Пресни новини!!! Пресни новини!!! Преди малко минах оттам и видях, че колата се продава! Който се интересува, да ми пише ЛС да му пратя номера, щото все пак човекът не ме е упълномощил да му публикувам телефона във форума . И ако някой я купи да не забрави да почерпи !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Една легендарна кола
Collapse
X
-
[quote="Mitko"]bobi_m написа:Няма с такъв мотор, тва е някаква селска намесаПауър из нотинг уитаут гума
Cinq 16v , Delta 1 2.0
Коментар
-
Мисля че има 1.6 Turbo 130 коня но несъм сигурен а може и двигателя да е сменянЕто още малко от тиа красавициhttp://www.lanciadeltaonline.com/Vostre1/vostre1pg5.htm
Коментар
-
Момчета не се бъркайте - това не е истинско Интеграле, дори не е и Delta HF 4 WD (8V turbo)!!! Това е автомобил с много зле направена оптика (погледнете къде стои мигача на предните калници и каква е формата му - такъв се монтира само на обикновените версии на Делта 1 (възможно е и на 1.6 ХФ турбо карбураторната версия или инжекция, също така е същия и при Фиат Крома - фейслифт и Делта 2). Относно двигателите (за турбо версиите) - 2.0 8в турбо при HF 4 WD , без раздувка не се монтира 16в мотор(ако не се лъжа след 1988 г.); 2.0 16в турбо - на Ево1,2,3 и т.н. до Final Edition. Относно Делтата на ИталФест 05 - двигателя и е оригиналния - 2.0 8в турбо (би трябвало да е 177 к.с. заводски данни), но върви на "зла гад" Забравих и за Делта 1.6 ХФ Турбо - ~130 к.с. в карбураторните версии и 140 к.с. с инжекция. Засега сигурно в бързината пропускам нещо, но ако греша нека колегите ме поправят А иначе: Ланча Делта във всичките и рали версии не случайно е наречена "непобедимия рали-боец". 6 (шест!!!) поредни титли при конструкторите в тогавашната гр. А ( 1987,1988, 1989, 1990, 1991 и 1992). Ненадминат рекорд от никой и до наши дни!!! Също така Ланча има и най-голям брой победи в световния рали шампионат - 95 победи "изковани" с незабравимите: Фулвия, Стратос, 037 Рали - съсдадена с една единствена цел, да печели всякави ралита по цял свят, Делта С4 - чудовището (в началото на кариерата си развива 480 к.с. от 1.8 литра ДВГ с "мехнична и газова турбина" и достига до феноменалните разработки от по над 600к.с. в зенита на славата си!!!), Делта хф 4вд, делта интеграле Ево1,2 и 3, наричана на някой места галено "Делтона" или "Суперделта" FORZA ITALIA FOREVER!!!!. . (*)(*___)___/////___/(___*)(*) . .
Lancia Lybra SW 1.6 16V
Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Здравейте, днеска ходих да я видя тази Lancia в Студентски град. Първо говорих със съквартиранта на собственика и той ми каза че била правена в Севлиево, а после собственика ми каза, че така била купена от Италия. Иска и 3500лв. Двигателя и е 1.6 инжекция 108 к.с. , колата е спряна от движение от КАТ заради счупените фарове и нещо въобще не ми хареса. Вътре е много разбита. за двигатела не мога да кажа нищо но момчето твърди че бил в отлично състояние.
Коментар
-
asen4o написа:Здравейте, днеска ходих да я видя тази Lancia в Студентски град. Първо говорих със съквартиранта на собственика и той ми каза че била правена в Севлиево, а после собственика ми каза, че така била купена от Италия. Иска и 3500лв. Двигателя и е 1.6 инжекция 108 к.с. , колата е спряна от движение от КАТ заради счупените фарове и нещо въобще не ми хареса. Вътре е много разбита. за двигатела не мога да кажа нищо но момчето твърди че бил в отлично състояние.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Mitko написа:tonov написа:А с тия 108 коня изобщо турбо ли е?
Коментар
-
Orcinus
-
Всеки ден я виждам при Флора-та в Студентски град... явно живее човека някъде към 35-ти блок...обаче колата е адски зле... въобще не му се връзвайте... и за 1000лв не си струва... Това е един движещ се проблем на четири колела! Тя е и удряна и е мръсна, и отвътре е мръсна...FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар