Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И още и още шукарии по туй типо...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И още и още шукарии по туй типо...

    Ето малко снимчици на типото след пипване на още някои неща:решетка от Sedici,спортни пружини от Alfa 145QV,емблеми Abarth на калниците и някво спортно гърненце Ето и снимките:
    Прикачени файлове
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    #2
    спортни

    Коментар


      #3
      pugsy написа:
      спортни
      Не са от най-ниските,но са твърди и стабилни Като поведение колата е съвсем друга с тях
      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

      Коментар


        #4
        Abarth. написа:
        pugsy написа:
        спортни
        Не са от най-ниските,но са доста твърди и стабилни
        ахмкъв цвят са

        Коментар


          #5
          pugsy написа:
          Abarth. написа:
          pugsy написа:
          спортни
          Не са от най-ниските,но са доста твърди и стабилни
          ахмкъв цвят са
          Жълто-червено-сини(или зелени) не помня,предпоследните по твърдост (сериини),имах и от седичи(бяло и червено мисля,че бяха),но немогат да се сравняват по нищо с тия от QV-то
          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

          Коментар


            #6
            Да ги беше и резнал малко
            _______________________________________
            0885261834

            Коментар


              #7
              Selqatin написа:
              Да ги беше и резнал малко
              За тия трапища,дупки и тротоари колата си е достатъчно ниска за да ги режа А и целта беше стабилност и твърдост на пътя
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #8
                Типо

                За пружините ли става въпрос да се режат. Незнам но какъв е ефекта от рязането им.Не трябва ли като се сменят пружини и амортесьори. Като са спортни всичко да е еднакво. Има разлика.Аз също се чудя дали да не си сменя пружините но обратно от спортни на обикновенни.Не може да се кара по тези лоши пътища с такива пружини .Иначе са идеални за завой ,не носи колата и се държи много стабилно .
                Прикачени файлове
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  speedfire

                  колега много добре ти е боядисана новата решетка няма ли да сложиш и едни чистачки отпред

                  Коментар


                    #10
                    Re: speedfire

                    Speedfire написа:
                    колега много добре ти е боядисана новата решетка няма ли да сложиш и едни чистачки отпред
                    хаха треа малко парици да посъбера
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #11
                      Много е добра ... Браво ! А между другото cinqecento-то също май е със спортни пружини ... доста е твърдо предното окачване, а пружините са червени... +това предницата е малко нисичка ... Сега е с нови амортисьори и чакаме нормални пружини (не-спортни), които скоро пристигат от италия + Fiat Coupe + Alfa Romeo 145 ...Когато ги докарат ще пусна теми и за колите ...мисля, че като не е със спортни пружини ще е много добре за нашите пътища, понеже сега много друса и на някои места е опирало вече ... добре че отдолу е ~~~ и няма как да опре нещо важно ...

                      Коментар


                        #12
                        Чинкуечентото е много леко и за това ти се струва че е твърдо.Няма как на лек автомобил да сложиш меко окачване... на първия завой ще избяга в банкета.Мекото окачване е екстра, която е възможна само при тежките автомобили.Наистина мекото окачване е страшно приятно и возенето не се усеща, обаче такова наистина меко окачване може да се изпълни на автомобил с маса над 1500 кг.Моята Брава а и други, в които съм се возил са с твърдичко окачване по същата причина - леки автомобили са.Виж това че е ниско в предницата - това може да е проблем по нашите пътища.
                        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                        Коментар


                          #13
                          Mazgarev написа:
                          Чинкуечентото е много леко и за това ти се струва че е твърдо.Няма как на лек автомобил да сложиш меко окачване... на първия завой ще избяга в банкета.Мекото окачване е екстра, която е възможна само при тежките автомобили.Наистина мекото окачване е страшно приятно и возенето не се усеща, обаче такова наистина меко окачване може да се изпълни на автомобил с маса над 1500 кг.Моята Брава а и други, в които съм се возил са с твърдичко окачване по същата причина - леки автомобили са.Виж това че е ниско в предницата - това може да е проблем по нашите пътища.
                          Имах предвид, че окачването е ПРЕКАЛЕНО твърдо... а не само твърдо ... като сменихме амортисьорите (едната пружина се счупи при завой и амортисьора изтърва) заварихме пружината докато докарат от италия но сега се усеща огромна разлика ... пък и нали ти казвам ... предницата е по-ниска от задницата ... вярно, че изглежда по-готино от всички други чинкуечентота, които съм виждал на живо, но пък не става за тук ...П.С. Наистина съм забелязал, че нашето чч изглежда много по-готино от другите и се чудя защо ... може би заради ниската предница и летите джанти ?

                          Коментар


                            #14
                            kiler_4o написа:
                            Mazgarev написа:
                            Чинкуечентото е много леко и за това ти се струва че е твърдо.Няма как на лек автомобил да сложиш меко окачване... на първия завой ще избяга в банкета.Мекото окачване е екстра, която е възможна само при тежките автомобили.Наистина мекото окачване е страшно приятно и возенето не се усеща, обаче такова наистина меко окачване може да се изпълни на автомобил с маса над 1500 кг.Моята Брава а и други, в които съм се возил са с твърдичко окачване по същата причина - леки автомобили са.Виж това че е ниско в предницата - това може да е проблем по нашите пътища.
                            Имах предвид, че окачването е ПРЕКАЛЕНО твърдо... а не само твърдо ... като сменихме амортисьорите (едната пружина се счупи при завой и амортисьора изтърва) заварихме пружината докато докарат от италия но сега се усеща огромна разлика ... пък и нали ти казвам ... предницата е по-ниска от задницата ... вярно, че изглежда по-готино от всички други чинкуечентота, които съм виждал на живо, но пък не става за тук ...П.С. Наистина съм забелязал, че нашето чч изглежда много по-готино от другите и се чудя защо ... може би заради ниската предница и летите джанти ?
                            Ми дай да го видиме :P
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар


                              #15
                              ето го ... но не е измито, а и на снимка не е като на живо ... ела да го видиш, в меден рудник има вече още 2 ... http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...?ай-долу е ...

                              Коментар

                              Working...
                              X