Ето го и моето ново (старо) ритмо. Снимките са от обявата в мобиле.бг по която го купих, та затова не се виждат всичките проблеми по каросерията... Изглежда зле, пали трудно, друса като каруца, газовата уредба е слагана от някой с две леви ръце, но когато тръгне, как само върви...
то още една хубавица... малко е стара ама е лачена !
Ето това е стойностна колекционерска кола! Колко бройки са произведени,колко действащи има в момента(в Европа)?Супер е!
) за целия период на производство са излезли около 160 000 бройки... за всичките модификации от 1972 до 1989г.в европа почти всички налични са в движение. Особвено в Англия, Австрия и Северна Европа са луди по тази кола.Има фен клубове в Щатите (много е силен), Австралия и Саудитска Арабия !!!! В България, освен моята има още няколко които са в движение. Знам за три в София, и една вав Варна. Имаще и една-две в Пловдив, но за тях нямам инфо.ето един линк за интересуващите се :http://www.laursen-online.dk/x1-9/
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар