Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И новите коли се чупят

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И новите коли се чупят

    Колата е Фиат Добло на 15 600 км. купено от Аутоиталия. Преди 600 км. ходих да му сменям масло и филтри в сервиза(защото е в гаранция 470 лв.)Та сега ще се връщам пак там. Не знам дали нещо са направили майсторите или му е дошло времето. Проблема е следният При навъртане на пълен десен волан се чува сташно чукане и пукане. Като отворя капака не се вижда нищо. Днес в 11:00 ч. имам записан час да видя какво ще кажат.
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    #2
    470 лв. за дизел ли е това?По твоя въпрос, не че съм голям разбирач, но 99% е нещо много дребно, което може да ти го наместят даже и с ръка, освен ако не го прави и на място като завъртиш от край до край, защото тогава вече сигурно е нещо друго.Като го оправят напиши какво е било.

    Коментар


      #3
      сега си идвам от сервиза. Много интересно се получи. Точно преди сервиза се оправи всичко, няма чукане тропане и т.н. Гледаха я в сервиза и не можаха да открият нищо. Само за прегледа от 5-10 мин. ми взеха 13 лв.и ми биха шута да си ходя.
      И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

      Коментар


        #4
        Моя скромен опит с Фиатите е точно такъв. Появява се нещо дребно, което потропва и или се оправя само или се намества на ръка. При мойто Гранде и при служебните Добла се случвало.

        Коментар


          #5
          как така взимат пари за такова нещо?или може би е така, защото не са открили проблем
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Ами не знам. Като вкараха колата я качиха на подемника и гледаха нещо от долу и си я свалиха. Даже и капака не отвориха. Повредата може сигурно да се намери, ама трябва да се погледне по-обстойно. Някой имал ли е подобен проблем?
            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

            Коментар


              #7
              470лв за масло и филтри????????Какво са сменили точно и на каква цена са го хванали?Тази цена е почти нереална.Освен ако труда, не си го хващат по 300лв на час и да са се мотали.Колеги, я кажете, това гаранционно обслужване (смяна на масло) въобще работата плаща ли се? Според мен в гаранционния период би било редно да не се заплаща.В крайна сметка смяна на масло в най тъпия сервиз е до 10лв.Ти си отишъл, изсипал си им буквално от порядъка на 20~50 хиляди лева и накрая да искат 10лв за смяна на масло
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                BO написа:
                Колеги, я кажете, това гаранционно обслужване (смяна на масло) въобще работата плаща ли се? Според мен в гаранционния период би било редно да не се заплаща.В крайна сметка смяна на масло в най тъпия сервиз е до 10лв.Ти си отишъл, изсипал си им буквално от порядъка на 20~50 хиляди лева и накрая да искат 10лв за смяна на масло
                плаща сеима и промоции понякога, примерно безплатно обслужване за 100 000 км (тогава и маслото е без пари, както и други консумативи)но иначе - плащаш :D
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  Значи по 18 лв. е литър масло(5 л.)Горивен филтър 148 лв. .........Другите неща не мога да си ги спомня
                  И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                  Коментар


                    #10
                    sev написа:
                    ... примерно безплатно обслужване за 100 000 км (тогава и маслото е без пари, както и други консумативи)но иначе - плащаш :D
                    Да бе - къде го има това

                    Коментар


                      #11
                      Първи смени на консумативи за:Дачията - 112 лв за масло, филтър, труд, семеринги някакви на масленият филтър и въздушен филтърАвео -то - 155 лв. за същото без семерингитеЛинеа-та още не съм ходил, но ми казаха към 180 лв.

                      Коментар


                        #12
                        В сервиза на Мерседес ще ти вземат 96 лв. за литър масло... Абе 1000лв. за първо обслужване (масло и филтри) не ти мърдат. :D
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #13
                          При Форд е около 200-220 лв. обслужването и е от 15000 до 25000 в зависимост от модела. Ако сравняваме Добло и Торнео Кънект - Кънетае на 25000км дизела и е 210-220 лв. Дачия Логан 15.dci на 10 000км 140 лв., ако искаш! ******** ЕВТИНОТО СИ Е ЕВТИНО!!! Хидравликата твърва, пълна кошница като Рено Канго от 90-те, ама пак всеки си решава.Модериран пост!Модераторски екип на fiat-bg.org
                          Bravo 2.0 20V
                          Tipo 2.0 16V SediciValvole

                          Коментар


                            #14
                            MartoModev написа:
                            Значи по 18лв. е литър масло(5 л.)Горивен филтър 148 лв. .........Другите неща не мога да си ги спомня
                            Да де, ама до 470 остават още мноооогоооо....
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              BO написа:
                              MartoModev написа:
                              Значи по 18лв.е литър масло(5лт)Готивен филтър 148лв..........Другите неща не мога да си ги спомня
                              Да де, ама до 470 остават още мноооогоооо....
                              Значи още маслен, въздушен, поленов филтър, за работа. И така. Ако все пак някой не вярва нека се обади в Аутоиталия и да попита
                              И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                              Коментар

                              Working...
                              X