене на колело вал смукателни клапани 1.78мм. Биене на колело вал изпускателни клапани 1.23мм. Мисля че коментарите са излишни
както казах по-горе упор на щангата с която чупеха капака бяха самите ангренажни колелета на валовете. Колегата който ми помагаше искрено ми препоръча същата марка ремък Дайко така странно се беше износил преди да се скъса направо ужас , обаче издръжлив цели 7500км. е изкарал на тези вибрации
Не съм и не смятам да се обаждам в сервиза за рекламация , аз съм си виновен тогава бях в болнични със счупена ръка и реших да закарам колата колеги да я правят но това е за първи и последен път, аз самия съм професионален механик с няколко специализации в Германия Яд ме е как не изчаках да ми свалят гипса и аз да си я направя смяната. Дано друг колега да няма същия проблем че горещо препоръчвах сервиза.....
Както и да е колата е в отлично здраве , двигателя мърка и гарантирам че ще работи отлично голям пробег от километри.Айде със здраве :D И внимавайте със сервизите това че вашата кола е сполучливо ремонтирана в определен сервиз не означава че на следващата кола няма да се изложи майстора







Коментар