Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Две минути авиация.
Collapse
X
-
deadairplane
-
Тази пилотажна група няма нужда от характерните за авиошоута димни генератори. Двигателите на МиГ 29 си оставят доста сериозна димна следа, демаскирайки самолета Иначе за мен далеч по-интересен е соловия пилотаж на 29-тката, където могат да се покажат по стегнати и разнообразни маньоври и по-често включване на форсажа - точно като демонстрацията на пилотите от Граф Игнатиево на БИАФ 2009.Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
deadairplane
-
Колега ТОВА Е пилотажна група Стрижи, която лети на МИГ 29!!! Говорех за димните следи, които са типични за някои режими на работа на двигателите на МиГ 29. Това ясно се вижда на клипчето, а причината е непълно изгаряне на горивото. Освен, че този факт е интересен е и голям недостатък в маневрения въздушен бой, където самолета е по-лесен за откриване от евентуалния противник, именно заради димните следи.Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
deadairplane
-
Да, виждал съм такъв на живо, именно на авиационен фестивал. Предварително се извинявам за тона колега, но от човек който не прави разлика между Су 27 и МиГ 29 критика не приемам! Тъй като авиацията ми е само хоби, а не поле за професионална изява не твърдя, че разбирам кой знае колко. Явно обаче е повече от теб.П.С. За авиационна мъдрост се обърни към колегата, който е пуснал темата, ако не се лъжа от един друг форум е имал дългогодишен досег с авиационна техника в професията си.Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
deadairplane
-
Работил си - хубаво. Сигурно наистина отдавна ще да е, след като не можеш да направиш разлика между 2 РАЗЛИЧНИ изтребителя и то в 2 минутен клип. Не виждам кое ти дава право да се пенявиш, при положение, че си в грешка!? За лесната откриваемост в близкия бой на МиГ 29 говорят доста хора от бранша (разбирай пилоти). Вярно това само съм го чел по разни периодични издания за авиaция (едно от които е уважаваното от мен сп. Криле) и други книжки. Все пак не съм ПРОФЕСИОНАЛИСТ, като теб. Но ако бях професионалист, какъвто претендираш, че си - щеше да си признаеш грешката. Аз спирам да пиша в темата, просто мисля, че се изроди в безсмислен спор, в който очевидно съм прав. Лека нощ!Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
С момента своего основания "Стрижи" летают на истребителях МиГ-29. Именно из-за прозвища МиГ-29 среди летчиков -- "Стриж", этой группе было дано такое название.На авиасалоне "Стрижи" на четырех самолетах "МиГ - 29" выполнили в воздухе сложные фигуры: "Петлю Нестерова", "Косую петлю", "Левый пеленг", "Ромб". Также они продемонстрировали синхронную "Стрелу" и снижение до 200 метров с выпущенными шасси.Че то отдолу си пише всичко за Стрижи ,какво се карате само не знам...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Predatorsi написа:С момента своего основания "Стрижи" летают на истребителях МиГ-29. Именно из-за прозвища МиГ-29 среди летчиков -- "Стриж", этой группе было дано такое название.На авиасалоне "Стрижи" на четырех самолетах "МиГ - 29" выполнили в воздухе сложные фигуры: "Петлю Нестерова", "Косую петлю", "Левый пеленг", "Ромб". Также они продемонстрировали синхронную "Стрелу" и снижение до 200 метров с выпущенными шасси.Че то отдолу си пише всичко за Стрижи ,какво се карате само не знам...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар