Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

История в картинки или защо да не си купуваме въже от 5лв

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    История в картинки или защо да не си купуваме въже от 5лв

    Едно добро затъване..Първи опит - дърпане на 1.5т кола с москвич назад, с въже от 5лв...една изхвърчала кука, скъсване на въжетоВтори опит - дърпане с москвич назад, с въже от 5лв дирекно завързано - скъсване на 2 местаТрети опит - дърпане с трактор, с въже като хората, не на скорост - леко помръдване на колатаЧетвърти опит - дърпане с газ назад и бутане - излезна.Никога не взимайте въже от 5лв и не се опитвайте с бутане да изкарате от дълбока кал кола с гуми 205/45/16.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    и другите снимки
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Май не е въжето виновно, а шофера - къде е пътя, къде кара)И в коловози никога не се стъпва с лека кола - гони се гумите да вървят по най-високата точка от пътя, защото задирането отдолу е гарантирано и колелата увисват... тогава ще те влачи трактор по корем

      Коментар


        #4
        Stilo написа:
        тогава ще те влачи трактор по корем
        То затова и въжето се е скъсало. А й ако колата се задвижваше със задните колела положението щеше да е друго. Добре, че бързо сте се оправили, но другия път по-внимателно.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Така е то, доскоро и аз мислех че имам въже в колата - беше около 10 мм. капрон.Ползвал съм го на няколко пъти и е/беше удобно - колкото и да нямаш опит с дърпане, не се усеща ударно придърпване при потегляне или по време на движение.Капрона е еластичен и обира всичко. На едно нощно връщане от Самоков обаче, след Пасарел един пич с E30-a изпуснал завой, завъртял бавареца няколко пъти, заоблил му релефа по каменната дига от лявата страна на пътя (няколко пъти) и оставил гумите някъде на парцали по камънаците.Тъжна картинка, било е красавец, червен комбак, клубни стикери, уплашена девойка...БМВ-то напряко на пътя върху остатъци от алуминивеи джанти, тъмно като в кучи г.з а с тея завои там ситуацията е леко страшна.Добре че беше намерил и поставил триъгълник момъка, или поне част от триъгълника та поне аз успях да намаля нормално и спрях също толкова нормално Събрахме се още няколко коли и рекохме да го избутаме - 5-6 човека. Няма помръдване това чудо, впило джанти в асфалта и не мърда.Сетих се аз за моето въже и май само аз имах. Закачихме бавареца за Баба темприера и скапаното въже взе да се разтяга, пука, опъна се като струна а бавареца като закован.Няколко пъти пробвах, хората се дръпнаха защото нещата взеха да отиват към скъсване но така и не свършихме работа.Куките дойдоха и аз ги оставих.След тази случка отидох в магазина, купих си 6мм стоманено въже, кука и скоби, направих му сапан от едната страна а от другата - чугунена кука и сега съм почти сигурен че имам въже на което мога да разчитам.Ама материалите по спомени бяха около или малко над 20лв. Та на тези неща обикновено се гледа много протоколно, но само до момента в който се наложи да бъдат използвани.И въжето, а за пожарогасителя да не говорим.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Всъщност бащата караше по ръба на коловоза и изведнъж се чу едно пльок и се озовахме в гьола. Просот не го уцели. Имам и филмчета как се скъса въжето с трактора...и мъченията на москвича.По принцип родителското тяло има и едно стоманено въже след последния път с изтегляне си го купил но го дал на брата с Бравото щото мислел че ще му е по-необходимо. Пък той в София кара
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              GTipo написа:
              По принцип родителското тяло има и едно стоманено въже след последния път с изтегляне си го купил но го дал на брата с Бравото щото мислел че ще му е по-необходимо. Пък той в София кара
              Това е истината, за кола въжето трябва да бъде стоманено. С него може да се свържи работа винаги, а с капроновите - само понякога Прости житейски истини, обаче както за много други неща, трябва сами не стигнем до тях
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                аз съм с алпинистко въже и си правя възел на куката на опън МНОГО трудно ще се скъса
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  аз съм с алпинистко въже и си правя възел на куката на опън МНОГО трудно ще се скъса
                  Любопитно ми е дали в момента когато теглех бмв-то и въжето взе да се разтяга и да пука злобно,би стоял близо до него повтаряйки казаното Добри са да поемат ударни натоварвания. За нормално теглене на автомобил е супер.Не са подходящи обаче за интензивно обтягане, каквото се получава при легнала по корем в калта кола.Или за отместване на стъпило по джанти бмв на асфалта Това е съвсем нормално, не съм чул да има кран който да ползва не-стоманено въже на стрелата.Колкото и да е напреднала нАуката
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    Esper написа:
                    pakumba написа:
                    аз съм с алпинистко въже и си правя възел на куката на опън МНОГО трудно ще се скъса
                    Любопитно ми е дали в момента когато теглех бмв-то и въжето взе да се разтяга и да пука злобно,би стоял близо до него повтаряйки казаното Добри са да поемат ударни натоварвания. За нормално теглене на автомобил е супер.Не са подходящи обаче за интензивно обтягане, каквото се получава при легнала по корем в калта кола.Или за отместване на стъпило по джанти бмв на асфалта Това е съвсем нормално, не съм чул да има кран който да ползва не-стоманено въже на стрелата.Колкото и да е напреднала нАуката
                    не бе, нямам против стоманата, все пак не аз не обикалям пътищата само дърпайки, просто от опита ми досега като дърпане не съм имал проблем. дори има и динамични/еластични/ такива, които може да са още по-добри. ама тир не съм пробвал да дърпам с такива въжета, там сигурно стоманеното е по-гут
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      не бе, нямам против стоманата, все пак не аз не обикалям пътищата само дърпайки, просто от опита ми досега като дърпане не съм имал проблем. дори има и динамични/еластични/ такива, които може да са още по-добри. ама тир не съм пробвал да дърпам с такива въжета, там сигурно стоманеното е по-гут
                      Именно затова - кофти ли ще бъде 1 път да се наложи да се ползва и да се окаже че не работи? GTipo, да не си закъсал с такова? Смях на буци... Аз пък си търкалям ето това
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        Esper написа:
                        pakumba написа:
                        не бе, нямам против стоманата, все пак не аз не обикалям пътищата само дърпайки, просто от опита ми досега като дърпане не съм имал проблем. дори има и динамични/еластични/ такива, които може да са още по-добри. ама тир не съм пробвал да дърпам с такива въжета, там сигурно стоманеното е по-гут
                        Именно затова - кофти ли ще бъде 1 път да се наложи да се ползва и да се окаже че не работи? GTipo, да не си закъсал с такова? Смях на буци... Аз пък си търкалям ето това
                        Още по-лошо, моето имам чувството че беше направено от евтини дамски чорапи, сплетени на плитка. Да не говорим за куките...по-лошо от това даже! Жалко че точно него не го снимах как се скъса на 2, и така 2 пъти.
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          Не си спомням колко пари дадох за моето въже... може би 17-19 лв. Но е стоманено въже със здрави куки. До сега не съм го използвал в екстремни ситуации. Ъпгрейдвано е с тресчотка 2 тона Винаги са с мен

                          Коментар


                            #14
                            Аз пък си купих твърд теглич към 3 метра - 40 лева. Тръбата е към Ф40 - няма късане. Много е полезно, когато се дърпа кола без спирачки.

                            Коментар


                              #15
                              //// написа:
                              Аз пък си купих твърд теглич към 3 метра - 40 лева. Тръбата е към Ф40 - няма късане. Много е полезно, когато се дърпа кола без спирачки.
                              Е, сигурен съм че е много полезно. Само ми е любопитно къде го държиш - предполагам върху багажник на покрива?
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X