Не че не е интересно да се човърка по колата ... ама трябва да се знае и границата. Та продължавам да я търся. В новата тема защото старата стана дълга.
Започвам на чисто
Фиат Мултипла 1.6 16v. bipower 1999 година.
От известно време колата няма мощност; тресе като на 3 цилиндъра. Парното е слабо. Не надува водната система. Спирачката пропада малко-за спирачна помпа е. Оня ден се счупи стартера:
Оста се е счупила и бендикса е с поразбити зъби.
Това стана докато мерех компресии на топъл двигател:
Ето и едно примерно показание на 1 цилиндър:
Свещите са добре ... 1234 цилиндър:
Та стартера е Магнети марели стар модел няма части за него.Май ги няма и втора ръка мнго...
А ето и няколко осцилограми направени с китайски осцилоскоп-кит за сглабяне. Щипката на сондата хваната директно на кабела на свещите:
Започвам на чисто
Фиат Мултипла 1.6 16v. bipower 1999 година.
От известно време колата няма мощност; тресе като на 3 цилиндъра. Парното е слабо. Не надува водната система. Спирачката пропада малко-за спирачна помпа е. Оня ден се счупи стартера:
Оста се е счупила и бендикса е с поразбити зъби.
Това стана докато мерех компресии на топъл двигател:
Ето и едно примерно показание на 1 цилиндър:
Свещите са добре ... 1234 цилиндър:
Та стартера е Магнети марели стар модел няма части за него.Май ги няма и втора ръка мнго...
А ето и няколко осцилограми направени с китайски осцилоскоп-кит за сглабяне. Щипката на сондата хваната директно на кабела на свещите:
Коментар