Ето още матриЯл по темата:Civic Type-S:http://www.steer.ru/archives/2006/07/11/001482.phpCivic Type-R: http://www.steer.ru/archives/2006/02/28/000780.php
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И Японците се справят добре с дизайна...
Collapse
X
-
Punto SX написа:kiler_4o написа:да не би и на него като на Мерцедес Ц220 примерно да му е с педал ръчната ?Спирачка за паркиране се казва. И на мерцедеса не може да се натисне, ако колата е в движение, само за информация.А и не съм сигурен дали не е на предните гуми, както на Ситроен ВХ.Но това на Хондата (която както всички Хонди много ме кефи) мисля че не е "крачна" спирачка. Най-вероятно е само за подпорка на крака. Между другото МВ 190 има нещо подобно - много е удобно. Особено на дълъг път, крака си почива...супер.ФИАТ малко са се поизложили в тази част - педалите са много високи и при дълго пътуване направо ми се схващат краката. Затова гледам педала да е все до долу...
Коментар
-
когато става въпрос за дизайн, нещата става мноого субективни - според мен предницата и отвътре са добри и ми харесват, задницата и от страни не ми допадат - мязват на LADA 112 COUPE, като цяло нищо впечатляващо..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Това на снимката, за което се чудите е опора за левия крак. На моя ФИАТ има такова.А относно ръчната спирачка на мерцедесите, която е на педал. На баща ми е точно такава. Натиска се с крак, а се отпуска с ръка от специално направена за това ръчка (като тази за отварянето на предния капак). По този начин го няма риска някое дете например да дръпне ръчната спирачка в движение. Много е хитро. Освен това и централната конзола е по-свободнаИ друго... при мерцедесите, когато отзад е дискова спирачката, ръчната е на барабан, който е разположен в средата на диска - около главината. Устройството на спирачките на мерцедесите е много сложно и надеждно. Всичко е измислено, така че да не създава опасност и е по-трудно да се влиза в завоя с ръчна спирачка.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
AlBundy написа:Малко офтопик, но наистина ли си мислите, че е необходимо да се ползва ръчната за да се влезе в завой с "вратите напред" с Мерцедес или БМВАми за да се влезе с "вратите напред" при колите със задно предаване е достатъчно при завой да се натисне рязко и докрай газта
Но интересното е, че точно при тях натискането на газта (в малки граници) допринася за по-голямата стабилност.
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар