Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Две минути авиация.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    deadairplane написа:
    Само човек който си няма и понятие би твърдял такава глупост. Те за това спорим. Младежа е виждал самолет само на картинка и вече е станал големия разбирач.ПС Младежо (kosta84bg), при един близък маневрен въздушен бой, самолета се вижда с просто око, и трябва да си загубил разсъдъка за да тръгнеш да му търсиш пушека, а специално ако на тоя самолет му търсиш пуека, ще те свалят преди да си го намерил. Бъди така добър в бъдеще да не се изказваш като най-компетентния за неща за които дори си нямаш понятие. ПС2 в списание Криле са събрани некадърници и всички до един имат вуйчовсци владици. Никой от тях не е там защото е свестен журналист.загубил разсъдъка
    Автор: Михаел Норман, Fliegerrevue, брой 12 от 1998 г.Безпристрастен, защото сравнява американски и руски самолет.Склонен съм да мисля, че разбира повече от мен и двамата участници в спора, взети заедно.Кой е прав и кой крив, преценете.
    За един безпристрастен, лишен от емоции анализ е нужно да бъдат съпоставени известните данни за двата самолета. За фронтови изтребители, каквито са F-16 и МиГ-29, това са: възможност за визуално откриване (забележимост на самолета), маневреност, надеждност в полет, въоръжение, оборудване(авионика).ЗАБЕЛЕЖИМОСТВ изтребителната авиация съществува едно златно правило: летецът изтребител никога не бива да изпуска от очи противника! И по-нататък: този, който пръв от-крие своя противник, е в по-изгодно положение. Поради това възможността за визуално откриване на противниковия самолет при близкия въздушен бой е от особено важно значение за изхода на боя.Тук F-16, наричан от своите пилоти Viper (,,Пепелянка", ,,Усойница"), поради конструктивните си особености има предимство пред своя съперник. При някои ъгли на наблюдение той е с около 1/3 по-малък от МиГ-29. При фронтално сближение F-16 е малко по-голям от МиГ-21. Според американски източници на разстояние, по-голямо от 3 km, е трудно той да бъде открит визуално. Неизгодно за МиГ-29 е и това, че неговите двигатели при някои режими на работа оставят добре забележима димна следа, по която лесно се открива и следи.Видимостта от кабината на МиГ-29 е значително по-лоша, отколкото при F-16. От друга страна, пилотът на F-16 е много повече изложен на въз-действието на противниковия огън и най-вече на осколки от бойните глави на ракетите на противника, които се взривяват около самолета.
    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
    www.cyxap.com

    Коментар


      #17

      Коментар


        #18
        Колега deadairplane по-добре замълчете за некадърниците от списание "Криле". Главен редактор е пилот първи клас Владимир Пампоров - с над 1000 налетени часове на Миг-23. От тук нататък просто си замълчете и си гледайте в паничката.

        Коментар


          #19
          Viktor12 написа:
          Колега deadairplane по-добре замълчете за некадърниците от списание "Криле". Главен редактор е пилот първи клас Владимир Пампоров - с над 1000 налетени часове на Миг-23. От тук нататък просто си замълчете и си гледайте в паничката.
          Ами какво да ти кажа за начало... Добре дошъл във форума, или честит първи пост?Ти какво избираш?Ако искаш да кажеш нещо конкретно на колегата deadairplane тябва да се обосновеш според мен... Ако не - то тогава ти си замълчи.Ако си се регистрирал във форума, само заради тази тема - довиждане! Ако пък не - кажи какъв ФИАТ караш

          Коментар


            #20

            Коментар


              #21

              Коментар

              Working...
              X