Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Една легендарна кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Пресни новини!!! Пресни новини!!! Преди малко минах оттам и видях, че колата се продава! Който се интересува, да ми пише ЛС да му пратя номера, щото все пак човекът не ме е упълномощил да му публикувам телефона във форума . И ако някой я купи да не забрави да почерпи !
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
    Volvo S60 Sport 2.4D

    Коментар


      #32
      [quote="Mitko"]
      bobi_m написа:
      Няма с такъв мотор, тва е някаква селска намеса
      Няма Lancia 1.6 с такава раздувка ?!?!?![/quote Има 1.6 турбо, но не е раздута, има 1.6 турбо 4х4 /води се Рали/ ,но и тя е с прави калници,Малката раздувка е 2.0 с 8 или 16 кл, голямата раздувка /Ево/ са само 16кл.Всякакви други варианти са странична намеса
      Пауър из нотинг уитаут гума
      Cinq 16v , Delta 1 2.0

      Коментар


        #33
        Мисля че има 1.6 Turbo 130 коня но несъм сигурен а може и двигателя да е сменянЕто още малко от тиа красавициhttp://www.lanciadeltaonline.com/Vostre1/vostre1pg5.htm

        Коментар


          #34
          Момчета не се бъркайте - това не е истинско Интеграле, дори не е и Delta HF 4 WD (8V turbo)!!! Това е автомобил с много зле направена оптика (погледнете къде стои мигача на предните калници и каква е формата му - такъв се монтира само на обикновените версии на Делта 1 (възможно е и на 1.6 ХФ турбо карбураторната версия или инжекция, също така е същия и при Фиат Крома - фейслифт и Делта 2). Относно двигателите (за турбо версиите) - 2.0 8в турбо при HF 4 WD , без раздувка не се монтира 16в мотор(ако не се лъжа след 1988 г.); 2.0 16в турбо - на Ево1,2,3 и т.н. до Final Edition. Относно Делтата на ИталФест 05 - двигателя и е оригиналния - 2.0 8в турбо (би трябвало да е 177 к.с. заводски данни), но върви на "зла гад" Забравих и за Делта 1.6 ХФ Турбо - ~130 к.с. в карбураторните версии и 140 к.с. с инжекция. Засега сигурно в бързината пропускам нещо, но ако греша нека колегите ме поправят А иначе: Ланча Делта във всичките и рали версии не случайно е наречена "непобедимия рали-боец". 6 (шест!!!) поредни титли при конструкторите в тогавашната гр. А ( 1987,1988, 1989, 1990, 1991 и 1992). Ненадминат рекорд от никой и до наши дни!!! Също така Ланча има и най-голям брой победи в световния рали шампионат - 95 победи "изковани" с незабравимите: Фулвия, Стратос, 037 Рали - съсдадена с една единствена цел, да печели всякави ралита по цял свят, Делта С4 - чудовището (в началото на кариерата си развива 480 к.с. от 1.8 литра ДВГ с "мехнична и газова турбина" и достига до феноменалните разработки от по над 600к.с. в зенита на славата си!!!), Делта хф 4вд, делта интеграле Ево1,2 и 3, наричана на някой места галено "Делтона" или "Суперделта" FORZA ITALIA FOREVER!!!!
          . . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
          Lancia Lybra SW 1.6 16V
          Fiat Bravo 1.6 16V

          Коментар


            #35
            Здравейте, днеска ходих да я видя тази Lancia в Студентски град. Първо говорих със съквартиранта на собственика и той ми каза че била правена в Севлиево, а после собственика ми каза, че така била купена от Италия. Иска и 3500лв. Двигателя и е 1.6 инжекция 108 к.с. , колата е спряна от движение от КАТ заради счупените фарове и нещо въобще не ми хареса. Вътре е много разбита. за двигатела не мога да кажа нищо но момчето твърди че бил в отлично състояние.

            Коментар


              #36
              asen4o написа:
              Здравейте, днеска ходих да я видя тази Lancia в Студентски град. Първо говорих със съквартиранта на собственика и той ми каза че била правена в Севлиево, а после собственика ми каза, че така била купена от Италия. Иска и 3500лв. Двигателя и е 1.6 инжекция 108 к.с. , колата е спряна от движение от КАТ заради счупените фарове и нещо въобще не ми хареса. Вътре е много разбита. за двигатела не мога да кажа нищо но момчето твърди че бил в отлично състояние.
              Не съм специалист, но по това което видях на снимката - ремонтите тепърва предстоят, така че доста височко ми се вижда тази цена от 3500. Аз лично не бих повярвал че при тази занемарена външност двигателя за който "момчето твърди че бил в отлично състояние" наистина е в добро състояние. Честно казано ми се струва, че "момчето" след като е съсипало автомобила иска да му вземе висока цена, за да си купи нещо по-ново за поредното съсипване.
              минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
              Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

              Коментар


                #37
                А с тия 108 коня изобщо турбо ли е?
                FIAT Tipo 1,4mi - EX
                Alfa Romeo 146ti - EX
                Alfa Romeo 156 2,4JTD

                Коментар


                  #38
                  Mitko написа:
                  tonov написа:
                  А с тия 108 коня изобщо турбо ли е?
                  108 коня е 1.6 двувалката на Ланча, но карбураторната версия. Моното е или с моя мотор 90 коня или като на регата 100.
                  108 коня е пълната инжекция, но има и 90 коня пак с пълна инжекция, а карбураторния вариянт е 105 конски сили.

                  Коментар


                    #39
                    asen4o написа:
                    Иска и 3500лв.
                    За тая коруба???Тоя в ред ли е, бе?!?

                    Коментар


                      #40
                      Paparac написа:
                      За тая коруба???Тоя в ред ли е, бе?!?
                      Нали знаеш за баницата и тоз който я яде. Че е коруба, коруба е, ама поне е веселяк човека.

                      Коментар


                        #41
                        me_to_u написа:
                        Paparac написа:
                        За тая коруба???Тоя в ред ли е, бе?!?
                        Нали знаеш за баницата и тоз който я яде. Че е коруба, коруба е, ама поне е веселяк човека.
                        може да се е объркал и съответно прибавил една 0-ла в повечко,жалко само за съсипията на тази легендарна кола

                        Коментар


                          #42
                          Всеки ден я виждам при Флора-та в Студентски град... явно живее човека някъде към 35-ти блок...обаче колата е адски зле... въобще не му се връзвайте... и за 1000лв не си струва... Това е един движещ се проблем на четири колела! Тя е и удряна и е мръсна, и отвътре е мръсна...
                          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                          Коментар

                          Working...
                          X