Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Внимавайте с фаровете за мъгла(халогените)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А бакшишите които са си накичили жълтите кошници с неонови лампички и тем подобни лампички? Тях какво ги правят?! "Взимат" ти погледа нощно време...
    1997 Brava 1.6, 16V

    Коментар


      #17
      Като заговорихме за бакшиши по кои закон те се движат в града без колани а на мен такъв акт ми натресоха в центъра на Търново едва ли ще има голяма разлика да се треснесх с 20-30 км/ч с колан и без колан най много да си счупиш предното стъкло с глава ако си без колан

      Коментар


        #18
        stenli написа:
        Като заговорихме за бакшиши по кои закон те се движат в града без колани а на мен такъв акт ми натресоха в центъра на Търново едва ли ще има голяма разлика да се треснесх с 20-30 км/ч с колан и без колан най много да си счупиш предното стъкло с глава ако си без колан
        Ето... точно кова и мен много ме е яд. В града полза от колан няма! Куките много добре знаят това обаче нарочно се заяждат и им прави кеф да ти направят мръсно. И защо куките и таксистите могат да карат без колан а останалите немогат? Богопомазани ли са... какви са? Това е недвусмислица на ЗДП и маймуните в парламента. Куката вместо да е на страната на народа... тя го ебава още повече. Кой и с какво застрашавам аз като съм без колан в града? Е.... айде че ми се наредиха едни на езика за тия кукенца мамини.............

        Коментар


          #19
          Вечния спор за коланите...Бе полезни са да ви кажа даже и в града, щото при скорост 40 км/ч ако се ударите челно (или ви ударят челно) с още 40 км/ч, сумарната скорост е 80 км/ч. Аз обаче съм стигнал дотам, че като сляза да си отворя вратите на гаража, и после като се кача в колата да я вкарвам в гаража пак си запасвам колана, което вече е глупаво. Но ми е станало навик. Както понякога без да се усетя давам мигач, ако има остър завой, без да има кръстовище. :P

          Коментар


            #20
            The Secret Lover написа:
            stenli написа:
            Като заговорихме за бакшиши по кои закон те се движат в града без колани а на мен такъв акт ми натресоха в центъра на Търново едва ли ще има голяма разлика да се треснесх с 20-30 км/ч с колан и без колан най много да си счупиш предното стъкло с глава ако си без колан
            Ето... точно кова и мен много ме е яд. В града полза от колан няма! Куките много добре знаят това обаче нарочно се заяждат и им прави кеф да ти направят мръсно. И защо куките и таксистите могат да карат без колан а останалите немогат? Богопомазани ли са... какви са? Това е недвусмислица на ЗДП и маймуните в парламента. Куката вместо да е на страната на народа... тя го ебава още повече. Кой и с какво застрашавам аз като съм без колан в града? Е.... айде че ми се наредиха едни на езика за тия кукенца мамини.............
            нещо не е така да ти кажа. явно става въпрос за търново, но със сигурност и там има места , където да караш с 90 и ако се треснеш с 90 оле-мале. в софия, по цариградско шосе е 80 ограничението, често дори и да не искаш се налага да караш с 100, моментно и 120 за да се престроиш без да засечеш, за да се наместиш в лента без дупки и т.н. и ако тогава се треснеш то си е все едно си на извънградско
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              The Secret Lover написа:
              Куката вместо да е на страната на народа... тя го ебава още повече.
              Тук се сещам какво пише на полицейските автомобили в Щатите:"To protect and to serve"Това деяние обаче е непознато за нашите пазители на закона...
              1997 Brava 1.6, 16V

              Коментар


                #22
                Ами относно коланите за бакшишите съм съгласен че не е правилно да се движат без тях,но това са го измислили умните ни глави в парламента все пак ние всички сме длъжни да се съобразяваме с това което решават независимо дали ни харесва или не.За полицията може да се поспори по този въпрос,защото все пак полицая изпада в такива ситуаций някой път че бързата реакция може да спаси не само неговия а и може би вашия живот. Но това е доста сложен въпрос и мисля че няма смисъл да се влиза в спорове.А относно коланите в градски условия мисля че трябва да се слагат задължително и така е в цивилизованите държави,то е въпрос на автомобилна култура да не говорим че от това зависи вашия живот.Но както винаги ние Българите сме по умни от другите и затова сме на тоя хал,по същия начин стои и въпроса с полицията и политиката,абе изобщо ние сме най добрите ама само ние си знаем за това.
                FIAT Coupe

                Коментар


                  #23
                  от халогени та на колани.аз също карам постоянно с вкл халогени.наистина късите на бравото са слаби.а за коланите съм съгласен че трябва да се ползват.аз примерно ако не съм сложил колан не се чувствам комфортно, нещо ми липсва.така започнах да шофирам и се радвам че е така.а иначе за бакшишите, понеже са постоянно в движение и целта е да не ги затормозява(както и вас ви затормозява), все пак возят пътници.това им е работата.нямам възражение за това.но за халогените съм сигурен че е по-добре с тях.мен не ми пречат тези от насрещното които са с халогени...

                  Коментар


                    #24
                    Аз пък от една година се съдя със КАТ, заради един знак "Влизането забранено". Знака беше на един кол от строеж на 1.30 метра височина, и ми написаха акт 30лв. и 4 точки. А има наредба №18 в която пише точно знаците на каква височина се поставят каква минимална видимост трябва да се осигури в населени места и т.н. Но катаджиите съответо не са и чували за такава наребда. Най-интересното е че като обжалвах след една седмица е имало комисия по моята жалба има и костативни протоколи, знака е сменен с чисто нов . . . обаче за мен опрощение няма. Обжалвах и в съда и пак нищо . "Да съм го видял нали не бил на земята" - изказване на един от катаджиите в съда.Съдията отсъди в полза на КАТ. Сега обжалвам пък във Областния съд ей така за идеята нали сме уж правова държава. Така че оглеждайте канавките докато пътувате може да има някой знак там.
                    Fiat Coupe 2.0 16v Cadamuro, Fiat Stilo

                    Коментар


                      #25
                      Колеги,ако фаровете на БРАВОТО са толкова слаби,за колкото се оплаквате,то мисля,че колите ВИ трябва да се спрат от движение поради неизправни светлини Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 ОСвен това едва ли на една жигула фаровете са по-силни.Още повече щом в ЕС е разрешено движението на тези автомобили то със сигурност светлините са достатъчно силни!Полицайте са напълно прави да глобяват.Не мисля,че ако някой от вас се фрасне някъде заради заслепяване от силна светлина ще бъде все още на същото мнение за светлините!Погледнете въпроса от тази гледна точка,а не от позицията на гъзарията и да псуваме полицайте,когато си вършат работата!
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #26
                        Какво значи заслепяане??? Халогените са насочени надолу към пътя. Точно това е и идеята им. Като има мъгла да не светят на височината на погледа, защото ще те заслепят теб самия, а да осветяват пътя на близко разстояние. в такъв случай халогените НЕ могат да заслепят отсрещния. Точно и аз за това ги използвам, защото има част от пътя, която не се осветява от фаровете. А за България си е необходимо да се вижда пътя на близко азстояние, защото има адски много дупки. Като спомена ЕС, аз карам от година и половина в ЕС и винаги съм с включени халогени не заради дупките, а защото предпочитам да виждам какво има точно пред колата. Спирали са ме, но никога не са и споменавали за халогените нещо...
                        FIAT BRAVO 1.6 16V

                        Коментар


                          #27
                          Колега халогените заслепяват. Колкото и надолу да са насочени просто са толкоз силни че тормози окото. Като се лепне някой зад теб с къси и халогени .. все едно кара на дълги. А па да не говориме че има и такива малоумници на дълги и халогени дето карат зад теб. В закона си го пише точно и ясно. Допълнителни фарове за мъгла се използват при намаледна видимост. И сега всички реввате в един глас .. слаби са ми късите и нищо не виждам. Да ама закона пояснява какво значи намалена видимост. (Под 50 м,силен дъжд,снеговалеж и т.н.). А тва че 99% използват халогените не по предназначение и им коват актовете си е техен проблем. Все пак трябва да има малко колегиалност на пътя. Умрем като ми се залепи некое дупе набор 85 с колата на тати и пуснал ГАБАРИТИ (сигурно за тях казвате че са ви слаби, а не късите) и халогени. И е турбо селянин с прашки. Е на такъв па се радвам като му пишат. А по въпроса с коланите за бакшишите отговора е съвсем друг. По едно време бяха зачестили нападенията над таксиметрови шофиори. И затова се промени закона. Защото като му каже бай мангал дай парите с опрян нож в гърлото да мое да скубне през вратата без да си откопчава колана

                          Коментар


                            #28
                            а защо казавате че халогените са гъзария? те в България са си необходимост с тези дупки за мен всяка вечер карана без халогени е равносилна на по 25лв. на джанта!The_Wicker_Man за първи път чувам някой да се оплаква че го заслепяват фаровете за мъгла, но може и да си прав!
                            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                            Коментар


                              #29
                              Mitko написа:
                              toko написа:
                              а защо казавате че халогените са гъзария? те в България са си необходимост с тези дупки за мен всяка вечер карана без халогени е равносилна на по 25лв. на джанта!The_Wicker_Man за първи път чувам някой да се оплаква че го заслепяват фаровете за мъгла, но може и да си прав!
                              Мен предни не ме заслепяват, но много мразя пред мен да се движи някой с включена задна допълнителна светлина за мъгла. Това ярко червено направо ме влудява.
                              Тука съм на сто процента с тебе!Как след като може да се глобява заради халогени които заслепяват би следвало да се проконтролира отвратително силната червена светлина?Има много "играчи" които ако не включат въпросната светлина немогат да "сменят скоростите" и да карат!Как КАТ се отнася към това?Мисля че нищо не могат да направят!

                              Коментар


                                #30
                                Абе заслепяват си халогените и то супер много. Просто светлината им е доста по силна и дори като гледат надолу, пак си заслепяват. Особено на по-новите коли направо пържат очите Аз нямам халогени, но дори и да имам никога не бих ги пускал освен ако няма мъгла.

                                Коментар

                                Working...
                                X