Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

История в картинки или защо да не си купуваме въже от 5лв

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Теглича е сгъваем - като колчетата на палатка. Разглобява се на три секции, свързани помежду си с болтове. И си го държа в багажника, естествено.

    Коментар


      #17
      //// написа:
      Теглича е сгъваем - като колчетата на палатка. Разглобява се на три секции, свързани помежду си с болтове. И си го държа в багажника, естествено.
      Баси м...а!До къде стигнала техниката... Не бях чувал за такава шукарийка.Е, човек се учи докато мърда.Поне така казват
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #18
        //// написа:
        Теглича е сгъваем - като колчетата на палатка. Разглобява се на три секции, свързани помежду си с болтове. И си го държа в багажника, естествено.
        От къде го взе ? И за какви пари? Има ли някой не толкова дълги модели ?
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #19
          Намерих го случайно в едно долнопробно магазинче за автоаксесоари във Варна и както споменах - 40 лева. Теглича може да се изработи лесно - необходими са ъглошлайф, CO2 и дрелка (аз тогава много бързах да си прибера колата и нямах време да го правя, затова го купих директно). Принципно може да е дълъг по желание - няма проблеми. Нямам фотоапарат да го снимам, но ще помоля Феникс да го снима в неделя и да постне снимките. Наложи ми се да ме дърпат от Димитровград до Варна (350 км) с повреда в двигателя - демек без спирачки.

          Коментар


            #20
            Ами, колеги, за сега отлагам снимките, тъй като нямам възможност да ги направя!

            Коментар


              #21
              Късането на въжета е от неправилно теглене, според мен.Имам и стоманено, и еластично въже. Твърдо съм ЗА еластичното.Имах нещастието миналата седмица да теглим с Опела Темпрата от Ракитница (м/у Чирпан и Стара Загора) до Ямбол по междуселските пътища през Раднево (заради трафика по главния път). Не че съм голям майстор, или пък брат ми (който управляваше Темпрата), но през целия път (над 120 км) никъде нито сме скъсали въже, нито сме имали някакъв друг проблем. На места пътя беше ужасен, минават се 3 жп прелеза с по 3-4 коловоза, плюс на 2-3 места се пресича новостроящата се магистрала в участъка около Стара Загора...Важното е да няма резки опъвания или настъпване на въжето от тегленото МПС...П.С. Еластичното въже е от 7 лв. (стоманеното също, но на него му нямам доверие - да не скъсаме ухото на някоя от колите).

              Коментар


                #22
                Съжалявам за закъснението, но чак сега имах възможност да нафотам теглича. Ето снимки:
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  И още:
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #24
                    А ето къде си го държа - много ми е удобно под задната седалка:
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #25
                      Живка е номер 1!!!
                      Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                      Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                      Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                      BMW X3 3.0D Aut

                      Коментар


                        #26
                        Емо ми даде апарата днес да фотам наволя. Да не се налага да ви вадя от гьолищата с Живка и с тая сопа, дето е закачена на д-то й.

                        Коментар


                          #27
                          Къ?
                          Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                          Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                          Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                          BMW X3 3.0D Aut

                          Коментар

                          Working...
                          X