Абсолютно невярно !Във фирмата имаме две фиести 1.3 бензин и фокус 2007 г. 1.8д. За обслужване на фиестите са ни вземали от 260 до 330 лв. А фокуса=380 лв.изтрих дублиращото се мнениемодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И новите коли се чупят
Collapse
X
-
BULLDOG написа:При Форд е около 200-220лв обслужването и е от 15000 до 25000 в зависимост от модела.quote]Абсолютно невярно !Във фирмата имаме две фиести 1.3 бензин и фокус 2007 г. 1.8д. За обслужване на фиестите са ни вземали от 260 до 330 лв. А фокуса=380 лв.изтрих дублиращото се мнениемодераторски екип на fiat-bg.orgBravo 2.0 20V
Tipo 2.0 16V SediciValvole
Коментар
-
vital написа:sev написа:vital написа:sev написа:... примерно безплатно обслужване за 100 000 км (тогава и маслото е без пари, както и други консумативи)но иначе - плащаш :D- къде го има това
Коментар
-
[quote="BULLDOG"]BULLDOG написа:При Форд е около 200-220лв обслужването и е от 15000 до 25000 в зависимост от модела.Луд ли си бе?Имам фактури за всичко,а ти? да не говорим че интервала на обслужване на Фиеста-та е един на Фокуса друг на Кънекта съвсем трети и това е според МОТО ПФОЕ не според мен.Явно само си чул във фирмата неща,а не си навътреОтносно въпросите: 1-Не съм луд. 2-Разбира се,имам фактури 3-Интервалът на сервизно обслужване на ФИЕСТА 1,3 и ФОКУС 1,8тдци е 20000км или една календарна година. 4-Не знам какво съм чул и не знам колко съм навътре, но ще ти разкажа за ФОКУСА, защото изтъкваш колко са добри, а пък фиат, кви са кочини. През март ’07 го взехме от Мото Пфое
-Focus 1.8TDCI-115 кс -цъкахме, радвахме му се, автомивка три пъти седмично, абе кеф голям. За четири месеца му направихме 20000 км. без никви проблеми. Влезе си за обслужване-ок 380 лв., както казах и след 1000 км. двигателя даде фира. Закарахме го в сервиза и си го взехме след близо четири месеца.
Длъжен съм да кажа, че през тези месеци всеки понеделник бях там и ми се казваше как се работи по колата. Равносметката е сменени турбина, два ЕГР-а, тръбопроводи на турбо, два пъти преинсталиране на софтуер и др. Да кажа, че два пъти взимахме колата и я връщахме, защото тресеше като vw polo tdi и пушеше като икарус. Сега слава богу сега всичко е наред като изключим разхода от 11/100 градско, ама както се казва това са бели кахъри :D Та извода е ,че великите немски машини се различават от италианките само по това, че дизайна им е кофти, нали
Коментар
-
Re: И новите коли се чупят
MartoModev написа:Колата е Фиат Добло на 15 600 км. купено от Аутоиталия. Преди 600 км. ходих да му сменям масло и филтри в сервиза(защото е в гаранция 470 лв.)...Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар