Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо Мултипла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Защо Мултипла

    Не съм спортист и обичам екскурзиите. Станахме четирима. Старата кола отесня. Новата трябваше да е по голяма удобна и на метан. И багажника да е удобен за тъщата. Естествения избор е Фиат Мултипла бипауър. Другия проблем беше дали да е в добро техническо състояние и ако излезе нещо за правене в сервиза да му превъртят някой болт-както на бравата, или в движение и доста ремонти пред блока и да знам кое как е правено. Вече съм щастлив собствиник. Предстоят ремонти за да стегна почти всичко по Мултиплата. Двигателя е добре, и няма ръжди. Всичко останал трябва да се пипне. Но първо частите трябва да се вземат, после ремонта. Сега вечния въпрос нови или втора употреба да бъдат и кои са по надеждни
    FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
    FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

    #2
    Зависи от частите, има такива които се вземат втора употреба, но някои само нови и понеже не сме форум на гадатели, е по добре да питаш за конкретни части и така ще получиш и отговори. Иначе честито за колицата и много безаварийни киломитри.

    Коментар


      #3
      Решил съм кое какво да взема, но да кажемамортисьори, носачи, биелетки втора ръка. Ако носачите са оригинални бих ги възстановил. Има ли някъде стенд за изпитване на амортисьори и дали може да се оцени колко живот имат. То е ясно че никой не го прави това, ама защо не.
      FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

      Коментар


        #4
        badbad написа:
        амортисьори, носачи, биелетки втора ръка.
        ?!?Амортисьори втора ръка?!Е такова чудо никога няма да сложа Ти си знаеш де, ама...

        Коментар


          #5
          Да има стенд за изпитване на амортесьорите, но нещата които си изредил е най-добре да се нови. Но, както е писал и колегата ти си решаваш, частите не са толкова скъпи и купени нови ще ти изкарат доста време.

          Коментар


            #6
            Амортисьорите се сменят когато са повредени и рециклирането им са глупости. Обаче стоманата и изработката на носачи и биелетки за първоначално вграждане са с по добро качество от повечето части по магазините и рециклирането им е оправдано. Или тези разсъждения са градски легенди
            FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

            Коментар


              #7
              Immortal написа:
              badbad написа:
              амортисьори, носачи, биелетки втора ръка.
              ?!?Амортисьори втора ръка?!Е такова чудо никога няма да сложа Ти си знаеш де, ама...
              що биатлетки втора по готино ли ти звучи? Тия работи дето си ги решил само нови. И гледай да не са евтини че два пъти ремонт не е гот.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                На мен нищо не ми звучи добре Колега ако искаш ми звънни утре след 10;00 . Може да се видим и да питаш каквото искаш относно грозното пате Мога да ти помогна с части и цени за тях.о899158 777 / о87873о612 Калин
                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                Коментар


                  #9
                  :D денят наближава.Части за подмяна-4 амортисьора, предни и задни накладки, спирачни маркучи 4 работят още ама са нацепени, предни спирачни дискове,жила ръчна спирачка, носачи предни, ос заден носач, биелетки, тампон стабилизираща щанга, лагер или семеринг към скоростна кутия 2 бр.-от към ляво и дясно каре. Масла, ремъци с ролките. При нов съединител педала къде отлепва? Моя отлепва долу ниско. 2 скорост за 10 километра от както карам колата не включва. Дано да е от липса на масло. Има ли някакви особености при настройване на жилата на скоростния лост? Колата е разбира се Мултипла бипауър-1.6 16v 1999г.Още малко и ще ми трябва гараж и съветник с фотоапарат-надявам се до 2-5 дена :D Защото времето се развали.
                  FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                  Коментар


                    #10
                    badbad написа:
                    :D денят наближава.Части за подмяна-4 амортисьора, предни и задни накладки, спирачни маркучи 4 работят още ама са нацепени, предни спирачни дискове,жила ръчна спирачка, носачи предни, ос заден носач, биелетки, тампон стабилизираща щанга, лагер или семеринг към скоростна кутия 2 бр.-от към ляво и дясно каре. Масла, ремъци с ролките. При нов съединител педала къде отлепва? Моя отлепва долу ниско. 2 скорост за 10 километра от както карам колата не включва. Дано да е от липса на масло. Има ли някакви особености при настройване на жилата на скоростния лост? Колата е разбира се Мултипла бипауър-1.6 16v 1999г.Още малко и ще ми трябва гараж и съветник с фотоапарат-надявам се до 2-5 дена :D Защото времето се развали.
                    Човече, да не са ти я подарили тая кола

                    Коментар


                      #11
                      sportakus написа:
                      Човече, да не са ти я подарили тая кола
                      Ами не е подарена, но предпочитам да я стегна добре, защото после ще се кара много.
                      FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                      Коментар


                        #12
                        История си е. :D
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          ntodorov написа:
                          История си е. :D
                          Именно :D повечето от форума са минали по този път. И вече са по-уверени в колите си и в ремонтите :D А ако не е интересна темата - ключ или триене нищо ново под слънцето
                          FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                          FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                          Коментар


                            #14
                            badbad написа:
                            sportakus написа:
                            Човече, да не са ти я подарили тая кола
                            Ами не е подарена, но предпочитам да я стегна добре, защото после ще се кара много.
                            А бе аз минах по този път с Мултиплата. Просто ако си краен маниак, то никога няма да приключиш тази сага и това е една безкрайна дупка за наливане на пари. Моята я бях докарал до такъв външен и технически вид:http://imagizer.imageshack.us/a/img2...5u.jpgКато след това има още набити стотачки, образувайки 4 цифрени суми. Да не си мислиш, че сагата беше приключила? Още джантите не бяха боядисани дори. Сагата приключи след като я продадох.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Сагата никога не приключва, винаги ще се намери нещо за смяна Не конкретно за модела, а като цяло по колите.И на моята за 2 години доволно неща й смених>http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=2993
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X