А ако не е интересна темата - ключ или триене Smile нищо ново под слънцето Smile
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо Мултипла
Collapse
X
-
Immortal написа:badbad написа:амортисьори, носачи, биелетки втора ръка.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
Румен_Хинчев написа:Immortal написа:badbad написа:амортисьори, носачи, биелетки втора ръка.FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
Коментар
-
Вземаш дебелостенна, за пневматичен пистолет от тея черните и я изпилваш отпред. Държи без проблеми, но и те са си скъпички."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Мисля, че да, обаче сменяй целия дросел, че стъпковия е набит в едни шлици и няма вадене... След това трябва адаптация."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Диагностиката показва проблем с TPS и изгоряла чек лампа на таблото. И нещо интересно преди малко обиколих всички бензиностанции в квартала за ... крушка на преден мигач ... и нямат такива е това не го очаквах ! Остава да има леви и десни крушки :DFIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
Коментар
-
По въпроса за TPS - когато има износени пътечки по потенциометрите му обикновено и пластинките които контактуват с тези пътечки са изострени от много работа, а тези пластинки са запресовани за оста на клапата. За това се взима целия дросел. Поне на Бравата 1.4 беше така (цялата моноинжекция ). Но на диагностиката на Бравата излезнаха повредени 2 и 4 пътечка на TPS, а при Мултипла дава някъв общ проблем на TPS-а. Като стигна до там може и с някакво почистване да станеFIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
Коментар
-
TPS-а показва некоректни данни. По подробно като си взема elm327. Кабел блутут или wi-fi избора е голям. Вчера намерих 1 куп пластмаси за салона ии крушка за мигача от една автоморга ... късмет. Днес ако дойдат и макферсоните всичко ще стане с едно разглабяне. И докато не не почна мога само да гадая защо 2 не включва, 1 малко по-трудно. Съмнение за жила ск. лост или жило съединител. Изпилих и вложка 36 на шмиргел и геометрично пасна на гайката на полуоската. Ако издържи трябва да черпя колегите за хубавата идея и тема.FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
Коментар
-
ТПС-а се ремонтира,стига да няма прекъснала пътечка или счупена контактна пластина.Моя три пъти го свалях и разглобявах,докато го оправя.Почистих го хубаво със спирт,изкривих пластинките за по-добър контакт и готово.На загрял двигател,на празен ход,трябва да ти показва 0,7 волта и с плавно подаване на гас волтажа да расте без задържане до 4,7 волта.
Коментар
-
Удоволствието да караш фиат и удоволствието да правиш фиат са съвсем различни неща. Благодаря на всички колеги за хубавите теми и напътствия. Разбор на ремонта днес.Сманани леви от към шофьора биелетка, макферсон готов сглобен 2 ръка, преден носач. На канал, без помощник - 8часа от които 1 час докупуване на вложка 15 и болт с гайка на шенкела. Свалих и полуоската, но маншона беше здрав, а ме беше страх да избивам трипода за да сменя лагер на маншона към скоростната кутия. Маншона стегнат добре с нови коби. Остава същото упражнение и с дясната част, и смяна жила ръчна спирачка, задни амортисьори, задна ос. И агренажен римък. Всичките пари които ми искаха от сервизите си заслужава да бъдат дадени. Ама зор за масълце по дрехите :D Колата е по-тиха и устойчиваFIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар