Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За любителите на ненормално малката дистанция

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    //// написа:
    Tornado написа:
    //// написа:
    Аз пък имам един здрав теглич отзад... да видим дали радиатора му е по-здрав!
    А за тези тегличи бях писал веднъж колко ги мразя още когато бях обикновен участник пешеходец в движението.Как боли само ако се удариш докато минаваш покрай паркирана кола с теглич.
    От един месец съм махнал теглича. , но понякога и аз се "залепям" щото ако оставя разстояние между мен и предния все някой се опитва да ме притеснява и да се завира на м... си в п.... Съжалявам, че се изразих толкова грубо, но... налагало ми се е и аз да не спазвам необходимата дистанция. Убеден съм, че не съм само аз...
    Да го вкарат в закона за движение при неизползване на теглича да се демонтирва и в багажника.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Tornado написа:
      //// написа:
      Tornado написа:
      //// написа:
      Аз пък имам един здрав теглич отзад... да видим дали радиатора му е по-здрав!
      А за тези тегличи бях писал веднъж колко ги мразя още когато бях обикновен участник пешеходец в движението.Как боли само ако се удариш докато минаваш покрай паркирана кола с теглич.
      От един месец съм махнал теглича. , но понякога и аз се "залепям" щото ако оставя разстояние между мен и предния все някой се опитва да ме притеснява и да се завира на м... си в п.... Съжалявам, че се изразих толкова грубо, но... налагало ми се е и аз да не спазвам необходимата дистанция. Убеден съм, че не съм само аз...
      Да го вкарат в закона за движение при неизползване на теглича да се демонтирва и в багажника.
      Защо? С оглед на ситуацията по нашите пътища, той си е от първа необходимост... Докато карах Ладата, а тя имаше теглич ( никога не съм го използвал по предназначение), ми е помагал не еднократно. Последният път, един Пасат пробва да спре в него.... Резултат - откачена броня на Пасата и леко прибран теглич към моята....
      Настоящата - Ford Focus ST
      Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
      Франкенщайн - R.I.P.
      Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

      Коментар


        #18
        Абре обаче ако ти се натресе някой теглича те спасява....а иначе не се е лепил никой толкоз дълго зад мен от зор да ме мине все ги пускам,но съм и имал и възможност да го пусна.И туй с фаровете за мъгла отзад съм го ползвал както на италянките светят по 2 е мазало да караш зад такава кола направо ще му се иска да те прескочи някак А туй с тва който удари отзад е виновен си е туй неспазваш дистанция и несъобразена скорост...виж друго е тъпо да си караш в ограничението и да ти изкочи куче коза овца рязко пак ти си отнасяш акт-а
        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

        Коментар


          #19
          Запалените задни светлини за мъгла, както и халогените през деня се наказнат от ЗДП. Избягвам такива похвати, още повече при големи скорости. Знаеш ли кога ще пусна волана с една ръка, за да търся кое от всичките копчета вдясно беше това за габаритите за мъгла. Просто се издразних от наглостта на оня, защото то беше явно че няма къде да се прибирам в дясна лента.

          Коментар


            #20
            Наказват се, ако са включени постоянно. Аз ги пускам за момент, само за да си помисли задния, че натискам спирачки.Иначе на Темпрата са си на лостчето за мигачите, едно бутонче отстрани на лоста, супер удобно се натиска без да го търсиш...

            Коментар


              #21
              Re: За любителите на ненормално малката дистанция

              Преди години карах едно чудесно малко Иноченти, което имаше доста твърд педал на газта + малък луфт, т.е. спокойно можех да си отпусна крака на спирачката и да съм сигурен, че няма да спре, а в същото време стоповете да светнат Предполагам се сещате колко комплексари има по пътищата, които виждайки малка кола (а иночентито е изключително малка ) и решават да се отърват от някой друг комплекс стърчащ от огромната им кола хвърляйки ми се отзад при положение, че няма къде да се прибера (за градско каране става дума, не магистрала) натискайки ме, светкайки и т.н... та на няколко пъти на бул. България зад мен се чуваха спирачки Но го има и другия момент... ще се съгласите, че има не малко шофьори, които просто спят зад волана и изпреварват кола по 10 минути, задържайки лявата лента. За мен лично този тип шофьори са не по малко опасни от едни джигити с големи черни коли, ослепяващи бели фарове и летейки с 200 км.Преди няколко месеца се връщах от Ловеч и наближавах края на магистралата. Наближавах колона от около 3-4 коли движещи и се изнесох от достатъчно далече за да бъда забелязан (фаровете ми се включени по всяко време на денонощието, за което преди години кат са ме спирали да ми правят забележка) и малко преди началото на колоната един син мерцедес А клас се изнася пред мен карайки ме да бия спирачки на магистраталата. Препсувах културно, отдалечих се и го изчаках да изпревари. Е да ама чаках, чаках, чаках, цялото изпреварване на 4те коли отне около близо минута, минута и нещо, през което и двете коли боквално затваряме магистралата. Почнах да понервничвам леко, но нищо повече. Не обичам изпълненията с фаровете и залитането отзад. Най накрая тъпата А класа изпревари колите, при което с ужас видях, че не се прибира, а оставя в ляво явно искайки да изпревари нови 2 коли, които бяха на доста голямо разстояние. Малко позасилих колата, надявайки се да се прибере, видях че няма признаци за това и отпуснах. Прибрах се в дясно, движейки се със скоростта на мерцедеса, които държеше в ляво, след около известно време наближи колите, аз се изнесох в дясно и от разстояние почнах да изперварвам с него. Изпреварването както се сещате се протече с векове, но все пак приключи след което хубава синя А класа продължи да се движи с около 120-130 км в лявата лента при напълно празна дясна. Е тогава признавам избеснях. Засилих колата за да ме види (въпреки че както казах карам на фарове и шанса да не ме види е малък, но все пак имах на идея че макар и малка, все пак това е мерцедес и водача му по призумция се мисли за господар на пътя) , но нямаше реакция. Повторих упражнението още няколко пъти, но ефект няма. Накрая по най селския начин започнах да присветкам с дългите за да ме види. Ефект - нулев. За клаксон не можах да се прежаля. Накрая препсувах вече не толкова културно, погледнах хубаво в дясното огледало, върнах една предавка и го подминах от дясната лента. Когато се изравних погледнах с озверял поглед, що за тъпо говедо е зад волана, но уви... след като видях, погледа ми се избистри, а намръщената ми физиономия се захили до уши - въпросното тъпо говедо, се оказа една доста красива тъпа руса крава, забила поглед в задното огледало и... се гримираше. Скорих на газта и заминах напред къде развеселен, къде поуплашен.То малко стана приказки от хиляда и една нощ, но все пак идеята ми е - карайте в дясно (без да изпреварвате ) и използвайте лявата лента на магистралата с подготвена за това скорост и минимално пребиваване там. Знаете какви шофьори има, по-добре е ситуацията да се избегне навреме...

              Fiat Bravo T-Jet 120

              Коментар


                #22
                Такива залепящи се ги пускам напред да се трошат. Обикновено ги отпращам с ’ще се видим при следващото дърво’ мисъл в главата.

                Коментар


                  #23
                  Re: За любителите на ненормално малката дистанция

                  BolgAryan написа:
                  ...Но го има и другия момент... ще се съгласите, че има не малко шофьори, които просто спят зад волана и изпреварват кола по 10 минути, задържайки лявата лента. За мен лично този тип шофьори са не по малко опасни от едни джигити с големи черни коли, ослепяващи бели фарове и летейки с 200 км....
                  Напълно съм съгласен. Има шофьори, които излизат в последния момент от колоната и решават да изпреварват точно когато вече си започнал да изпреварваш като си дал мигач и вече минал половината колона. Та такива "индивиди" с 20+год автомобили започват едно изпреварване, което продължава, както каза колегата "с векове". В такива случаи не помагат нито къси, нито дълги поради простата причинана, че въпросните "индивиди" или не по глеждат или въобще нямат странични огледала. В такъв момент въобще не ме интересува дали е селско да натиснеш клаксона.Затова мисля, че трябва да се изпреварва с възможно по-голяма разлика в скоростите за да може изпреварването да стане максимално бързо и безопастно, а не да решип да задминаваш с 90 някой камион, който се движи с 80 и да "запушваш" пътя за всички останали.Например баща ми кара джип точно както е описан от колегата
                  BolgAryan написа:
                  големи черни коли, ослепяващи бели фарове и летейки с 200 км.
                  но когато кара така е максимално съсредоточен и въпреки, че кара с високи скорости винаха поглежда в огледалото дали не идва някой по-бърз.Относно мерцедесите от скоро съм шофьор, но отдавна се возя на дясната седалка и мисля, че по някога е по-добре да го задминеш отдясно отколкото да се ядосваш излишно и да създадеш предпоставка за ПТП.

                  Коментар


                    #24
                    За 10 мин. мога да измина около 25-28 км. Не съм срещал толкова дълъг автомобил по нашите ширини, ако ме разбираш какво искам да ти кажа!

                    Коментар


                      #25

                      Коментар


                        #26
                        Офф:Айде без квалификации към френските коли. Ако искаш може да ми покажеш колко вървиш Но че са идиоти с тези фарове за мъгла предни и задни - идиоти са. На мойта отзад са два и светят като стопове. Много често ги ползвам, когато спазвам ограниченията А 10 мин. са си 35 км. на магистралата
                        no pain no pain

                        Коментар


                          #27
                          Re: За любителите на ненормално малката дистанция

                          Коментар


                            #28

                            Коментар


                              #29
                              Най-ефективния начин е с леко натискане на спирачката, така че да светнат стоповете само. Оня както е на дистанция - спирачки! Друга възможност-както прави бащата-авариики и спирачки. При това положение няма как да не разбере. Само си вижте огледалата дали не приближават доста, щото моите приближават. Нулевото разстояние при мен е равно точно на 30 см зад колата. Пак е малко, естествено, но ако ви се вижда че е около метър, става към 2...
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                #30
                                Посъветвах се с адвокат - другия път жена ми снима с камерата. И повдигам обвинение за "Опит за убийство", защото подобно шофиране си е чист опит за убийство.

                                Коментар

                                Working...
                                X