Преди 3 месеца реших че е време да карам нова кола и след кратко колебание се спрях на новото Браво. Ходих, гледах, избирах и на 25-ти април разтреперан подкарах този чудесен автомобил. Всичко мина гладко, в срок и без засечки. Преди 2 седмици един колега леко закачи предния ми калник...Е случва се, ходихме по застрахователи, огледи, ходих и до Ауто Италия и се разбрахме на 1-ви септември колата да влиза в сервиза им за смяна на калник. Записаха си хората номера, vin-ове, телефони и толкова. Почнах да чакам да стане 1-ви септември. Но още на следващия ден телефона ми звъни, учтив господин ми съобщава че колата ми е готова, да ходя да си я взимам! След кратко недоумение го уверявам че колата ми е пред блока и тепърва ще влиза в сервиза. Както и да е, стават грешки, господина се извини и толкова. Продължавам да чакам 1-ви септември.Но на следващия ден... - любезния господин пак звъни, търси ме по име (да не стане пак грешка), уверява се че говори с мен и облекчено ми съобщава, че Доблото-ми, което било в сервиза за незнамкаквоси, е готово и мога да си го отнасям. Развеселен му благодаря, и го моля да звънне на истинския собственик, защото аз Добло нямам. Човека пак се извини и реши че софтуера, с който работят му прави номера и според въпросния софтуер собственик на това Добло съм аз. Преживях го. И така вече 2 седмици - "Ало, здравейте, Пунтото ви е готово", "Добър ден, колата ви е ремонтирана", "Кога е удобно да обсъдим еди какво си...". Забавлявах се. Днес обаче от собственик на всякакви Фиати ме повишиха на служител на Ауто Италия. След като ме уведомиха, че още 2 от колите ми са готови, ми звъннаха ми от голяма спедиторска фирма да ми съобщят, че частите вече са в София и искат информация къде точно да ги доставят, защото на адреса "Хан Кубрат" 8 няма нищо, което да прилича на Ауто Италия. Без да се замисля ги насочих към офиса до летището, (с уговорката че все пак тази информация може и да не е вярна, защото съм обикновен клиент), още повече живея на ул.Хан Кубрат и там със сигурност няма Ауто Италия. Два часа по-късно, когато разбрах че Фиориното ми е готово, се информирах дали частите са пристигнали на летището, но човека не можа да ми отговори, защото с това се занимавал друг отдел. Ако наистина софтуера им е решил че съм собственик на всички автомобили, влизащи в сервиза им, смятам да изчакам обаждане за някое Браво, да си го получа и да го подаря на гаджето.Толкова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как станах служител на Ауто Италия (неволно).
Collapse
X
-
Приятелю да беше ходил всеки път като ти звъннат да си вземеш колите,така за кратко време не подарък щеше да правиш ами цяла автокъща щеше да откриеш. :D Шегата на страна ама толкова много фиати да се нуждаят от ремонт...,че само на тебе да ти звънят няколко пъти,явно традицята за някои производители все още е това което беше
Коментар
-
Като гледам какво е в сервиза на Пежо..., Фиатите направо не се трошат. Имаме над 50 служебни пежа, всички под 10 000 км, а вече имаме счупени турбини, скоростни кутии, съединители, скапани компютри, криви спирачни дискове, за окачването да не говорим. А и не всяка кола влиза в сервиз заради проблем - гаранционните (и не само) влизат за обслужване.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Сладка историйка и защо сега пред нас се правиш, че нямаш 20 автомобила. Ясно е на всички, че си най-богатия... Ако не искаш колите да си ги паркираш на Хан Кубрат, аз и няколко колеги ще те освободим от товара за няколко-стотин лева. Сега поне предполагам, че си известен... Дано не те търсят за пари!SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor
Коментар
-
Неуместен сарказъм - за мен историята е забавна (засега), не ми харесва единствено че Ауто Италия вече втора седмица не могат да справят с някаква счупена таблица в базата си и моя телефон излиза навсякъде из програмите им, което говори зле за админите им. Сега описвам комична ситуация, но като техен клиент не се радвам особенно - подобни проблеми могат да имат много неприятни последици за иначе добре уредената фирма и клиентите и, естествено. Шегата с взимането на Бравото предполагам всички са я схванали, ако не - ще напиша по-семпъл пост, насочен към по-праволинейната част от посетителите на този форум.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Колата излезе благополучно от сервиза и за последните 2 седмици единственото позвъняване беше за нея. Явно са си решили проблема и историята приключи.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
venioid написа:Колата излезе благополучно от сервиза и за последните 2 седмици единственото позвъняване беше за нея. Явно са си решили проблема и историята приключи.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
u_bo
Nino написа:venioid написа:Колата излезе благополучно от сервиза и за последните 2 седмици единственото позвъняване беше за нея. Явно са си решили проблема и историята приключи.
Коментар
-
u_bo
Nino написа:220 лв. смяна на масло, ELF 5W/30, маслен филтър, въздушен филтър, филтър на климатик.Immortal написа:...Само за справка: Обслужване на Опел Корса с двигател 1.3 CDTi (т.е. 1.3 multijet) - 180 лв, труд не се плаща; Обслужване на Линея с двигател 1.3 multijet - 500 лв, вкл. труда.....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар