Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Две минути авиация.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Две минути авиация.

    МАКС-2009http://www.rian.ru/video/20090818/181383504.html
    Fiat Punto 1,1- 1996г.
    газ-бензин , "Lovato"

    #2
    Абре чичо Нено, като летят толкова близо не си ли пречат с турбулениця един на друг?И що летят със спуснати колесари - не им ли разваля аеродинамиката?
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        То много хубууу как фъркат братушките ама точно на те това шоу два самолета се сблъскаха и има една жертва.Най елитната група за полети на руснаците е това,но никой не е застрахован от грешки.

        Коментар


          #5
          Тази пилотажна група няма нужда от характерните за авиошоута димни генератори. Двигателите на МиГ 29 си оставят доста сериозна димна следа, демаскирайки самолета Иначе за мен далеч по-интересен е соловия пилотаж на 29-тката, където могат да се покажат по стегнати и разнообразни маньоври и по-често включване на форсажа - точно като демонстрацията на пилотите от Граф Игнатиево на БИАФ 2009.
          Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
          Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              Колега ТОВА Е пилотажна група Стрижи, която лети на МИГ 29!!! Говорех за димните следи, които са типични за някои режими на работа на двигателите на МиГ 29. Това ясно се вижда на клипчето, а причината е непълно изгаряне на горивото. Освен, че този факт е интересен е и голям недостатък в маневрения въздушен бой, където самолета е по-лесен за откриване от евентуалния противник, именно заради димните следи.
              Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
              Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

              Коментар


                #8
                Как отваряте видеото бе колеги че нещо не става
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9

                  Коментар


                    #10
                    Да, виждал съм такъв на живо, именно на авиационен фестивал. Предварително се извинявам за тона колега, но от човек който не прави разлика между Су 27 и МиГ 29 критика не приемам! Тъй като авиацията ми е само хоби, а не поле за професионална изява не твърдя, че разбирам кой знае колко. Явно обаче е повече от теб.П.С. За авиационна мъдрост се обърни към колегата, който е пуснал темата, ако не се лъжа от един друг форум е имал дългогодишен досег с авиационна техника в професията си.
                    Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                    Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                    Коментар


                      #11

                      Коментар


                        #12
                        Работил си - хубаво. Сигурно наистина отдавна ще да е, след като не можеш да направиш разлика между 2 РАЗЛИЧНИ изтребителя и то в 2 минутен клип. Не виждам кое ти дава право да се пенявиш, при положение, че си в грешка!? За лесната откриваемост в близкия бой на МиГ 29 говорят доста хора от бранша (разбирай пилоти). Вярно това само съм го чел по разни периодични издания за авиaция (едно от които е уважаваното от мен сп. Криле) и други книжки. Все пак не съм ПРОФЕСИОНАЛИСТ, като теб. Но ако бях професионалист, какъвто претендираш, че си - щеше да си признаеш грешката. Аз спирам да пиша в темата, просто мисля, че се изроди в безсмислен спор, в който очевидно съм прав. Лека нощ!
                        Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                        Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                        Коментар


                          #13
                          С момента своего основания "Стрижи" летают на истребителях МиГ-29. Именно из-за прозвища МиГ-29 среди летчиков -- "Стриж", этой группе было дано такое название.На авиасалоне "Стрижи" на четырех самолетах "МиГ - 29" выполнили в воздухе сложные фигуры: "Петлю Нестерова", "Косую петлю", "Левый пеленг", "Ромб". Также они продемонстрировали синхронную "Стрелу" и снижение до 200 метров с выпущенными шасси.Че то отдолу си пише всичко за Стрижи ,какво се карате само не знам...
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                          Коментар


                            #14

                            Коментар


                              #15
                              deadairplane написа:
                              Predatorsi написа:
                              С момента своего основания "Стрижи" летают на истребителях МиГ-29. Именно из-за прозвища МиГ-29 среди летчиков -- "Стриж", этой группе было дано такое название.На авиасалоне "Стрижи" на четырех самолетах "МиГ - 29" выполнили в воздухе сложные фигуры: "Петлю Нестерова", "Косую петлю", "Левый пеленг", "Ромб". Также они продемонстрировали синхронную "Стрелу" и снижение до 200 метров с выпущенными шасси.Че то отдолу си пише всичко за Стрижи ,какво се карате само не знам...
                              Караме се за това, че някой който е виждал самолет само на картинка, пише простотии които не разбира! Като например "непълно изгаряне" в близък въздушен бой се виждали следи от пушек" и за това бил "лесно откриваем по дирите от пушека". Та да се върнем на основния принцип на реактивния двигател. Имаме компресор който нагнетява въздух, след което той навлиза в горивната камера, където се впръсква, възпламенява и изгаря горивото. Вследствие не това въздуха се разширява и излиза през соплото с висока скорост, кето води до създаване на обратна (реактивна) тяга. Колкото повече въздух навлиза в двигателя толкова по-ефективен е двигателя. Това означава , че за всеки един двигател с вътрешно горене, независимо дали е бутален или реактивен, количеството въздух е многократно в повече от неубходимото за процеса на горене. Даже при реактивните двигатели има нещо наречено форсаж. Това нещо впръсква допълнително гориво след турбините (тоест след двигателя) при което се получава допълнително горене (точно това същото кето свети по интересен начин по филмите)На фона на всички тези неща и говорейки за самолет с тяговъоръженост над единица (тоест той може да се издига само на силата на собствените си двигатели като ракетите дори и без да използва подемната сила на крилото си. Или с други думи тягата която двигателите създават е повече от теглото му) И един такъв самолет с толкова ефективни двигатели ще има непълно изгаряне?????Само човек който си няма и понятие би твърдял такава глупост. Те за това спорим. Младежа е виждал самолет само на картинка и вече е станал големия разбирач.ПС Младежо (kosta84bg), при един близък маневрен въздушен бой, самолета се вижда с просто око, и трябва да си загубил разсъдъка за да тръгнеш да му търсиш пушека, а специално ако на тоя самолет му търсиш пуека, ще те свалят преди да си го намерил. Бъди така добър в бъдеще да не се изказваш като най-компетентния за неща за които дори си нямаш понятие. ПС2 в списание Криле са събрани некадърници и всички до един имат вуйчовсци владици. Никой от тях не е там защото е свестен журналист.загубил разсъдъка
                              Без думи ,нямам какво да добавя...От много време се интересувам от самолети и то повече от руски ,не съм някакъв спец ,но просто винаги ми е било интересно самолетостроенето(и не само то ,но предимно руските машини)...Много изчерпателен отговор ,много ти благодаря ,колега!!!
                              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                              Коментар

                              Working...
                              X