Stilo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За любителите на ненормално малката дистанция
Collapse
X
-
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
Ебаси, тук и пистолети извадихте! Стило, моите уважения, ама от Витиня до Долни Богоров толкова ли не намери един участък да се прибереш за малко в дясно и да пуснеш Ауди-то? Не се опитвам да го оправдавам, много е неприятно някой да ти се лепне за задната броня, но ситуации има всякакви, човека може да е имал причина да бърза, освен това може да е бил пиян, друсан, за какво е този инат? Двамата сте си скъсали нервите взаимно.
Коментар
-
tomny написа:Ебаси, тук и пистолети извадихте! Стило, моите уважения, ама от Витиня до Долни Богоров толкова ли не намери един участък да се прибереш за малко в дясно и да пуснеш Ауди-то? Не се опитвам да го оправдавам, много е неприятно някой да ти се лепне за задната броня, но ситуации има всякакви, човека може да е имал причина да бърза, освен това може да е бил пиян, друсан, за какво е този инат? Двамата сте си скъсали нервите взаимно.
Коментар
-
Може да не е станало ясно, но първият път ме настига на баира преди последния тунел на Витиня (там дръпнах и той изостана доста), въобще не се виждаше в продължение на 15-20 км. та чак до Долни Богров. Да не мислиш че съм карал само в лява лента. Но в Долни Богров си има ограничение от 60 км/ч и идва отзад и се лепва повторно и не да ми светка, че баба му умира на задната седалка, а се натиска на 50 сантиметра от багажника ми. А отдясно пак си е плътна колона от коли и всичките се движим с 60км/ч. Докато не минах табелката на край на Долни Богров, където се освободи платното и се прибрах. И тоя идва да ме засича ... Оттам е проблема. Аз през цялото време съм си спазвал правилата и не съм провокирал никой просто защото съм такъв човек. Но агресия в шофирането като неговата не бях виждал и се издразних страшно.
Коментар
-
Разбрах те. В такъв случай е много неприятно, а и никой от колоната няма да ти отвори място. Случвало се е никой да предприеме рисковано изпреварване в насрещното и ако се появи кола отсреща никой не му прави път, а като че ли нарочно се сбутват още повече, за да те затруднят максимално. Или пък се засилва максимално, за да мине цялата колона и предната кола тръгне да му бяга или пък като намали и другия намалява. Просто е ужас.Затова гледам да спазвам това, което винаги ми казваха и инстриктура и баща ми: "Ако можеш да ги задминеш ги задминаваш максимилно бързо и дръпваш на възможно най-голяма дистанция или намаляваш и го оставяш да се отделечаъ колкото се може по-далече".
Коментар
-
тя темата стана с няколко теми, та да кажа и аз какво правя:1. за лепнатия зад мене - зависи какъв е пътя1.1 магистрала - настъпвам до край и като видя първото малко по-голямо разстояние в дясно първо давам десен мигач малко по-рано, този лепнатия зад мене почва леко да ускорява, прибирам се в дясно, натискам спирачка за момент, но този момент е достатъчен да ме изпревари (все пак е започнал ускорение преди още да се прибера) и като ме мине диркно свивам в ляво и се лепвам аз зад него (така с получава, но е без значение защото скороста му е по-висока от моята)1.2 извънградско - път с по една лента в посока и няма къде да се прибера, онзи е зад бронята ми и е невъзможно в този момент да ме изпревари, тогава просто пускам леко газта (вместо да натискам спирачката) колата почва да намалява скороста и онзи вижда как ме доближава до мене и бие спирачки. Повечето разбират и след това спазват дистанция. Някои не разбират и за втори път се лепват зад мене, тогава пускам газта изцяло, колата по-бързо намалява скороста и чак тогава този зад мене почва да спазва дистанция - този номер винаги действа 1.3 градско - пак същия номер с пускането на газта. Ако е булевард с 2-3 ленти в посока и мога да се прибера в дясно - не го правя, просто защото закона ми позволява да си перкам в тази лента и този зад мене пак се научава да спазва дистанция2. заплесите дето карат само в лявата лента на магистралата - обикновено ги изпреварвам от дясно, то просто няма друг начин да бъдат изпреварени, но не се нерва на тези случки3. за тези дето тръват да изпреварват при условие че ти вече изпреварваш3.1 магистрала - светкания, свиркания, намалявам зад тях и го чакам да изпревари. Но съм правил няколко простотии - газ от дясно през аварийната, или веднъж се случи на висока скорост да наближавам 2 камиона, от далече застанах в лявата лента с пуснат ляв мигач, но въпреки всичко 2-рия тръгна да изпреварва първия (зад мене имаше кола която се движеше на разстояние, но с мойта скорост). Избрах да изпреварвам от дясно през аварийната, но се сетих че 1-вия камион може да свие там зада ни освободи път. Забелязах че на 2-рия камион му трябва време за изпреварването и бавно набираше (беше баир) и настъпих газта и се мушнах между двамата, а колата зад мене намали защото вече нямаше място къде да се мушне. Но тези простотии вече не ги правя3.2 извънградско - винаги пускам този пред мене да почне да изпреварва. Ако пропусне една-две възможности, явно няма да изпреварва и на следващата възможност го изпреварвамAudi 1.8S златен талон
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар