Преди 3 месеца реших че е време да карам нова кола и след кратко колебание се спрях на новото Браво. Ходих, гледах, избирах и на 25-ти април разтреперан подкарах този чудесен автомобил. Всичко мина гладко, в срок и без засечки. Преди 2 седмици един колега леко закачи предния ми калник...Е случва се, ходихме по застрахователи, огледи, ходих и до Ауто Италия и се разбрахме на 1-ви септември колата да влиза в сервиза им за смяна на калник. Записаха си хората номера, vin-ове, телефони и толкова. Почнах да чакам да стане 1-ви септември. Но още на следващия ден телефона ми звъни, учтив господин ми съобщава че колата ми е готова, да ходя да си я взимам! След кратко недоумение го уверявам че колата ми е пред блока и тепърва ще влиза в сервиза. Както и да е, стават грешки, господина се извини и толкова. Продължавам да чакам 1-ви септември.Но на следващия ден... - любезния господин пак звъни, търси ме по име (да не стане пак грешка
), уверява се че говори с мен и облекчено ми съобщава, че Доблото-ми, което било в сервиза за незнамкаквоси, е готово и мога да си го отнасям. Развеселен му благодаря, и го моля да звънне на истинския собственик, защото аз Добло нямам. Човека пак се извини и реши че софтуера, с който работят му прави номера и според въпросния софтуер собственик на това Добло съм аз. Преживях го. И така вече 2 седмици - "Ало, здравейте, Пунтото ви е готово", "Добър ден, колата ви е ремонтирана", "Кога е удобно да обсъдим еди какво си...". Забавлявах се. Днес обаче от собственик на всякакви Фиати ме повишиха на служител на Ауто Италия. След като ме уведомиха, че още 2 от колите ми са готови, ми звъннаха ми от голяма спедиторска фирма да ми съобщят, че частите вече са в София и искат информация къде точно да ги доставят, защото на адреса "Хан Кубрат" 8 няма нищо, което да прилича на Ауто Италия. Без да се замисля ги насочих към офиса до летището, (с уговорката че все пак тази информация може и да не е вярна, защото съм обикновен клиент), още повече живея на ул.Хан Кубрат и там със сигурност няма Ауто Италия. Два часа по-късно, когато разбрах че Фиориното ми е готово, се информирах дали частите са пристигнали на летището, но човека не можа да ми отговори, защото с това се занимавал друг отдел
. Ако наистина софтуера им е решил че съм собственик на всички автомобили, влизащи в сервиза им, смятам да изчакам обаждане за някое Браво, да си го получа и да го подаря на гаджето.Толкова.


Коментар